Publicerat Mars 9, 200719 yr Oj, hur har jag missat den här tråden?? Vad många fina vovvar!! Det här är då mina: blandisen Busse och så lilljämten Zeb... Så Du ha såpass mycket pli på dom så att dom kan sitta stilla medans Du fotar dom. Det var inte dåligt. ;D Snygga hundar.
Publicerat Mars 9, 200719 yr Så Du ha såpass mycket pli på dom så att dom kan sitta stilla medans Du fotar dom. Det var inte dåligt. ;D Snygga hundar. Haha, jo om man ber dem riktigt snällt så kan de sitta stilla en liten stund iaf.. Tack!! :-*
Publicerat Mars 9, 200719 yr Haha, jo om man ber dem riktigt snällt så kan de sitta stilla en liten stund iaf.. Tack!! :-* Varsegod det bjuder jag på!
Publicerat Mars 27, 200719 yr Många fina jyckar här men vars annars än på ett jaktforum Petar in en gammal bild på mitt (förhoppningsvis) framtidslöfte... Uppdaterar med en ny bild framöver..
Publicerat April 1, 200719 yr Fick inte dom andra plats ;DNä bilderna blir för stora. Om du nu avser mina extremt slimmade labbar ;D
Publicerat April 1, 200719 yr Nä bilderna blir för stora. Om du nu avser mina extremt slimmade labbar ;D Du får väl krympa bilderna eller banta turbo labbarna
Publicerat April 1, 200719 yr Åhhhhh tå töta ;D ;D Va?????? har du snackat med min fru eller? Hon brukar tala så...Tå töta ,tutti töta tutti tut töta tussi töta om hästjävlar!!!!!!
Publicerat April 2, 200719 yr Mina Kopovs som väntar på nästa säsong. Den lilla skall först tävla lydnad, sen ska hon jagas in. Så till sensäsongen 07 och framförallt säsongen 08 bär det av för henne. Carl
Publicerat April 2, 200719 yr Nej ingen grisskada, "stövarsjukan" Kan egentligen hända vilken hund som helst. Något som hunden drar in i luftvägarna alt. kommer in via sår(artär), kan vara en del av ett ax eller dyl. I alla fall så kapslade det in sig i lungan på hunden. Han tappade i vikt och hade hög feber. Togs in på Albano och operation tömde lungan på 1/2 liter var, spolade ur bölden och sydde ihop hunden. 8 månaders konvalicens. Det hände hö 05 och till säsongen 06 var han igång igen. Mycket simmande och långvarig träning. Det skall dock sägas att på vägen fick han en del följd sjukdomar. För lång tids användning av antibiotika, gav honom Ulsurös Colit, hos människor Crons syndrom. Och en infarkt i ländryggen, helt lam på ena bak. Men skam den som ger sig. Nu är allt bra. Det gäller bara hålla koll på vilken mat hunden får i sig. Jagar som en gud nu. Carl
Publicerat April 2, 200719 yr Eftersom Roggman har en viss förkärlek till en viss ras kommer här en bild till
Publicerat April 2, 200719 yr En pangad hanräv och min terriert som blivit lite större och mognare :-*
Publicerat April 2, 200719 yr Eftersom Roggman har en viss förkärlek till en viss ras kommer här en bild till tussi tuss tusi ti ;D