Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hur många tävlar i lerduveskytte på forumet

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Vet inte vad det är????  Har aldrig skjutit bra i Uppsala!!!!  Och trenden håller i sig ?

• Svar 1,7k
  • Visningar 164,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Idag sköt vi finalen i jägarduva. Den gick av stapeln i Västerås,mycket trevlig bana saknade stövlar dock för det regnade friskt igår så vatten överallt 😳  Det gick långt över förväntan!!! Ensam

• Lilleman slapp särskjuta, han vann junior klassen. Tuppkam? Jajamensan. Den jävliga är att det ser så enkelt ut när han skjuter. Susanne kom 4a i damklassen, samma resultat som 2an och 3an. 20 trä

• Denna helg som va spenderade jag och junior i vackra Kalmar. Det va dax för en av årets höjdpunkter Åkes minne. Vet ej vem Åke va men han måste varit en omtyckt kille som får denna världsklass tävling

Posted Images

Publicerat
19 hours ago Ken1 sa:

Vet inte vad det är????  Har aldrig skjutit bra i Uppsala!!!!  Och trenden håller i sig ?

Tyvärr bjöd jag ju inte på mycket till fight ?
Trevlig sällskap hela dagen, bjöds man på.

Lite trist att man själv presterar årets lägsta resultat...

• 1 month later...
Publicerat
11 minutes ago Ken1 sa:

Imorgon har jag lurat med en forumist på triplesporting i Gnesta,mest för att låna hans 1100a ?

Var snäll med han?

Publicerat
  • Författare
24 minutes ago Fredde_piteå sa:

Var snäll med han?

Alltid. Det vet du. ?

Publicerat
43 minutes ago Ken1 sa:

Imorgon har jag lurat med en forumist på triplesporting i Gnesta,mest för att låna hans 1100a ?

Har inte du en egen 1100 i garderoben? ?

Publicerat
  • Författare
4 minutes ago Galne sa:

Har inte du en egen 1100 i garderoben? ?

Jo men trivs inte riktigt med den. Så testar ett oprövat kort...... vad kan gå fel ?

Publicerat

Går säkert svinbra.. Den är rätt låg i kolven.. har ngt diffust minne att du vill ha något högre kolvkam?

Publicerat
20 hours ago Ken1 sa:

Jo men trivs inte riktigt med den. Så testar ett oprövat kort...... vad kan gå fel ?

Hur fick det då, fel eller rätt?? Och slog du forumisten med hans egna 1100??

Publicerat
  • Författare

Va väll inte helt fel.  Det tar en stund med halvis när man bara skjuter bock i  vanliga fall..  Mike slog mej på dom första 48 och jag honom på dom följande.  Funderar helt klart på att uppgradera 1100an men nya trädetaljer ?

Publicerat
24 minutes ago Ken1 sa:

Va väll inte helt fel.  Det tar en stund med halvis när man bara skjuter bock i  vanliga fall..  Mike slog mej på dom första 48 och jag honom på dom följande.  Funderar helt klart på att uppgradera 1100an men nya trädetaljer ?

Jo ställa om sig till rasslet i nävarna kräver nog till vänjning, har sjukt svårt och förlika mig med det. Gillar bock känslan mycket mer! :rolleyes:

Publicerat
21 hours ago Ken1 sa:

Alla 1100 är mig veterligen lika dvs passar jänkare m hästansikten OcH mad Mike 

Publicerat
22 hours ago Ken1 sa:

Var Conny där ? Han hade skjutit sönder sin 303:a  och tyvärr har jag sålt min Fabarm annars hade han fått låna den då den andra 12:an är en A5:a som är frugans ?

/P

Publicerat
  • Författare
Just now culot sa:

Var Conny där ? Han hade skjutit sönder sin 303:a  och tyvärr har jag sålt min Fabarm annars hade han fått låna den då den andra 12:an är en A5:a som är frugans ?

/P

Japp han va där... 

Publicerat
8 minutes ago Ken1 sa:

Japp han va där... 

Sköt han m sin 303:a ? 

Från de ena till de andra så har du gett mig aaaaaaaldeles för lång tid att fundera på hur god Rom jag har så det är numera EN till dig och 2 till mig,  sensmoralen i detta är att det är bra att ta tummen ur och haspla sig till Haninge innan culot sanktionerar romransonen..... Sen kan jag lätt övertalas att behålla alla 3 om inte bensinen räcker till fr Sorunda > Haninge >Sorunda B)

Publicerat
  • Författare

Ja och Culot kunde ha lämnat hos mej när han ändå åkte förbi påväg till skjutbanan!!!!!  Behåll dom...... Var så god för tipset.... 

Publicerat
3 hours ago Ken1 sa:

Ja och Culot kunde ha lämnat hos mej när han ändå åkte förbi påväg till skjutbanan!!!!!  Behåll dom...... Var så god för tipset.... 

Nu ska du inte sura , en är fortfarande din ,,jag var i Sorunda för att skjuta men det var stäng så jag drog till Nykvarn där det var ännu mera stängt .....jag gillar dig Kennet  Så gör inte bort dig nu .

• 1 month later...
Publicerat
  • Författare

Liiiiite kort varsel men junior och jag tänkte vräka i väg några askar på Skavsta skjutbanan efter sjukhus besök. Ca 14.00....... om någon i närheten har tråkigt och är ledig.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Publicerat

GTV Ken1. Nu leder du MC...håll i. :)

Publicerat
  • Författare
4 hours ago Prestige sa:

GTV Ken1. Nu leder du MC...håll i.

????

• 1 month later...
Publicerat
  • Författare

Hoppas lagen står sig knipan. Då får vi ett guld lag ???

Publicerat
1 hour ago Ken1 sa:

Hoppas lagen står sig knipan. Då får vi ett guld lag ???

Ja jäklar!

Blir en trevlig dag på banan ?

Publicerat
  • Författare

Imorgon blir det lång resa....... Ända till Huddinge ? ser i nu läget bli tre forumister i samma lag ?

Jaktsnack på hög nivå ????

Publicerat
  • Författare

Det finns banor man helt enkelt inte lyckas på. Tyvärr är Huddinge en av dom ? tur att man hamnade med ett trevligt gäng iallafall. Vi va fyra forumister i samma lag ????