Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Träning, Fysisk Aktivitet & Sport

Featured Replies

Publicerat

Nu är det slut på sporten! slutar med fotboll nu när jag flyttar t ryssby och köper hund. Laget skaa t Gothia nu i sommar jag vet inte om det ska bli sista matchen, eller om den redan varit...har redan betlat 1200kr för det känns ju dumt att inte åka då men vafaan, kan ju inte lämna valpen hemma första veckan hos mamma o pappa, det är ju min hunn!!

• Svar 2,1k
  • Visningar 154,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Klämde av 26km löpning i -22 innan nattskiftet uppfriskande!

• Christian N
    Christian N

Sprang Toughest 2016 Malmö igår, 1:17:38 eller däromkring, 776 total och 76 i min åldersklass, 5500 startande. C Skickat från min iPhone med Tapatalk

• Så nu har man skapat lite plats för julmat. hustrun och jag sprang och barnen cyklade bredvid 

Posted Images

Publicerat

Nu är det slut på sporten! slutar med fotboll nu när jag flyttar t ryssby och köper hund. Laget skaa t Gothia nu i sommar jag vet inte om det ska bli sista matchen, eller om den redan varit...har redan betlat 1200kr för det känns ju dumt att inte åka då men vafaan, kan ju inte lämna valpen hemma första veckan hos mamma o pappa, det är ju min hunn!!

Skaru börja Jakt på Ryssby? :)

Publicerat

Han ska visst det! :thumbsup: Jag försökte få honom till att söka till Kalix så att han skulle slippa sin tjatiga morsa men det gick i stöpet. :down::rolleyes::lol::whistling:

Publicerat

Han ska visst det! :thumbsup: Jag försökte få honom till att söka till Kalix så att han skulle slippa sin tjatiga morsa men det gick i stöpet. :down::rolleyes::lol::whistling:

Fan som han skriver den här Isjonsson, :D Ja det blir ryssby o inget annat än jakt! :D internat på veckorna o hem i helgerna! :)
Publicerat

Fan som han skriver den här Isjonsson, :D Ja det blir ryssby o inget annat än jakt! :D internat på veckorna o hem i helgerna! :)

Hahaha! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup::tongue: Jakt finns i Kalix också och mycket annat också. :thumbsup::yes:

Publicerat

Nehe,

träning var visst ämnet för tråden, vi sprang intervallet i 36 minuter i lördags i 23 gradig värme och hög luftfuktighet, igår blev det gymmet, Spårvägshallarna, lite mer än en timme och en halv, trots gott om sidfläsk klarar jag av att köra 2-2,5 km i 4,30 tempo,

inte illa för en 91 kilos kloss.

Massor med schyssta nya övningar.

Som en liten sporre, jag skall köra en cross fit grej som heter "300" ett par gånger framöver, först för att hitta rätt i övningarna och sedan

köra den som ett fitness test. Tydligen körde de skådisar som var med i Sparta filmen med samma namn övningarna och efterhand kom de

ner på tider under 20 minuter för hela passet.

Återkommer om jag klarar mig.

/Christian

Publicerat

Nehe,

träning var visst ämnet för tråden, vi sprang intervallet i 36 minuter i lördags i 23 gradig värme och hög luftfuktighet, igår blev det gymmet, Spårvägshallarna, lite mer än en timme och en halv, trots gott om sidfläsk klarar jag av att köra 2-2,5 km i 4,30 tempo,

inte illa för en 91 kilos kloss.

Massor med schyssta nya övningar.

Som en liten sporre, jag skall köra en cross fit grej som heter "300" ett par gånger framöver, först för att hitta rätt i övningarna och sedan

köra den som ett fitness test. Tydligen körde de skådisar som var med i Sparta filmen med samma namn övningarna och efterhand kom de

ner på tider under 20 minuter för hela passet.

Återkommer om jag klarar mig.

/Christian

http://www.crossfitnordic.se/300-traningen-bakom-filmen-563/

Kör hårt !!!

Publicerat

Precis den Pertan....

Ett slags fitness test i sig, jag vill inte bara köra de övningarna men som ett tillskjutande test och prövning

/Christian

Publicerat

Precis den Pertan....

Ett slags fitness test i sig, jag vill inte bara köra de övningarna men som ett tillskjutande test och prövning

/Christian

Ska nog köra det där också när jag hatar mig själv tillräckligt mycket :thumbsup: just nu går livet ut på att bota ett ryggskott!

