Publicerat Januari 29, 20233 yr Detta är en populär post. Ut i et jævlig vær i dag, men dom kom bra på uven. Nu blir det øl og elgburger😎
Publicerat Februari 7, 20233 yr 1 hour ago Hipshot sa: En gammal bild fr facebook.. så j-a fin ❤️ Jag skulle betala rätt bra för 4 askar nickel trap! Ren kärlek😍
Publicerat Februari 7, 20233 yr Detta är en populär post. Får man fresta herrarna med mitt lilla lager😊
Publicerat Februari 19, 20233 yr På 2023-02-07 at 17:55 Mulle mek sa: Får man fresta herrarna med mitt lilla lager😊 Gyttorp Nickel Trap fick man slänga i hagelbössan för ungefär 40-43 år sedan av farsan då man började hänga med på fågeljakter.
Publicerat Februari 19, 20233 yr 2 hours ago cocktail sa: Fick lite lagerpåfyllnad av en släkting som slutat jaga De där är det sämsta möget jag någonsin stoppat i bössan. Rekommenderar inte att jaga med dem. Skjut julgranar och salutskott.😊
Publicerat Februari 19, 20233 yr 39 minutes ago sidelock sa: De där är det sämsta möget jag någonsin stoppat i bössan. Rekommenderar inte att jaga med dem. Skjut julgranar och salutskott.😊 Haha😁 det var hårda ord, har aldrig sett dom förr (Finland) han som gav dom hade använt dom till lerduvor. Fick även en låda mondial, vita hylsor.
Publicerat Februari 19, 20233 yr 2 hours ago sidelock sa: De där är det sämsta möget jag någonsin stoppat i bössan. Rekommenderar inte att jaga med dem. Skjut julgranar och salutskott.😊 Få om ens något fabrikat kan slå Baikal ammunition made in USSR när det gäller sämsta skit som någonsin tillverkats.....
Publicerat Februari 20, 20233 yr Dissa inte Baikal, herrejösses mkt åka i dem och smäller som en haubits.. varannan åtminstone. Dessa Gyttorp Fågel.. OM det är en äldre variant så kan det faktiskt vara ok plugg.. Är det de nyare pluggen så är de riktigt kass dessvärre. Vet att Jimbolo, avsomnad sign här på forumet, provsköt dem på papp.. det såg verkligen bedrövligt ut. Men testa, är det äldre plugg så kan de vara ok.
Publicerat Februari 20, 20233 yr Har för mej att GAFAB va Staffans gesällprov (typ) innan han tog över Gyttorp fabriken.
Publicerat Februari 20, 20233 yr 6 hours ago M-98 sa: Få om ens något fabrikat kan slå Baikal ammunition made in USSR när det gäller sämsta skit som någonsin tillverkats..... De bet ju på fågeln iaf. När de väl smällde.😁
Publicerat Februari 20, 20233 yr Detta är en populär post. 13 hours ago cocktail sa: Fick lite lagerpåfyllnad av en släkting som slutat jaga Nu vet vi åtminstone varför han slutade jaga
Publicerat Februari 20, 20233 yr 7 hours ago Hipshot sa: Dissa inte Baikal, herrejösses mkt åka i dem och smäller som en haubits.. varannan åtminstone. Dessa Gyttorp Fågel.. OM det är en äldre variant så kan det faktiskt vara ok plugg.. Är det de nyare pluggen så är de riktigt kass dessvärre. Vet att Jimbolo, avsomnad sign här på forumet, provsköt dem på papp.. det såg verkligen bedrövligt ut. Men testa, är det äldre plugg så kan de vara ok. Ap ap ap! Baikal och Azot har jag skjutit mycket med, bra död i dom! Och smäll
Publicerat Februari 20, 20233 yr Detta är en populär post. Farsan bokstavligt älskade Selleri & Bacon patroner för ripjakt. Han hade ingen aning vad lerduvor var, och undrade alltid över varför det fanns bild på UFO på patronerna. 🙂
Publicerat Februari 20, 20233 yr 37 minutes ago Islänningen sa: Farsan bokstavligt älskade Selleri & Bacon patroner för ripjakt. Han hade ingen aning vad lerduvor var, och undrade alltid över varför det fanns bild på UFO på patronerna. 🙂 Har för mej att PMT hissar dessa även.. finns ngn modell där som är hans goto plugg typ. Fritt ur minnet så har jag för mej att dessa UFO plugg var lite roliga, kunde stå alla möjliga siffror på dem avseende hagelstorlek och ändå ufo märkta..
Publicerat Februari 20, 20233 yr 2 hours ago Mad Mike sa: Ap ap ap! Baikal och Azot har jag skjutit mycket med, bra död i dom! Och smäll Du är en fin människa.. som hyllar funktionsvariation
Publicerat Februari 20, 20233 yr Detta är en populär post. 20 minutes ago Hipshot sa: Du är en fin människa.. som hyllar funktionsvariation Mike rockar sockorna varje dag för att visa sin egen funktionsvariation.😎
Publicerat Februari 20, 20233 yr 42 minutes ago Hipshot sa: Har för mej att PMT hissar dessa även.. finns ngn modell där som är hans goto plugg typ. Fritt ur minnet så har jag för mej att dessa UFO plugg var lite roliga, kunde stå alla möjliga siffror på dem avseende hagelstorlek och ändå ufo märkta.. Dom hade säkert bara en linje för tillverkning av hylsan, och sedan laddade man vad man ville få ut. Tror farsan hade 3or, som han använde på gås. Men dom var skitsvåra att få tag på.
Publicerat Februari 26, 20233 yr Detta är en populär post. Etter mange dager med skitvær ble det en sving i dag. 😎
Publicerat Februari 27, 20233 yr På 2023-02-20 at 12:14 sidelock sa: Mike rockar sockorna varje dag för att visa sin egen funktionsvariation.😎 Nja.. för att visa sitt stöd för funktionsvariation så förutsätter det att rockandet av sockar är en medveten handling.. tror inte Mike är riktigt där
Publicerat Februari 28, 20233 yr 6 hours ago Hipshot sa: Nja.. för att visa sitt stöd för funktionsvariation så förutsätter det att rockandet av sockar är en medveten handling.. tror inte Mike är riktigt där Var väl det jag skrev, visar sin egen funktionsvariation.😁
Publicerat Februari 28, 20233 yr 8 hours ago sidelock sa: Var väl det jag skrev, visar sin egen funktionsvariation.😁 Ni är bara avundsjuka för att jag är både innovativ och adaptiv😋