Publicerat Augusti 15, 201411 yr Klockan ringer 04:00 imorgon så go natt och skitjakt på er kamrater Skickat från min GT-I9105P via Tapatalk
Publicerat Augusti 16, 201411 yr Detta är en populär post. Jag har i alla fall aldrig skjutit en större bock! Kom snällt på mina locktoner så sista veckornas övning har inte varit bortkastade.
Publicerat Augusti 16, 201411 yr Grattis alla som skjutit hittils själv har jag bara sett två smaldjur
Publicerat Augusti 16, 201411 yr Tranor. [emoji35]Varför finns dem?[emoji31] Troligen bara för att dansa vid Hornborgarsjön OCH jävlas med jägare som försöker smyga i naturen!
Publicerat Augusti 16, 201411 yr Detta är en populär post. Inte ett liv i kroppen... Vaknade först nu så får bli kvällspass
Publicerat Augusti 16, 201411 yr Grattis bockskyttar! Fint horn på bocken Qvarnhill. Tackar, är mäkta stolt! Räcker knappast till någon medalj men kommer ändå att pryda min hallvägg, jag vet ju hela storyn liksom.
Publicerat Augusti 16, 201411 yr Nordik Roe:en fallerade totalt, alternativt är det SBS. Hade en fin bock på 300m som sket högaktningsfullt i min pipa...
Publicerat Augusti 16, 201411 yr Grannen på passet bredvid mitt sköt en lagom stor en. Sen var det bara att packa ihop. Nya tag nästa helg, då skall det blåsas flöjt...
Publicerat Augusti 16, 201411 yr Tottalt dött såg inget, men någon i byn har då skjutit i morse vid 04.00. Har bara hört en massa tranor. Men det var en skön morgon, nu ska jag sova en stund.
Publicerat Augusti 16, 201411 yr Gick upp kl 02.45 för att vara på plats kl 04.00. Vad hade jag för det?
Publicerat Augusti 16, 201411 yr kl 05:27 så skickades en liten 4 taggare till dom sälla betesmarkerna sen gick en räv vidare 17 minuter senare bocken kom väldigt resolut in på ca 60 m dvs kom på Hubertus träpipa räven kom på muspip
Publicerat Augusti 16, 201411 yr kl 05:27 så skickades en liten 4 taggare till dom sälla betesmarkerna sen gick en räv vidare 17 minuter senare bocken kom väldigt resolut in på ca 60 m dvs kom på Hubertus träpipa räven kom på muspip Verkar som om Hubertus leder med 2-0 idag då! Perfekt att få ett bonusskott på Mickel också!
Publicerat Augusti 16, 201411 yr Tackar, är mäkta stolt! Räcker knappast till någon medalj men kommer ändå att pryda min hallvägg, jag vet ju hela storyn liksom. Varsågod! Nej, det gör det väl inte, men det var snyggt hornet. Det ser ganska jämnt o fint ut.
Publicerat Augusti 16, 201411 yr Då var man ute igen bara att de små regnar :/ får hoppas att dom är hungriga idag
Publicerat Augusti 16, 201411 yr Detta är en populär post. Fyra års jakt tog slut i morse, den var lite större förra året men vilken känsla att få avsluta idag. Snart dags för kvällssittning.
Publicerat Augusti 16, 201411 yr Fyra års jakt tog slut i morse, den var lite större förra året men vilken känsla att få avsluta idag. Snart dags för kvällssittning. Worth waiting for... Grattis!
Publicerat Augusti 16, 201411 yr Detta är en populär post. Bytte mark och fick tag på den här gamle gubben
Publicerat Augusti 16, 201411 yr Detta är en populär post. På pass men passgrannen fick skjuta bocken så nu laddar jag för lite rävlock strax.... Men först tälja lite torkat kött från isjonsson