Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Den stora fisketråden

Featured Replies

Publicerat

Nä det är gamle Flex pöjken på bilden :D

Mvh.

Hoppsan! Sorry! :(

• Svar 4,9k
  • Visningar 529,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Nu ska jag fan försöka lirka in bilder ifrån mobilen..  Gav mej iväg på gösfiske direkt efter en sväng med uven i morse.. hade 8 mörtar med mej varav två var vid liv.. tänkte att jag hinner lägga

• Sög till rejält i lilla jiggspöt idag, 1,3kg stannade vågen på. Skickas från min iPhone via Tapatalk

• otterdalen
    otterdalen

Idag snaskade en riktig insjökrokodil i sig min 4play från savagegear! en yster dans utspelade sig bredvid dansbanan i Oviken innan denna madam gick i håven! 116 cm och ryggbred.  hade min

Posted Images

Publicerat

Hoppsan! Sorry! :(

Det är ingen fara :D

Mvh.

Publicerat

Har varken sett färna eller näbbgädda i verkliga livet. De fiskarna existerar inte häruppe. Snart blir då harren lovlig och idag har jag gjort en rätt tuff paddelsväng på nästan en mil för att testa nykanoten och konstaterat att jag har mycket fina vatten otestade bara i närområdet. Finns inte någon stig eller eldplats på nästan hela sträckan och stora delar ser inte ut att ha haft ett besök av någon fiskare på tio år minst fast det bara ligger en halvmil från stan. Fick ju riktigt fin harr längre ner förra året och de här sträckorna såg minst lika lovande ut. Det kan även finnas någon öring då det var ett antal ganska tuffa forsar att passera på sträckan.

Publicerat

fått några idar men blir testa HÖ snart

Publicerat

fått några idar men blir testa HÖ snart

Det borde vara full fart på öringen i Luleälven nu. Det här året borde bli bra då allt är så sent.

Publicerat

Har jag en riktigt jävla tur så får jag tillgång till ett riktigt bra fiske på färna det är ett stort gods som har ett egen kraftstation o bakom där så går det riktigt fina färnor på 80talet drogs det 2.5 kg färnor där o sedan har det varit fiske förbjuden där o är fortfarande men men har jag tur så får jag tillträde :D

Mvh.

Publicerat

Tänkte kolla om någon på forumet har lite information ang ett Vobbler märke??

Yo zuri gör eminenta vobbler för öringfiske men de verkar ha tappat sin Svenska återförsäljare!!

Vet någon något om detta?

Skulle gärna skaffa några nya eftersom de gamla har blivit uppätna :P

Publicerat

Hemma efter en härlig dag på havet utanför Blekinge. Blev 6 laxar i dag=full balja topp på 15-16kg, 3 över 10 och minsta på 5-6kg=HÄRLIG DAG =)

Publicerat

Hemma efter en härlig dag på havet utanför Blekinge. Blev 6 laxar i dag=full balja topp på 15-16kg, 3 över 10 och minsta på 5-6kg=HÄRLIG DAG =)

På spö el. i laxfälla? Bevis? ;)

Publicerat

På spö el. i laxfälla? Bevis? ;)

Du får kolla bloggen =)

Publicerat

Du får kolla bloggen =)

Haha! Det tänkte jag inte på, och än mindre när man själv inte har något sådant konto, FB el. något annat. :D

Fina fiskar! Grattis! :) Bra jobbat! :)

I fortsättningen får du slänga in foton här också så behöver man inte tänka på sådana konstigheter. :lol:;)

Publicerat

Ha ha ha ... Tackar.

Publicerat

Ha ha ha ... Tackar.

Ja, det är bara att du gör det! :lol:;)

Publicerat

4 kg sill vid hasslö bron utanför Karlskrona på 1,5h idag. Sambon fick en på 2hg, rätt mycket för en sill...

Publicerat

4 kg sill vid hasslö bron utanför Karlskrona på 1,5h idag. Sambon fick en på 2hg, rätt mycket för en sill...

Sambons sill måste ju ha varit dopad! :lol:;):o

Publicerat

Sambons sill måste ju ha varit dopad! :lol:;):o

Jo den såg lite sjuk ut.. :DB)

Publicerat

Jo den såg lite sjuk ut.. :DB)

Jag förstår det! :lol:B)

Publicerat

det var room i den väl men grattis till sambon min största vägde 60 g bara :(:D:) visst är det så fint på hasslö bron ^_^ men ni fick 4 kg då det är riktigt bra men det verkar som dom har börjat dra sig tillbaka då för du fick ju 6 kg och jag o familj med förra helgen tror du att det är så Galne ? :unsure:
Publicerat

det var room i den väl men grattis till sambon min största vägde 60 g bara :(:D:) visst är det så fint på hasslö bron ^_^ men ni fick 4 kg då det är riktigt bra men det verkar som dom har börjat dra sig tillbaka då för du fick ju 6 kg och jag o familj med förra helgen tror du att det är så Galne ? :unsure:

De finns nog kvar ett tag till, allt har öch göra med hur stimmen passerar där när man står där. Så funderar ni på och åka ner så går det säkert bra till helgen...

Publicerat

Dammade av Jerkspöt idag :) Blev en hel del gäddor, dock bara smått

Publicerat

Dammade av Jerkspöt idag :) Blev en hel del gäddor, dock bara smått

vilka jerkbait - drag kör du med Viktor ? :)
Publicerat

vilka jerkbait - drag kör du med Viktor ? :)

Finns det flera? :P Striker Pro Buster Jerk skitmörten är den jag brukar använda mest. men även Buster papegoja och salmo slider 10 (RGS) dom tre räcker gott och väl.

sen har jag 3 fulla lådor med diverse modeller och märken, tex svindyra Esox Lucius som jag fan aldrig får nått på :blink:

Publicerat

Finns det flera? :P Striker Pro Buster Jerk skitmörten är den jag brukar använda mest. men även Buster papegoja och salmo slider 10 (RGS) dom tre räcker gott och väl.

sen har jag 3 fulla lådor med diverse modeller och märken, tex svindyra Esox Lucius som jag fan aldrig får nått på :blink:

Inga svordomar, kom ihåg vad Lena sa !!
Publicerat

Inga svordomar, kom ihåg vad Lena sa !!

:P
Publicerat

Tog med mig sambons lillebror på en liten fisketripp idag :) Efter mkt tips och trix fick han till slut upp sin första gädda :) Han var stolt som tuppen :lol: Blev ett par för mig också