Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jonas Sjöstedt vill återställa Paragraf 28

Featured Replies

Publicerat

Jag är född och uppvuxen i Täby. Undrar vad det har för inverkan på denna historia? Jag gissar på ingen alls, men jag har ju haft fel förr...

//F

• Svar 154
  • Visningar 11k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

C, jag rackar inte mer på dig än du på mig. Det är synd att konversationer ska gå till ytterligheter men det blir så när rigida människor tjatar och tjatar. Du har en klar poäng i vårat framtida umgänge och det är ömsesidigt. Det enda som glädjer mig är att du med stor sannolikhet är med och bidrar tilll min lön och tack för det.

Publicerat

Knäskadan,

jag tackar dig för ditt omdöme och vältalighet i övrigt,

en så pass artikulerad person som du behöver inte hänfalla till nedsättande ordalag, men gör det oavsett, såsom det är en medveten linje att föra diskurs på.

Jag önskar dig lycka och välgång här inne som forumist även om du presenterat dig på ett av de minst tilltalande sätt jag noterat hittills här inne,

du har säkert för oss ännu dolda värden som vi kommer att få tillfälle att lära känna.

/Christian

Publicerat

C, jag rackar inte mer på dig än du på mig. Det är synd att konversationer ska gå till ytterligheter men det blir så när rigida människor tjatar och tjatar. Du har en klar poäng i vårat framtida umgänge och det är ömsesidigt. Det enda som glädjer mig är att du med stor sannolikhet är med och bidrar tilll min lön och tack för det.

Jag ser iaf mitt bidrag till din lön Wounded Knee, som min instats till de svaga och behövande i vårt samhälle. Väl behållet.

Publicerat

C, jag förstår inte vad din fullkomlighet skulle bestå i? för jag antar att du har en sådan syn på dig själv med tanke på hur du lägger fram dina opponeringar.Jag är rätt övertygad om att du inte sitter på en patentlösning i hur svensk inrikespolitik bör skötas och därför är det du säger inte mer värt än det jag gör. Vi har olika åsikter och sätter olika värde på aktuella frågor.

Det är dags att nöja sig för det finns inte mycket kvar i denna fråga att säga oss två emellan och då blir det bara kalkon av det hela.