Publicerat Augusti 27, 201510 yr Författare Han har klart lärt mig mycket Om hembygd kan han allt. ..
Publicerat Augusti 27, 201510 yr Han har klart lärt mig mycket Om hembygd kan han allt. .. Jag kan tro det.
Publicerat Augusti 27, 201510 yr Han har klart lärt mig mycket Om hembygd kan han allt. .. Läste hembryggd först . Det blir fint det här . Men jag saknar överbläck på gavel fönstren och dörr. .
Publicerat Augusti 27, 201510 yr Författare En stadigt bygd hulkovius ger sig så igång med skorstens stos Brände ett t rör eftersom jag tar ut röret på sidan av spisen och då måste man nästan bygga en sotlucka...
Publicerat Augusti 27, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Tycker personligen att den blev snyggare i svart Målad med biltemas värmetåliga mattsvarta färg...
Publicerat Augusti 28, 201510 yr Väntar på bilder på stugan med en räv eller hare eller varför inte en tjäder hängande på väggen! Med lite snö blir de perfekta julkort
Publicerat Augusti 28, 201510 yr Väntar på bilder på stugan med en räv eller hare eller varför inte en tjäder hängande på väggen! [emoji106] Med lite snö blir de perfekta julkort [emoji2] [emoji106] Det kanske vi får se när stugan är färdig!Den, stugan, är som gjord för ett julkort![emoji1] [emoji106]
Publicerat Augusti 28, 201510 yr Författare Lovar att göra vad jag kan. .. Ska fixa en teaser... när jag kommer till mobilvänligare trakter...
Publicerat Augusti 30, 201510 yr På topp ca 200 m från stugan Första orren för övrigt. .. En sån där bild får en att längta till en helt annan årstid än den vi har nu![emoji106]
Publicerat Augusti 30, 201510 yr Tycker personligen att den blev snyggare i svart Målad med biltemas värmetåliga mattsvarta färg... Jäkligt snygg.... :-)
Publicerat Augusti 30, 201510 yr Författare Plåten passade bättre än väntat Satte på ett litet skydd mot regn uppifrån taket...
Publicerat Augusti 30, 201510 yr Författare Nån som har förslag på hur man gör med fönsterbleck om man skulle få för sig att sätta fönster luckor?
Publicerat Augusti 30, 201510 yr Författare Blir ju bra sett till verktygen. .. Men tänk om man haft en kant vik och en pullmax Men det går med falstång och vinkelslip om man måste
Publicerat September 8, 201510 yr Författare Mycket nu sista veckan. .. Fixat lite avslutande på skorstenen