Publicerat Juli 10, 20178 yr Unnar mig en sån här dagen till ära. På torsdag ska jag och farsan besöka bryggeriet där den tillverkas
Publicerat Juli 11, 20178 yr Med risk att svära i kyrkan, men denna var galet läskande törstsläckare i värmen
Publicerat Juli 12, 20178 yr Ytterligare någon öl, lokal som tusan och enbart små batcher, den med kompassrosen var i särklass godast av de tre även om den blonda var mycket fin. C
Publicerat Juli 12, 20178 yr 23 hours ago Takko sa: Blev ett par såna i kvällsvärmen Nice har en sån här
Publicerat Juli 13, 20178 yr 14 hours ago simonarvestrand sa: Nice har en sån här Inte illa, har inte smakat allt de gjort men några och just "Go Ipa" är inte dum.
Publicerat Juli 13, 20178 yr 2 hours ago Takko sa: Inte illa, har inte smakat allt de gjort men några och just "Go Ipa" är inte dum. Har inte heller testat allt, men dom har flera riktigt bra. har i vissa fall även fördelen att få testa dom innan dom kommer ut till butik vilket är lite skoj.
Publicerat Juli 15, 20178 yr På 2017-07-13 at 21:50 vildmark sa: Den där är tveklöst en av Systembolagets mest prisvärda.
Publicerat Juli 15, 20178 yr Detta är en populär post. Ikväll får de bli några öl, har jagat typ varje kväll. Tack Ivan! Denna var riktigt god!
Publicerat Juli 22, 20178 yr Dricker sällan starkare än 3.5:or. Hur som helst så var denna riktigt trevlig tyckte jag Mvh Joacim
Publicerat Juli 22, 20178 yr Får väl också slänga in en bild nu när man sitter och vilar. Blev en sådan här i dag. God
Publicerat Juli 30, 20178 yr Det är en fröjd att hälla upp en kall så här års, blir så trivsamt immiga.
Publicerat Augusti 10, 20178 yr Eine Zipfer Keller bier i Österrike. Har druckit godare öl men här i rätt stämning och i värmen är den jäv... ok.
Publicerat Augusti 10, 20178 yr Mycket trevlig, testa om ni gillar Ale för denna var i den högre rankningen.