Publicerat Maj 18, 200719 yr Författare Vad fina bilder!!! Och jag hade rätt om impalan!! Det är den jag trott var impala!! :D Någon vattenbock har jag int sett kring vattenhålet.. Och nu kan jag säga att jag är 100% säker på att jag skulle känna igen en zebra!! haha :D
Publicerat Maj 18, 200719 yr Kul att ni tyckte om bilderna. Kommer att lägga in några till. Är lite bökigt för dom har fel filformat men det kommer flera
Publicerat Maj 18, 200719 yr Springbockar, kan väl nästan kallas för Sydafrikas nationaldjur. Finns i otroliga mängder på de flesta håll i södra Afrika
Publicerat Maj 18, 200719 yr Författare Vad fina!! Det är så kul med bilder.. Men usch vilken längtan att åka dit man får... Om vi bara skulle bli klara med huset så att man hade tid att göra något annat oxå..
Publicerat Maj 18, 200719 yr Det där har Du gjort bra, amakulu. Nu kan Du ta resten av afrikas vilt också. ;D
Publicerat Maj 19, 200719 yr Det där har Du gjort bra, amakulu. Nu kan Du ta resten av afrikas vilt också. ;DTack för det ls. Värmer när saker o ting uppskattas. Har bilder på några arter till.
Publicerat Maj 19, 200719 yr Tack för det ls. Värmer när saker o ting uppskattas. Har bilder på några arter till. Varsegod! Har Du varit ner på blixtvisit el. är det gamla foton från tidigare resor???;D
Publicerat Maj 19, 200719 yr Varsegod! Har Du varit ner på blixtvisit el. är det gamla foton från tidigare resor???;DDet är gamla bilder och några som jag fått av John från den nya farmen
Publicerat Maj 19, 200719 yr Kudu. Kallas för Afrikas gråa spöke. Den dyker upp o försvinner likt ett spöke och ingen kan säga var den kom ifrån eller vart den försvann
Publicerat Maj 19, 200719 yr Det är gamla bilder och några som jag fått av John från den nya farmen Okej! Kudu. Kallas för Afrikas gråa spöke. Den dyker upp o försvinner likt ett spöke och ingen kan säga var den kom ifrån eller vart den försvann Nice! Fin trofé på skallen på den. ;D Skulle pryda väggen på ett alldeles förträffligt sätt.
Publicerat Maj 19, 200719 yr Okej! Nice! Fin trofé på skallen på den. ;D Skulle pryda väggen på ett alldeles förträffligt sätt. Ja en Kudu trofe´är ngt extra. Problem bara om man skjuter en riktigt stor och vill ha ett bogmontage. Det blir alldeles för högt för normala hus
Publicerat Maj 19, 200719 yr Ja en Kudu trofe´är ngt extra. Problem bara om man skjuter en riktigt stor och vill ha ett bogmontage. Det blir alldeles för högt för normala hus Ja, det kan jag tänka mig det.
Publicerat Maj 19, 200719 yr ;D du får sluta precentera så där fina bilder!.. ... man blir juh sugen å åka!... ;D.. mvh T.M
Publicerat Maj 19, 200719 yr ;D du får sluta precentera så där fina bilder!.. ... man blir juh sugen å åka!... ;D.. mvh T.M Kanske meningen ;D
Publicerat Maj 19, 200719 yr ;D ;D.. lite smyg reklam för firman!.. .. de skadar juh inte!... ;D... men en sak e säker!... någon gång ska jag åka på en sådan resa!.... ;D ;D ;D