Publicerat Januari 3, 201511 yr Ruskigt bra amatörproduktion, är det tjejen du har med dig också? Va kul att ni all tycker om den!! Japp de är tjejen som får följa med och filma, även fått skjuta sina första vilt
Publicerat Januari 7, 201511 yr Detta är en populär post. Och nu får väl även jag på nåt vis avsluta Trädskällarjakten för säsongen som det känns...
Publicerat Januari 9, 201511 yr Detta är en populär post. Har lite toppjakts bilder jag vill dela med mig av min ständiga följeslagare och dotter 2,5 år
Publicerat Januari 10, 201511 yr Fina foton Viktor o lillen ser verkligen glad ut o verkar trivas ute i naturen.
Publicerat Januari 10, 201511 yr Tack allihopa värmer gott i pappa hjärtat när hon följer med, Undra hur det blir när hon skjuter sitt första vilt? glädjetårar i vecka förmodligen Fick en liten grabb för 7 veckor sen som snart ska injagas också
Publicerat Januari 10, 201511 yr Detta är en populär post. Idag gick det bra i stormvädret! Men 1 hg ifrån 5 kilos tupparna
Publicerat Januari 14, 201511 yr Hade toppjakt med skolan igår, blev en ungtupp! Nästa toppjaktsfilm är på G!
Publicerat Januari 24, 201511 yr Toppjakts film nr 2, även med lite kött tillagning, kolla gärna och kommentera va ni tycker om den http://www.youtube.com/watch?v=70YD1h0kGSo
Publicerat Januari 25, 201511 yr Vilka härliga filmer. Tog mej tid att titta idag, blev både sugen att jaga och hungrig. Tur att det finns sådana som ni som tar er tid och filma och ta kort.
Publicerat Januari 25, 201511 yr Ni måste ha ett riktigt fint fågelår, grattis! Dom måste ha ett riktigt gott fågelår. Undra när man får uppleva ett sådant???