Publicerat Februari 10, 201016 yr Författare Frågan är om han kan dansa som techno viking ? Wno8tWg-Q4g Snacka om att se elak ut....... Håret stämmer nästan men det var allt /Lasse
Publicerat Februari 10, 201016 yr Kul men lååångt, lägger in en lite defus ledighets ansökan hos regeringen.Samåkning från Mälardalen någon? Vore kanonkul att se ansiktena på signaturena, och se om ni är lika trevliga som ni verkar. vore intresant att vara med i år trotts att ja inte avr med i fjol. jag är med Waxin jag bor bara ett sten kast från dej så samåkning vore inte helt fel, ifall jag inte har hunnit fått styr lappen än
Publicerat Februari 11, 201016 yr vore intresant att vara med i år trotts att ja inte avr med i fjol. jag är medWaxin jag bor bara ett sten kast från dej så samåkning vore inte helt fel, ifall jag inte har hunnit fått styr lappen än Absolut klart du ska med. Jag var inte heller med förra året, men farbröderna verkade ha så kul så jag ville inte missa det i år.
Publicerat Februari 11, 201016 yr Sväng in o kidnappa Hippen, han kan head banga som få /lasse Nja, jag är en ganska liten kille och har träffat Rickard och han skulle nog vända mig upp och ner ganska så lätt. Fast med lite Stesolid eller liknande i kaffet skulle han kanske bli medgörlig. Tror inte att det hjälper hur mkt vi tjatar han är nog rätt så upptagen tyvärr Och jo med det hårsvallet kan han nog banga ganska bra
Publicerat Februari 11, 201016 yr Absolut klart du ska med.Jag var inte heller med förra året, men farbröderna verkade ha så kul så jag ville inte missa det i år. ja de tycker jag med. ja de dom värkar ha hafft rätt skoj då, så jag blev oxå sugen på att vara med i år
Publicerat Februari 11, 201016 yr ja de tycker jag med.ja de dom värkar ha hafft rätt skoj då, så jag blev oxå sugen på att vara med i år anmäl dig till Skurebo. Och lappen är ingen fara, jag kör. Enligt disskusionerna ovan så blir det hallonsaft för din del
Publicerat Februari 11, 201016 yr anmäl dig till Skurebo.Och lappen är ingen fara, jag kör. Enligt disskusionerna ovan så blir det hallonsaft för din del nu har jag anmält mej hos Skurbo okej, ja de snällt det och de där med hallonsaft behövs inte
Publicerat Februari 11, 201016 yr Författare Nja, jag är en ganska liten kille och har träffat Rickard och han skulle nog vända mig upp och ner ganska så lätt. Hur liten är du Hippen är ju knappt en tvärhand hög o inte mycket bredare /Lasse som får sova ute i Rimbo i sommar
Publicerat Februari 11, 201016 yr Låter prima det markus, jag tar med ett par låder jag oxå. Så kan vi värma upp med dina =) Tänk på att Värmläningarna räknar ett sexpak 33 cl som en låda. Lasse
Publicerat Februari 11, 201016 yr Hur liten är du Hippen är ju knappt en tvärhand hög o inte mycket bredare /Lasse som får sova ute i Rimbo i sommar 177cm 85kg kontorskille
Publicerat Februari 11, 201016 yr I Lasses ögon ses du som dvärg. Mmmmmm. men snabb som fan. (säger frugan)
Publicerat Februari 11, 201016 yr Författare 177cm 85kg kontorskille Helt normal tydligen, vet inte var gränsen för dvärg går men runt 175 skulle jag tro Själv är man 192/105 åxå kontorsråtta nu mera /Lasse
Publicerat Februari 11, 201016 yr Tänk på att Värmläningarna räknar ett sexpak 33 cl som en låda. Lasse Passa dig noga så jag inte serverar dig en Lidl2,8% när du minst anar det
Publicerat Februari 11, 201016 yr Passa dig noga så jag inte serverar dig en Lidl2,8% när du minst anar det Ska du samla plus poäng hos min hustru så ge henne denna öl för det är en av hennes favoriter. Lasse
Publicerat Februari 11, 201016 yr Nja, jag är en ganska liten kille och har träffat Rickard och han skulle nog vända mig upp och ner ganska så lätt. Fast med lite Stesolid eller liknande i kaffet skulle han kanske bli medgörlig. Tror inte att det hjälper hur mkt vi tjatar han är nog rätt så upptagen tyvärr Och jo med det hårsvallet kan han nog banga ganska bra Stesolid Men seriöst så undrar jag om inte du har psykotiska vanföreställningar? Hade en patient för många år sen som vart livrädd för mej. Karln var ett knappt huvud högre än mej.. Visade sig att han hade lite probleme med proportioner på folk och sig själv :-) Hur liten är du Hippen är ju knappt en tvärhand hög o inte mycket bredare /Lasse som får sova ute i Rimbo i sommar Yepp! Blir gräsmattan för dej gubben och du får plocka upp hundskiten själv innan du törnar in!
Publicerat Februari 11, 201016 yr Grönare än jag på rävjakt finns knappt men detta låter hur kul som helst. Finns det månne plats kvar till detta evenemang och skulle ni kunna tänka er att dras med en stockholmare med tveksamt lokalsinne? Om det fortfarande går att anmäla intresse så meddela gärna detta här i tråden så skickar jag i sådana fall ett mer officiellt PM. Mvh. Fitzo
Publicerat Februari 12, 201016 yr Författare Grönare än jag på rävjakt finns knappt men detta låter hur kul som helst. Finns det månne plats kvar till detta evenemang och skulle ni kunna tänka er att dras med en stockholmare med tveksamt lokalsinne? Om det fortfarande går att anmäla intresse så meddela gärna detta här i tråden så skickar jag i sådana fall ett mer officiellt PM.Mvh. Fitzo En tok mer eller mindre går nog bra. Nuvarande laguppställning Markus R Kapten Krok FredrikN Daddyo L-B Skuris MaxW Waxin Orust Storviltsjägaren Nu börjar det nog att bli fullt men hör av er så ska vi se vad som går att göra. Det som just nu sätter gränserna är sovplatser som börjar fyllas. Mitt köksbord känns även det ganska välfyllt vid frukostdags /Lasse
Publicerat Februari 12, 201016 yr En tok mer eller mindre går nog bra.Nuvarande laguppställning Markus R Kapten Krok FredrikN Daddyo L-B Skuris MaxW Waxin Orust Storviltsjägaren Nu börjar det nog att bli fullt men hör av er så ska vi se vad som går att göra. Det som just nu sätter gränserna är sovplatser som börjar fyllas. Mitt köksbord känns även det ganska välfyllt vid frukostdags /Lasse Vilken trevlig lista. Jag hoppas på Fitzo också så blir vi tre i bilen.
Publicerat Februari 12, 201016 yr Stesolid Stesolid is da shit. Har dock äldrig provat själv, men sett resultaten på de jag medcinerat..ruskig effekt
Publicerat Februari 12, 201016 yr Stesolid Stesolid is da shit. Har dock äldrig provat själv, men sett resultaten på de jag medcinerat..ruskig effekt Hur funkar det? Fick det till jycken, kanske skulle testa det på någon jobbarkompis?
Publicerat Februari 12, 201016 yr Det har nog många användnings områden. Ges till bla mental patienter, men i mitt fall till ungdommar som får eppelepsi anfall. är i grund och botten ett lugnande medel som nu också missbrukarna uppskattar.