Publicerat

ASG- ett stort mått av självplågeri är av nöden för att företa saker som de där, ie passar mig perfekt.

/Christian

Publicerat

Lidingöloppet 2011 - klart!

Öppet spår 2012 - klart!

Vätternrundan 2012 - klart!

Vansbrosimningen 2012 avklaret på lite drygt 46 minutter!

Min svenska klassiker är nu en realitet!

vh Lars

Publicerat

En svensk klassiker i Danmark :wink: Starkt jobbat!

Publicerat

Välkommen! ! :thumbsup:

Publicerat

Körde intervaller igår,

4 mins med 2 min vila imellan i ett sjukt kuperat spår i Råcksta,

det blev totalt 7 intervaller och uppskattningvis 6,5 km i löpsträcka och 1,5 km gångsträcka.

Idag tog jag ett lunchpass på Spårvägshallarna,

marklyft med kettlebells (68 kg), roddrag med viktplattor (50 kg), samt latsdrag med smalt grepp (90 kg) och lite mage.

Det är så fantastiskt mycket energi på det gymet.

/CHristian

Publicerat

Vad kul för alla som håller igång.

Själv ska jag till oprtopeden på Sophiahemmet den 19/7 för att planera meniskoperation eftersom den + ledbandsfästet är paj i vänster knä! :wallbash:

Om någon vill springa Lidingöloppet och få en startplats, så säg till.

Publicerat

Själv ska jag till oprtopeden på Sophiahemmet den 19/7 för att planera meniskoperation eftersom den + ledbandsfästet är paj i vänster knä! :wallbash:

shit minisken lät mindre skoj:/..du får krya på dig
Publicerat

Shit! :sad:

Hoppas allt går bra och krya på dig! :smile::thumbsup:

Jonsson har haft nog med knäproblem men nu är allt ok! :thumbsup::smile:

Publicerat

En timmes promenad som avslutades med 2.5 km löpning. Tog en Gin o Tonic efter det som belöning. :wub:

Tyckte att jag var så pigg o var sugen på att se vilka andra spår som fanns här runt campingen så jag drog ut igen.

Efter 5km kraschar vänster knä, går ca 1km tull o provar o springa igen men icke... Gick rundan klar, blev ,4km totalt.

Nu sitter jag med en öl o har ont i båda knäna :angry::angry:

Fan med... Utsidan av knät, vad sitter där.... ???

Skickat från min LT18i via Tapatalk 2

Publicerat

Gjorde första rejäla löppasset på länge igår. 2:10 blandad terräng med ca 1/3 stig 1/3 obanat 1/3 myr :-)

Min gamla grisrunda håller på att växa igen har gjort den på 1:45 i fornstora dar men var skönt att springa med orinterarskor igen i blöt och jävlig terräng. Nu är jag på semester i fjollträsk så blir ingen träning innan helgen. Tanken är att komma ii skaplig form innan jakten och bli av med 5kg fläsk :@

Publicerat

Gjorde första rejäla löppasset på länge igår. 2:10 blandad terräng med ca 1/3 stig 1/3 obanat 1/3 myr :-)

Min gamla grisrunda håller på att växa igen har gjort den på 1:45 i fornstora dar men var skönt att springa med orinterarskor igen i blöt och jävlig terräng. Nu är jag på semester i fjollträsk så blir ingen träning innan helgen. Tanken är att komma ii skaplig form innan jakten och bli av med 5kg fläsk :@

Lars du verkar kapabel till att ta orjants erbjudande på allvar, blir du av med nåt extra hg oxå. Slå till vetja !
Publicerat

Har kutat lidingö klart trevligt men inget jag gör i år går helt fel årstid. Stockholm marathon har jag aldrig gjort blir det löptävlingar igen känns det lockande men har nog för höga krav på mig själv för att tävla igen :$

Publicerat

Tog ett förbränningspass igår,

löpte 47 minuter med en snittpuls om 155 slag, det blev totalt sätt 8,5 km i ett delvis ganska kuperat spår.

/C

Publicerat
post-5858-0-36199000-1342117095_thumb.jp
Publicerat

Utsidan av knät, vad sitter där.... ???

Om du har tur: Insidan av ett par kvinnliga knän? ;)

Publicerat

Skuris utsidan knä är ett klassiskt löpaknä. Problemet sitter dock i höften stram höftböjare gör att liggamenten blir strama och skaver på utsida knä kan göra jävligt ont att tex gå utför trappor. Stretcha höftböjaren är lösningen på problemet