Publicerat Februari 12, 201016 yr BADBRALLOR OCH ÖVNINGSPLUGG/Lasse Badbrallor och vad-för-plugg? Ingen sån däringa sexplugg hoppas jag....
Publicerat Februari 12, 201016 yr Författare Badbrallor och vad-för-plugg? Ingen sån däringa sexplugg hoppas jag.... Varför är jag inte förvånad. TOK DJÄVEL /Lasse
Publicerat Februari 12, 201016 yr BADBRALLOR OCH ÖVNINGSPLUGG/Lasse Hur mycket ? Skottar alltså . badisar borde räcka med ett par
Publicerat Februari 12, 201016 yr Författare Hur mycket ?Skottar alltså . badisar borde räcka med ett par Jag vet inte riktigt. Det räcker säkert med ett 20 tal. Vi kommer nog att bli många som skjuter på olika mål men av säkerhetsskäl så kommer det nog att ta lite tid att genomföra denna övning. /Lasse
Publicerat Februari 12, 201016 yr Varför ska ni ha badbrallor? Hur gör ni i dushen på badhuset de gånger ni är där? Mvh
Publicerat Februari 12, 201016 yr Varför ska ni ha badbrallor?Hur gör ni i dushen på badhuset de gånger ni är där? Mvh Jo vi ska ha badbrallorna på oss när vi skjuter förstår du, och det är lite kallt i början på mars Nä skämt åsido, vi ska jaga från badtunnan och sedan lottar om vem som får hoppa ur tunnan och gå på eftersök , och då kan man ju inte gå naken.
Publicerat Februari 12, 201016 yr Nä skämt åsido, vi ska jaga från badtunnan och sedan lottar om vem som får hoppa ur tunnan och gå på eftersök , och då kan man ju inte gå naken. Nej inte ens NS går ju på eftersök naken. Även om han synts i konstiga munderingar.
Publicerat Februari 12, 201016 yr Jo vi ska ha badbrallorna på oss när vi skjuter förstår du, och det är lite kallt i början på mars Nä skämt åsido, vi ska jaga från badtunnan och sedan lottar om vem som får hoppa ur tunnan och gå på eftersök , och då kan man ju inte gå naken. Hmm.. vad var det nu ifjol som var anledning att tvinga folk upp.. lägga på mer ved va? Kan säga att den som sitter nära spisen när lasse tänder på får inte behålla nackhåren.. =)
Publicerat Februari 12, 201016 yr Författare Varför ska ni ha badbrallor?Hur gör ni i dushen på badhuset de gånger ni är där? Mvh Det är så att vissa skjuter på allt som är rött och bränner man smålandsmästaren på kaminen så börjar vissa att treva efter vapen och annat Hmm.. vad var det nu ifjol som var anledning att tvinga folk upp.. lägga på mer ved va? Kan säga att den som sitter nära spisen när lasse tänder på får inte behålla nackhåren.. =) En bra skvätt diesel blandat med lite 2T Bensin tänder det mesta med fina lågor ut pipan som följd Småländsk badtunna när den är som bäst, strax under kokpunkten I år har vi mera snö att leka med åxå /Lasse
Publicerat Februari 14, 201016 yr Författare Deltagar listan Markus R Kapten Krok FredrikN Daddyo L-B Skuris MaxW Waxin Orust Storviltsjägaren Frizenstrahl RW Nu är det nog (jag skriver nog för man vet ju aldrig) fullt. Vi är i dagsläget 25st och ett par till brukar ramla in av de lokala deltagarna i slutskedet. Jätteroligt att så många kan och vill komma MaxW och jag har nu inlett (det var ju på tiden) arbetet med att komma underfund med vad vi ska fördriva tiden med innan vi kan jaga. Han hade ett par goa idéer som vi måste spinna vidare på. Det kan nog gå åt lite ammo så ta gärna med 25 st övningsplugg minst. Lasse
Publicerat Februari 15, 201016 yr Jag kan ta ett vakpass på husbondens övervåning. Lasse kan du PM,a din adress så jag har en sportslig chans att hitta dit
Publicerat Februari 15, 201016 yr Behövs inte vet var du bor, men ett telnr vore bra, inga stora vägar med neonljus där inte
Publicerat Februari 15, 201016 yr Författare fin mark du har Lasse. Tack, synd att dom inte "bara" är mina /Lasse
Publicerat Februari 18, 201016 yr Författare Lyfter väl lite här då. Villoe bara tala om att ni inte behöver springa o köpa massa pipor till höger o vänster. Det kommer att finnas möjlihet att handla ILR av Mr Milner him self som kommer att delta på lockjakten. Han har lovat att ha bra priser under dagarna och är det något särskilt ni vill att han tar med så skicka ett pm. Nu faller detta inlägg säkert under reklam paragrafen men det ski-ter jag i
Publicerat Februari 18, 201016 yr Författare Jag såg en Räv i dag på mina marker så det finns i vart fall en här. /Lasse
Publicerat Februari 19, 201016 yr Jag såg en Räv i dag på mina marker så det finns i vart fall en här./Lasse Det var inte en stor, röd, hund då? =)
Publicerat Februari 19, 201016 yr Författare Det var inte en stor, röd, hund då? =) Nej detta var en räv, hunden har jag inte sett på länge.. /Lasse
Publicerat Februari 20, 201016 yr Jag satte idag upp pipan från min Sako varmint 22-250 i svarven. Kändes ganska olustigt. Orsaken e att jag fick hem min RCC-dämpare i veckan. Det börjar brådska om jag ska bli köar med den innan träffen hos Skurebo. Och hur attan ska jag skjuta in den nu? Redan för en månad sen var skjutbanan begravd i snö och istort sett obrukbar och nu e det inte att tänka på. Maken till snömängder kan jag inte minnas att vart med om här på ön! Men om ett par veckor kommer den troligen vara i ordning. Hoppas bara de småländska rävarna kommer fram! MVH Fredrik