Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Någon mer än jag...

Featured Replies

Publicerat
Haha, zebran tror jag att jag klarar oxå!!! ;D ;D

Säkert ??? ;) ;D

• Svar 315
  • Visningar 19,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Inget vid vattendammen och ingen grizzly.  >:(

Publicerat
  • Författare
Säkert ??? ;) ;D

Ganska säker på att jag gör det... :D Men man kan ju aldrig vara 100... :)

Publicerat
Ganska säker på att jag gör det... :D Men man kan ju aldrig vara 100... :)

Okej! Du får gk i artkännedom isf.;) ;D Nej, inte jämnt. ;)

Publicerat

He-e skit. Dom bilder jag har på afrikanska djur är ej godkända filtyper för att lägga in här. >:( Får försöka skaffa sådana när jag åker ner.

Publicerat
  • Författare
He-e skit. Dom bilder jag har på afrikanska djur är ej godkända filtyper för att lägga in här. >:( Får försöka skaffa sådana när jag åker ner.

Ok.. haha, jag får gissa på tills vidare!! :D :D Men visst har impalor horn som är böjda bakåt och utåt eller hur man nu ska säga och så ser det ut som att de är skruvade?? Haha, hojja vilken bra beskrivning.. Det är såna jag tror är impalor iaf.. men det kanske är helt fel... :D :D

Publicerat
Ok.. haha, jag får gissa på tills vidare!! :D :D Men visst har impalor horn som är böjda bakåt och utåt eller hur man nu ska säga och så ser det ut som att de är skruvade?? Haha, hojja vilken bra beskrivning.. Det är såna jag tror är impalor iaf.. men det kanske är helt fel... :D :D
Jo det är en ganska bra beskrivning Annis. Jag har inte sett ngt annat än Gnu o Impala där när det gäller antiloper.Skulle iof kunna lägga över bilder på en CD och skicka till dig.
Publicerat
  • Författare
Jo det är en ganska bra beskrivning Annis. Jag har inte sett ngt annat än Gnu o Impala där när det gäller antiloper.Skulle iof kunna lägga över bilder på en CD och skicka till dig.

Då är det nog impala jag oxå har sett!! För jag har å bara sett gnu och den med dom hornen så chansen borde ju vara ganska stor att det är impala då!! :D Då kanske jag kan räkna ännu ett djur till afrikanska djur jag känner igen!! :P

Hade vart jättekul med bilder, men varför går dom int att lägga ut här? >:( Hade ju velat se ju.. Du har int msn??

Och just ja, vet du nåt om Tunisien? Vad jag har förstått så börjar jaktsäsongen där först i oktober.. :- Finns det int nåt man kan jaga där tidigare?? Vi måst ju åka dit på nån födelsedagsresa två veckor i juli-augusti... :-  Kommer att förgås av tristess om vi bara ska sola och bada hela tiden.. :(  Har tänkt fara på nån ökentur, men den är bara på två dagar så vad sjutton ska man göra resten av tiden?? Gillar int att sola, bada är kul, men ska jag ligga två veckor i vatten lär jag ju vara skrynklig som en 100-åring minst när jag kommer hem... :-

Publicerat

Det enda jag vet som går att jaga i Tunisien är vildsvin. Kan inte tider eller ngt annat ang.det. Tyvärr

Publicerat
  • Författare
Det enda jag vet som går att jaga i Tunisien är vildsvin. Kan inte tider eller ngt annat ang.det. Tyvärr

Ok, ja, det är det enda jag hittat oxå och att jaktsäsongen börjar först i oktober.. :(  Hmmm, får väl bli bad istället då...

Publicerat
Ok, ja, det är det enda jag hittat oxå och att jaktsäsongen börjar först i oktober.. :(  Hmmm, får väl bli bad istället då...
Jag känner en som arrangerar grisjakter i Tunisien. Skulle kunna försöka få tag på honom och höra om det finns ngt annat
Publicerat
  • Författare
Jag känner en som arrangerar grisjakter i Tunisien. Skulle kunna försöka få tag på honom och höra om det finns ngt annat

Ok, om du pratar nåt med honom så kan du ju kolla, men du behöver ju int göra det bara för min skull.. :D :D  Hojja, så himla typiskt.. Inte nog med att man måst åka iväg två hela veckor när man int har tid, men så blir det dessutom att åka nånstans vars det knappt finns nåt att göra.. :-  Haha, men vi tyckte Tunisien var ett bättre alternativ än Teneriffa iaf för det var mellan de två resmålen det stod i slutändan.. Iofs så vet jag ingenting om Teneriffa heller, men Tunisien lät något roligare... :)

Publicerat
Ok, om du pratar nåt med honom så kan du ju kolla, men du behöver ju int göra det bara för min skull.. :D :D  Hojja, så himla typiskt.. Inte nog med att man måst åka iväg två hela veckor när man int har tid, men så blir det dessutom att åka nånstans vars det knappt finns nåt att göra.. :-  Haha, men vi tyckte Tunisien var ett bättre alternativ än Teneriffa iaf för det var mellan de två resmålen det stod i slutändan.. Iofs så vet jag ingenting om Teneriffa heller, men Tunisien lät något roligare... :)

Då måste ju gubben bli nöjd om han får jaga grisar. ;) ;D ::) :-*

Publicerat

Vad är det som saknas i min dator när bilden ser ut så här??

post-1121-1179424887_thumb.jpg

Publicerat

Hoppsan sa! Det där ser inte bra ut. :o

Publicerat
  • Författare

Tyvärr ingen aning.. :- Hoppas det är nån som vet..

Publicerat

ett grafikkort?

allvarligt talat , vet inte men troligen rätt drivrutiner.

Publicerat

afrikanska vattenhål brukar bara ha amerikansk whiskey

så jag står över. ;D

Publicerat

Jag funderar på om jag behöver en annan spelare.

Jag har vlc och mediaspelaren.  Eftersom jag precis tömt och installerat om den. De flesta filmer klarar den av men vissa ser ut som denna.

Kanske ska avinstallera mediaspelaren och installera om den??

Publicerat
Jag funderar på om jag behöver en annan spelare.

Jag har vlc och mediaspelaren.  Eftersom jag precis tömt och installerat om den. De flesta filmer klarar den av men vissa ser ut som denna.

Kanske ska avinstallera mediaspelaren och installera om den??

1., avser du pyttemjuks spelare?

2. vissa filmformat drar åt h-e med färgställningarna och du kan behöva konvertera dom till ett annat format , ex. mp3 till mp4 , mpeg etc..

Publicerat

Impala

post-888-1179465821_thumb.jpg

Publicerat
Impala

Fin bild amakulu! :D

Publicerat

En till. Är en Warterbuck eller på svenska Vattenbock

post-888-1179466767_thumb.jpg

Publicerat

Zebra o Schakal

post-888-1179469080_thumb.jpg