Publicerat Mars 27, 201610 yr Författare Otroligt trevlig dag på Lindesbergs bana idag. 100 compakduvor stod på tapeten. Fyra fin fina layouter va gjorda. Självklart är man aldrig riktigt nöjd utan hade gärna haft några duvor till men men, fick ihop 89 iallafall vilket räckte till en 17onde plats i senior klassen. Susanne gjorde bra ifrån sig och smaskade till 80 duvor och en tredje plats i dam. Junior låg tyvärr hemma med pollen känningar.
Publicerat Mars 27, 201610 yr Klinte berget hade sporting när jag sköt där nere. S. Vet du vilken klubb det är som skjuter där?
Publicerat Mars 27, 201610 yr Kanske är avhandlat nånstans men vad kör ni för plugg när ni tränar? /J Gamebores billiga ände till samtliga kalibrar.
Publicerat Mars 28, 201610 yr Kör oftast med Jaguar competition (Gamebore), men även en del med Steel max sport på hemma banan då det är vad som finns i klubben, när det är ok temperatur funkar de helt ok .
Publicerat Mars 28, 201610 yr Kör oftast med Jaguar competition (Gamebore), men även en del med Steel max sport på hemma banan då det är vad som finns i klubben, när det är ok temperatur funkar de helt ok . Här tränas det bara maj-augusti så steelmax borde funka ok. Troligtvis det dom kör på klubben. Får testa mig fram
Publicerat Mars 28, 201610 yr Var och sköt i trosa idag, och måste säga att steelmax var helt ok i vårvärmen. Såg inte en missad omladdning i finvädret![emoji3]
Publicerat Mars 28, 201610 yr En fantastisk helg! Skytte fyra dagar i rad!!! Kanon arrangemang i Lindesberg på påskdagen, även om mitt skytte inte funkade helt hundra. Idag var det lerduvestig i Björneborg,söder om Kristinehamn, sköt 22 på insatsvarvet och blev trea, samma resultat som vinnaren, så det får man vara nöjd med.
Publicerat Mars 28, 201610 yr Författare Detta är en populär post. Vi for till Trosa i morse för en Jägarduva. Lyckades med en full pott i första varvet och det va man ju inte ensam om så det blev särskjutning. Vi va fyra i öppna klassen, två av oss sköt fullt och fick fortsätta en tanke vurpa från mej gjorde att det blev en andra plats. Susanne sköt mycket fint och segrade i dam klassen med 21 träff. Sprang på både Urban med son och killer mouse va säkert några andra forumister där också.
Publicerat April 3, 201610 yr Sköt finalomgången i vintercupen idag. Skrapade ihop 30/50 vilket inte räckte till C-klass final. Träffade Christian som sköt riktigt bra på ena banan och tog en plats i C-final.
Publicerat April 3, 201610 yr Vilken hade varit otroligt kul att få varit med och skjuta, tiden räckte dock inte till. Sköt för övrigt mitt livs bästa och näst sämsta serier idag, 21 och 11 så det får ses som en intäkt till att jag kan skjuta men att fokus och uthållighet inte räcker. Trevligt att ses Johan även om snacket blir lidande av alla smällar. Christian Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat April 4, 201610 yr Detta är en populär post. I helgen åkte vi hela sju stycken från klubben till Åland och sköt en deltävling i Mälarcupen på Bredmos skjutbana. Trevligt folk,bra arrangemang, petade ner 79 duvor och blev trea i A klassen, 2 duvor från vinst,och 3 duvor från hi-gun. Ganska låga resultat, berodde såklart en del på att flera av toppskyttarna saknades, men kul för oss andra att hamna högre upp i resultatlistan........
Publicerat April 5, 201610 yr Jag är nyinflyttad i Uppsala, någon som vet hur möjligheterna ser ut att komma ut på en bana och träna lite?
Publicerat April 5, 201610 yr Någon som ska till ön i maj och skjuta GP/LLT2? Funderar på att åka och kolla i brist på lämplig bössa http://www.indta.se/tavling/1382 Har som mål att vara med i Island games som går av stapeln här nästa år, kan bli kämpigt dock /J
Publicerat April 5, 201610 yr Författare Jag är nyinflyttad i Uppsala, någon som vet hur möjligheterna ser ut att komma ut på en bana och träna lite? Uppsala Jsk Ärendena Allmunge.
Publicerat April 5, 201610 yr Ekebyboda är uppsala jsk, den är bra och endast en stenkast från stan.http://www.uppsalajsk.se/start/?ID=116161 Sen är Ärentuna bra också: http://www.arentunaskytte.com/ och Almungejsk http://almungejsk.se/ som ken1 skriver. Finns fler också med rätt skaplig standard, bl.a denna: http://sodrahagunda.se/skjutbanan/index.html
Publicerat April 5, 201610 yr Oj, vilket härligt utbud! Tackar. Alla verkar komma igång nästa månadsskifte, så man får väl svinga efter lister så länge.
Publicerat April 7, 201610 yr Åby/Vardala 100 duvor Engelsk Sporting på söndag, väldigt spännande. C Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat April 7, 201610 yr Har tyvärr lyckats klämma in en arbetsdag i klubben på lördag, vi öppnar på tisdag.......så lite att fixa med. Däremot är det inte omöjligt att det kan bli Mälarcupen i Åby på söndag. Vore onekligen kul att äntligen träffa den mytomspunne Chris.........
Publicerat April 7, 201610 yr Asg Finns inga myter kring mig, för att vidare diffundera idéer kring sådana saker kan biläggas en helt särskild bild på mig, iom att jag är nyfriserad Varken skägg eller frisyr kommer att vara sig likt eller existera på söndag. Men jag lär vara den enda på plats med en Browning med 81 cm pipor och bära röda kåpor. Christian Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat April 7, 201610 yr Asg Finns inga myter kring mig, för att vidare diffundera idéer kring sådana saker kan biläggas en helt särskild bild på mig, iom att jag är nyfriserad Varken skägg eller frisyr kommer att vara sig likt eller existera på söndag. Men jag lär vara den enda på plats med en Browning med 81 cm pipor och bära röda kåpor. Christian Skickat från min iPhone med Tapatalk Det där är ju Jason Statham med hår /Mike