Publicerat Januari 21, 201016 yr Min ledighetsansökan gick igenom utan problem denna gången.. hmm, det kan inte vara ett bra tecken va? =)
Publicerat Januari 21, 201016 yr Författare Min ledighetsansökan gick igenom utan problem denna gången.. hmm, det kan inte vara ett bra tecken va? =) Nu ska vi inte krångla till det. Klart det är positivt, du får ju åka o jaga /Lasse
Publicerat Januari 22, 201016 yr Min ledighetsansökan verkar också gå igenom ganska smärtfritt. Hippen huserar ju bara några mil från mig så jag får slänga i väg ett PM, men han sover nog stackarn. Skuris hur är det med max antal, svårt med huseringen och logistiken om det blir för många!? /Freddan
Publicerat Januari 22, 201016 yr Nu ska vi inte krångla till det. Klart det är positivt, du får ju åka o jaga /Lasse Det har du rätt i. "Skåda inte given häst i munnen" =)
Publicerat Januari 22, 201016 yr Författare OO Antal, Låt mig fundera lite på detta. Vad jag vet är att jag "nog" kan hysa 4 i lägenheten och sedan någon i kojan, i kojan fins britsar men det är nog lite smalt, grävargänget sov där förra året tre st vet inte hur de bar sig åt.... Värme finns givetvis. Skulle tro att det ramlar in en eller flera husvagnar som borde kunna ta mer en personerna som äger dom. Förra året var vi 24 tror jag på kursen och jakten, ca 10 som var kvar på kvällen. Det blir nog till o annordna en liten anmälningslista. Jag ska ta ett snack med MaxW men han har visst svårt att svara i telefonen. /Lasse
Publicerat Januari 22, 201016 yr Tvivlar på att jag kan ta husvagnen i år, den är parkerad 13 mil bort, åt fel håll. Helt insnöad
Publicerat Januari 22, 201016 yr Tvivlar på att jag kan ta husvagnen i år, den är parkerad 13 mil bort, åt fel håll. Helt insnöad Jag ska undersöka om inte jag kan få loss en husvagn. Vi löser detta på ngt vis.
Publicerat Januari 22, 201016 yr Vilken syn det måste va. En hel taikoncamp med folk som spelar flöjt och tror det är jakt de håller på med.
Publicerat Januari 22, 201016 yr Enda husvagnen jag har i bekantskaps kretsen står i Rättvik. Lite för långt att åka från Uppsala till Rättvik och sedan ner till mörkaste Småland. Men men, sådant kanske löser sig
Publicerat Januari 22, 201016 yr Min ledighetsansökan verkar också gå igenom ganska smärtfritt. Hippen huserar ju bara några mil från mig så jag får slänga i väg ett PM, men han sover nog stackarn. Skuris hur är det med max antal, svårt med huseringen och logistiken om det blir för många!? /Freddan Glöm husvagnen Waxin, får vi till detta tidsmässigt (se pm) så sover vi i Skurebos säng. Han kan dela med någon av sina huggormar Mvh!
Publicerat Januari 22, 201016 yr Författare Glöm husvagnen Waxin, får vi till detta tidsmässigt (se pm) så sover vi i Skurebos säng. Han kan dela med någon av sina huggormar Mvh! Kan ju hända att familjen emigrerar och då blir det mer plats. Det finns fortfarande lite hö på höskullen till dig hippen men du får nog dra på dig en filt extra för det är lite dragigt där uppe Kom just på att jag har 14 husvagnar ståendes hemma (Jude jag vet) ska se om någon av dom kan gå att använda. /Lasse
Publicerat Januari 22, 201016 yr Skulle vara skitkul och vara med men det är lite långt att åka bara.....
Publicerat Januari 22, 201016 yr Författare Skulle vara skitkul och vara med men det är lite långt att åka bara..... Inte då /Lasse
Publicerat Januari 22, 201016 yr VA Skurebo, 14st Det kräver en förklaring Jag såg då inga husvagnar sist.. hmmm =)
Publicerat Januari 22, 201016 yr Då kan vi få varsin husvagn Jag tror det är klartecken härifrån till jaktresa
Publicerat Januari 22, 201016 yr Då kan vi få varsin husvagn Jag tror det är klartecken härifrån till jaktresa Gôtt, ska vi ta en kaffe nån dag och samordna lite? =)
Publicerat Januari 22, 201016 yr Gôtt, ska vi ta en kaffe nån dag och samordna lite? =) KAFFE??? Du får väl komma hit och öla i bastun
Publicerat Januari 22, 201016 yr KAFFE???Du får väl komma hit och öla i bastun Det låter som en plan! Nästa helg kanske, passar det herrn tro?
Publicerat Januari 22, 201016 yr Det låter som en plan! Nästa helg kanske, passar det herrn tro? Kan funka finfint Nu får vi nog sluta spamma rävlocktråden så vi inte får de ondsinnade moddarna på oss
Publicerat Januari 22, 201016 yr Kan funka finfint Nu får vi nog sluta spamma rävlocktråden så vi inte får de ondsinnade moddarna på oss Gå över till Värmlands tråden.
Publicerat Januari 22, 201016 yr Är det någon som ställer upp som chaufför så har jag 7 mil till Skurebo och 2-3 sängplatser här. Även ifall någon lång väga vill åka ner på fredagen så kan man ta fredagens övernattning här och åka till Skurebo på lördagen. Lasse
Publicerat Januari 22, 201016 yr Hej Grabbar (och damer förståss) Jag har framgångsrikt smygläst dessa sidor ganska länge utan att känna ngt akut behov av att bli medlem. Men sedan denna tråden dök upp har jag hemsökts, våndats och sovit dåligt! Idag orkade jag inte längre... Jag blev medlem. JAG VILL ME Å LOCKA!!! Om jag får. Ni verkar vara ett bra cybergäng och vi har samma intresse. Locka räv. Jag har lurat 4 orusträvar denna säsongen, men om jag lyckas lura en smålänsk räv så kan jag dö i frid .
Publicerat Januari 22, 201016 yr Låter riktigt skoj detta och blir det ej nån Thai resa i mars så kommer gärna jag oxå..