Publicerat Februari 10, 201016 yr TOKTur att jag har mycket hyggen så dina hundar slipper skälla på så många träd /Lasse Men jag har ju hund för räveftersök också. Kan nog behövas när ni kommer igång.
Publicerat Februari 10, 201016 yr Men jag har ju hund för räveftersök också. Kan nog behövas när ni kommer igång. Det kan du ju prata med MaxW om Jag däremot gick som ohotad segrare ur förra säsongens jakt =)
Publicerat Februari 10, 201016 yr Författare Det kan du ju prata med MaxW om Jag däremot gick som ohotad segrare ur förra säsongens jakt =) Ödmjukheten själv /Lasse
Publicerat Februari 10, 201016 yr Det kan du ju prata med MaxW om Jag däremot gick som ohotad segrare ur förra säsongens jakt =) Jaja har man Flex med sig som lockare så kan man väl inte misslyckas
Publicerat Februari 10, 201016 yr Skurebo. Är det gång, cykel eller krypavstånd till inkvarteringen? Så jag vet om det skall införskaffas hallonsaft, eller seger skumpa. /Waxin
Publicerat Februari 10, 201016 yr Skulle behöva anmäla mej till skjutdelen av detta projekt Mvh! Läste din Dagbok.. surt sa räven , eller vad man brukar säga. Hade samma fenomen med en Ruger allt verkade bra men oförklarliga bommar, jag kallade den spökbössan och böt in den mot en billig sabbati med lite mera död i .. Konstigt det där att en del bössor kommer man inte riktigt överens med trotts att de ligger bra och man skjuter hyffsat på banan med dem (Spökbössor)
Publicerat Februari 10, 201016 yr Läste din Dagbok.. surt sa räven , eller vad man brukar säga. Hade samma fenomen med en Ruger allt verkade bra men oförklarliga bommar, jag kallade den spökbössan och böt in den mot en billig sabbati med lite mera död i .. Konstigt det där att en del bössor kommer man inte riktigt överens med trotts att de ligger bra och man skjuter hyffsat på banan med dem (Spökbössor) Begreppet är välkänt även om jag klarat mej hittintills.. börjar allvarligt fundera på att byta bössa! Mvh!
Publicerat Februari 10, 201016 yr Ödmjukheten själv /Lasse Hahaha, jag vet ju hur ni kommer trycka ned mig i skorna när vi väl ses. Så jag måste ju ta tillfället i akt att vara kaxig här i min lugna tillvaro bakom skärmen där ni inte kommer åt mig 80-talisterna........ Du är bara avis att jag fortfarande är ung och snygg,... gubbe! ;)
Publicerat Februari 10, 201016 yr Hörru Kroken. Var går gränsen för att vara GUBBE? Allt som är äldre än årgång -83
Publicerat Februari 10, 201016 yr Passa dig fjunis, jag är tjugotolv Tjugotolv? hahaha, det var bra maskerat =) Som sagt, det är som natt och dag bakom/framför skärmen
Publicerat Februari 10, 201016 yr Tjugotolv? hahaha, det var bra maskerat =)Som sagt, det är som natt och dag bakom/framför skärmen Japp. Kom förresten på att jag fyller tjugotretton någon dag innan vi träffas så det blir till att fira födelsedag i Småland
Publicerat Februari 10, 201016 yr Författare Skurebo.Är det gång, cykel eller krypavstånd till inkvarteringen? Så jag vet om det skall införskaffas hallonsaft, eller seger skumpa. /Waxin Det är helt klart krypavstånd, så alltså segerskumpa Hallonsaft till barnen födda -80 eller senare /Lasse
Publicerat Februari 10, 201016 yr Lag som precis blivit myndig, (tjugoarton) kan då med gott samvete och lagen på min sida ta med mig en platta pilser eller två medan pojkarna dricker hallonsaft
Publicerat Februari 10, 201016 yr Fan Markus, vad vet du som inte jag gör. Två lådor öl för en kväll?????????
Publicerat Februari 10, 201016 yr Fan Markus, vad vet du som inte jag gör. Två lådor öl för en kväll????????? Vi åker ner på torsdag
Publicerat Februari 10, 201016 yr Vi åker ner på torsdag Ja just det, Tokiga Värmlänningar var det ja.. Sattsar på mitt på dan på Fredagen
Publicerat Februari 10, 201016 yr Ja just det, Tokiga Värmlänningar var det ja.. JAPP En riktigt grabbig roadtrip med mycket vapen och öl i en 4X4
Publicerat Februari 10, 201016 yr JAPPEn riktigt grabbig roadtrip med mycket vapen och öl i en 4X4 Jo grabbigt blir det, ensam i en framhjulsdriven s-60 och yla hårdrockslåtar i 43mil. Hoppas någon mer norröver hänger på så man kan yla i kör
Publicerat Februari 10, 201016 yr Författare Jo grabbigt blir det, ensam i en framhjulsdriven s-60 och yla hårdrockslåtar i 43mil.Hoppas någon mer norröver hänger på så man kan yla i kör Sväng in o kidnappa Hippen, han kan head banga som få /lasse
Publicerat Februari 10, 201016 yr Sväng in o kidnappa Hippen, han kan head banga som få /lasse Frågan är om han kan dansa som techno viking ? Wno8tWg-Q4g
Publicerat Februari 10, 201016 yr Lag som precis blivit myndig, (tjugoarton) kan då med gott samvete och lagen på min sida ta med mig en platta pilser eller två medan pojkarna dricker hallonsaft Låter prima det markus, jag tar med ett par låder jag oxå. Så kan vi värma upp med dina =)