Publicerat Mars 27, 200719 yr Författare Tack ska du ha Nix ,vid 31 är man mittemellan :D ;D ;D Haha, ja, det låter fint-- Nåväl, får börja mitt liv som som resande nu då.. Har iaf blivit bjuden på resa till Tunisien i sommar så då kan jag iaf skryta med att jag varit någon annanstans än i våra grannländer!!
Publicerat Mars 27, 200719 yr Haha, ja, det låter fint-- Nåväl, får börja mitt liv som som resande nu då.. Har iaf blivit bjuden på resa till Tunisien i sommar så då kan jag iaf skryta med att jag varit någon annanstans än i våra grannländer!! :D
Publicerat Mars 27, 200719 yr Författare Vuxen är man väl inte fören man är över 40. Hojja näää, säg inte så.. Då har jag ju int långt kvar alls tills jag är vuxen... :-
Publicerat Mars 27, 200719 yr Hojja näää, säg inte så.. Då har jag ju int långt kvar alls tills jag är vuxen... :- Tar tillbaka det där och säger man är inte vuxen fören efter 50
Publicerat Mars 27, 200719 yr Författare Tar tillbaka det där och säger man är inte vuxen fören efter 50 Hmmm... Ja det kan jag väl godta i några år till då... men tycker det är lite väl nära det också!!
Publicerat Mars 27, 200719 yr Hmmm... Ja det kan jag väl godta i några år till då... men tycker det är lite väl nära det också!! Jo det är ju sant har typ bara 13 år kvar.
Publicerat Mars 27, 200719 yr Författare Jo det är ju sant har typ bara 13 år kvar. Ja, usch, alldeles för nära.. :- Man kanske har tur och aldrig behöver bli vuxen.. Haha, jag får väl glädja mig åt att några av mina elever inte trodde jag var mer än sjutton..*asg* Efter lite övertalning har de gått med på arton.. Så jag kan ju känna mig ung!! Fast iofs så var det ett litet barn på en affär för några år sen som trodde jag var mamma till min syster som är 5 år yngre än mej!! > Och så var man inte så ung längre... *suck*
Publicerat Mars 27, 200719 yr Tjejer blir aldrig äldre än 29...så är det och så kommer det alltid vara...stor punkt.
Publicerat Mars 27, 200719 yr Författare Tjejer blir aldrig äldre än 29...så är det och så kommer det alltid vara...stor punkt. Ja, det låter fint!! Det går jag lätt med på!!
Publicerat Mars 28, 200719 yr tycker det verkar heldött vid den där pölen. ??? Har inte sett nått än..
Publicerat Mars 28, 200719 yr det tar sig.. jag såg arselet på ett afrikanskt rådjur nu på eftermiddagen...
Publicerat Mars 28, 200719 yr det tar sig.. jag såg arselet på ett afrikanskt rådjur nu på eftermiddagen... Igår em. såg jag Gazeller el. vad dom nu heter och hur dom stavas. Det var ca 10 st.
Publicerat Mars 30, 200719 yr ;D ;D ;D Notera att min treåriga dotter har en bygelrepeter 8) MVH! /HerrBerg
Publicerat Mars 30, 200719 yr ;D ;D ;D Notera att min treåriga dotter har en bygelrepeter 8) MVH! /HerrBerg Respekt!!!!!
Publicerat Mars 31, 200719 yr Författare Inget på Africa el. i Grizzly Bears. Det var dött på liv. > Nä, inget nu heller.. :- Men grizzly är ju så trist.. Antingen sover björnarna eller så är dom int i bild.. En enda gång har jag sett dem röra sig.. Då gick dom dära fram och tillbaka...
Publicerat Mars 31, 200719 yr Nä, inget nu heller.. :- Men grizzly är ju så trist.. Antingen sover björnarna eller så är dom int i bild.. En enda gång har jag sett dem röra sig.. Då gick dom dära fram och tillbaka... Jag såg en vuxen där en stund senare. Nice!
Publicerat Mars 31, 200719 yr Författare Jag såg en vuxen där en stund senare. Nice! Sen var det en som sov när jag kolla igen.. Hojja, varför kan dom inte göra nåt roligare??