Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Någon mer än jag...

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Vad fina bilder!!! :D  Och jag hade rätt om impalan!! Det är den jag trott var impala!! :D :D Någon vattenbock har jag int sett kring vattenhålet.. Och nu kan jag säga att jag är 100% säker på att jag skulle känna igen en zebra!! ;) haha :D :D

• Svar 315
  • Visningar 19,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Kul att ni tyckte om bilderna. Kommer att lägga in några till. Är lite bökigt för dom har fel filformat men det kommer flera :D

Publicerat

Springbockar, kan väl nästan kallas för Sydafrikas nationaldjur. Finns i otroliga mängder på de flesta håll i södra Afrika

post-888-1179474428_thumb.jpg

Publicerat

Fina bilder

Publicerat
  • Författare

Vad fina!! Det är så kul med bilder.. Men usch vilken längtan att åka dit man får... :D Om vi bara skulle bli klara med huset så att man hade tid att göra något annat oxå..

Publicerat

Det där har Du gjort bra, amakulu. :D Nu kan Du ta resten av afrikas vilt också. ;D

Publicerat
Det där har Du gjort bra, amakulu. :D Nu kan Du ta resten av afrikas vilt också. ;D
Tack för det ls. Värmer när saker o ting uppskattas. Har bilder på några arter till.
Publicerat
Tack för det ls. Värmer när saker o ting uppskattas. Har bilder på några arter till.

Varsegod!:D Har Du varit ner på blixtvisit el. är det gamla foton från tidigare resor???;);D

Publicerat

Oryx

post-888-1179555623_thumb.jpg

Publicerat
Varsegod!:D Har Du varit ner på blixtvisit el. är det gamla foton från tidigare resor???;);D
Det är gamla bilder och några som jag fått av John från den nya farmen
Publicerat

Kudu. Kallas för Afrikas gråa spöke. Den dyker upp o försvinner likt ett spöke och ingen kan säga var den kom ifrån eller vart den försvann

post-888-1179555974_thumb.jpg

Publicerat

Red Hartebeest

post-888-1179556136_thumb.jpg

Publicerat
Det är gamla bilder och några som jag fått av John från den nya farmen

Okej! :D

Kudu. Kallas för Afrikas gråa spöke. Den dyker upp o försvinner likt ett spöke och ingen kan säga var den kom ifrån eller vart den försvann

Nice!:D Fin trofé på skallen på den. ;D Skulle pryda väggen på ett alldeles förträffligt sätt.:D

Publicerat

Det blev många fina fotgrafier här på en gång!:D Kul amakulu! Bra!:D

Publicerat
Okej! :D

Nice!:D Fin trofé på skallen på den. ;D Skulle pryda väggen på ett alldeles förträffligt sätt.:D

Ja en Kudu trofe´är ngt extra. Problem bara om man skjuter en riktigt stor och vill ha ett bogmontage. Det blir alldeles för högt för normala hus :D
Publicerat
Ja en Kudu trofe´är ngt extra. Problem bara om man skjuter en riktigt stor och vill ha ett bogmontage. Det blir alldeles för högt för normala hus :D

Ja, det kan jag tänka mig det. :D

Publicerat
Det blev många fina fotgrafier här på en gång!:D Kul amakulu! Bra!:D
Tackar.
Publicerat
Tackar.

Varsegod! :D

Publicerat

;D du får sluta precentera så där fina bilder!..  :(... man blir juh sugen å åka!...  ;D.. ;)

mvh T.M

Publicerat
;D du får sluta precentera så där fina bilder!..  :(... man blir juh sugen å åka!...  ;D.. ;)

mvh T.M

Kanske meningen ;D
Publicerat

;D ;D.. lite smyg reklam för firman!.. ;).. de skadar juh inte!...  ;D... men en sak e säker!... någon gång ska jag åka på en sådan resa!....  ;D ;D ;D

Publicerat

Kommentar överflödig

post-888-1179569628_thumb.jpg

Publicerat

Vårtsvin

Publicerat

Just nu så är et två stycken Zebror i farten

Publicerat
  • Författare

Jättefina bilder!! Så himla kul att se!! :D