Publicerat Mars 31, 200719 yr Sen var det en som sov när jag kolla igen.. Hojja, varför kan dom inte göra nåt roligare?? Haha! Säg det ja!
Publicerat Mars 31, 200719 yr Författare Haha! Säg det ja! Har du sett dem göra nåt roligare än att sova eller röra sig lite sakta omkring??
Publicerat April 7, 200719 yr Författare Idag har jag sett sköldpaddor för första gången!! Alltid kul när man ser djur man inte sett kring vattenhålet förut!!
Publicerat April 7, 200719 yr Idag har jag sett sköldpaddor för första gången!! Alltid kul när man ser djur man inte sett kring vattenhålet förut!! Givetvis är det det. Jag har inte varit inne på sidan på några dagar nu. Kanske dags igen ???
Publicerat April 7, 200719 yr Författare Givetvis är det det. Jag har inte varit inne på sidan på några dagar nu. Kanske dags igen ??? Ja, idag vart det rätt så mycket djur där faktiskt... Och det är ju lite roligare att få se lite djur oxå och inte bara sitta och titta på ett tomt vattenhål...
Publicerat April 7, 200719 yr Ja, idag vart det rätt så mycket djur där faktiskt... Och det är ju lite roligare att få se lite djur oxå och inte bara sitta och titta på ett tomt vattenhål... Jag var in efter jag skrev detta tidigare inlägget och då var det väldigt mycket djur ute och betade.
Publicerat April 17, 200719 yr Författare Såg min första flodhäst nyss!! Såg att det var något som badade i vattenhålet och har väntat i nästan två timmar på att den skulle kliva upp så jag fick se om det verkligen var en flodhäst!! Efter lång väntan bestämde den sig för att det var slutbadad och jo, det var en flodhäst!! Så nu kan man äntligen börja dra sig mot bädden!! Gäääsp..
Publicerat April 17, 200719 yr Såg min första flodhäst nyss!! Såg att det var något som badade i vattenhålet och har väntat i nästan två timmar på att den skulle kliva upp så jag fick se om det verkligen var en flodhäst!! Efter lång väntan bestämde den sig för att det var slutbadad och jo, det var en flodhäst!! Så nu kan man äntligen börja dra sig mot bädden!! Gäääsp.. 2 timmar! ??? Glad om det blir 5-10 min när man är in där. ;D Såg Nalle Puh där förut. ;D
Publicerat April 17, 200719 yr Författare 2 timmar! ??? Glad om det blir 5-10 min när man är in där. ;D Såg Nalle Puh där förut. ;D Haha, men jag var ju tvungen att veta säkert om det var en flodhäst ju!! Den låg ju där i vattnet så länge och det var så mörkt och så svårt att se.. Det var faktiskt nära att jag gav upp min väntan där ett tag, men jag orkade hålla ut och till slut klev den ju upp ur vattnet...
Publicerat April 17, 200719 yr Haha, men jag var ju tvungen att veta säkert om det var en flodhäst ju!! Den låg ju där i vattnet så länge och det var så mörkt och så svårt att se.. Det var faktiskt nära att jag gav upp min väntan där ett tag, men jag orkade hålla ut och till slut klev den ju upp ur vattnet... Jaja, vad ska man säga!? Tok! ;D
Publicerat April 17, 200719 yr Författare Jaja, vad ska man säga!? Tok! ;D Haha, ja, usch, jag är beroende av ett afrikanskt vattenhål.. Måst försöka avvänja mig på nåt sätt..
Publicerat April 18, 200719 yr Haha, ja, usch, jag är beroende av ett afrikanskt vattenhål.. Måst försöka avvänja mig på nåt sätt.. Går int. Blir bara värre o värre jag lovar ;D
Publicerat April 18, 200719 yr Författare Går int. Blir bara värre o värre jag lovar ;D Jaha, tack, det lät ju upplyftande.. Säg iaf att det inte kommer att bli värre... Ringarna under mina ögon börjar bli stora och mörka nu... Hmmm, men förhoppningsvis får jag kanske se ett afrikanskt vattenhål live så småningom, bara vi får lite ordning här hemma och får tid att resa iväg.. Är nog att vi måste åka på födelsedagsresa två veckor i juli-augusti.. Har ju int tid ju... :-
Publicerat April 18, 200719 yr Författare Africa is a drug. Är tyvärr mkt vanebildande men ofarligt ;D Hojja, ja om ett vattenhål på en skärm får mig att sitta fastklistrad vid datorn, hur ska det inte vara då om man åker dit och får se Afrika i verkligheten ??? ??? Kan bli dyrt det här... :D
Publicerat April 18, 200719 yr Hojja, ja om ett vattenhål på en skärm får mig att sitta fastklistrad vid datorn, hur ska det inte vara då om man åker dit och får se Afrika i verkligheten ??? ??? Kan bli dyrt det här... :DInte så farligt dyrt om du nöjer dig med att skjuta bilder
Publicerat April 18, 200719 yr Författare Inte så farligt dyrt om du nöjer dig med att skjuta bilder :D Jag får väl kanske göra det då..
Publicerat April 21, 200719 yr Författare Inget vid vattenhållet och dom andra får jag ingen kontakt med. > Nä, det är mera dött vid vattenhålet nu... :- Måste va nåt fel, jag kommer int heller in på de andra...
Publicerat April 22, 200719 yr Nä, det är mera dött vid vattenhålet nu... :- Måste va nåt fel, jag kommer int heller in på de andra... Okej! Då är det inta bara jag som har problem. > Surt sa räven. > Jag har köpt mig en ny 19" skärm. Fin bild är det med inbyggda högtalare nedanför skärmen. En Hyndai 91S från www.grdata.se i Haparanda.
Publicerat April 22, 200719 yr Författare Okej! Då är det inta bara jag som har problem. > Surt sa räven. >Jag har köpt mig en ny 19" skärm. Fin bild är det med inbyggda högtalare nedanför skärmen. En Hyndai 91S från www.grdata.se i Haparanda. Nä och idag har jag haft nå problem me ljudet på africam.. :- Ibland har det vart hur bra ljud som helst och sen så har det helt plötsligt vart massa brus.. > Så har det varit hela dan... Kul med ny skärm.. hade å behövt en tror jag..
Publicerat April 23, 200719 yr Nä och idag har jag haft nå problem me ljudet på africam.. :- Ibland har det vart hur bra ljud som helst och sen så har det helt plötsligt vart massa brus.. > Så har det varit hela dan... Kul med ny skärm.. hade å behövt en tror jag.. Ja, det krånglar också. Det är något som är fel. > Ja det är det.
Publicerat April 25, 200719 yr Är oftast tomt när jag tittar in. Har sett några Blue Wildebeest och Zebror samt 1 giraff that´s all. Får bara sån himla längtan att sätta mig på ett flyg trots att jag hatar att flyga ;D ;D
Publicerat April 25, 200719 yr Författare Är oftast tomt när jag tittar in. Har sett några Blue Wildebeest och Zebror samt 1 giraff that´s all. Får bara sån himla längtan att sätta mig på ett flyg trots att jag hatar att flyga ;D ;D Hihi, du är int ensam om den längtan!! Och jag har ju aldrig ens vart där på riktigt ju...