Publicerat April 25, 200719 yr Min mediaspelare strular så jag får bara in färggrannt flimmer. > Det är vissa andra filmfiler som strular på samma sätt. Vad göra ???
Publicerat April 25, 200719 yr Jag måste ha väldigt mycket otur/vara väldigt otålig ;D ...men jag har varit inne på sidan minst 10 ggr och aldrig sett ett enda djur..... Vilka tider rekomenderas??
Publicerat April 26, 200719 yr Författare Jag måste ha väldigt mycket otur/vara väldigt otålig ;D...men jag har varit inne på sidan minst 10 ggr och aldrig sett ett enda djur..... Vilka tider rekomenderas?? Det brukar vara ganska mycket djur på förmiddagarna och just före solen går ner... Och ibland efter att det blivit mörkt..
Publicerat April 27, 200719 yr Verkar som om kameran är riktad mot lodgen! Bara en massa ljus i fjärran
Publicerat April 27, 200719 yr Verkar som om kameran är riktad mot lodgen! Bara en massa ljus i fjärranLodgen brukar iof vara fint. Massor med Single malt ;D
Publicerat April 30, 200719 yr Såg apor för första gången nu. Kallas i Sydafrika för Vervet monkeys. Tror att det är ngn sorts markatta utan att vara helt säker
Publicerat Maj 1, 200719 yr Babianerna måste ha sabbat kameran. Har varit helsvart hela dagen. Nästa gång jag kommer ner dit ska jag skjuta babianer
Publicerat Maj 2, 200719 yr Babianerna måste ha sabbat kameran. Har varit helsvart hela dagen. Nästa gång jag kommer ner dit ska jag skjuta babianer Jag vill också!! Fina skallar på dom.
Publicerat Maj 2, 200719 yr Jag vill också!! Fina skallar på dom. Jag tänkte mig en helmontering sittande på en gren.
Publicerat Maj 2, 200719 yr Det brukar vara ganska mycket djur på förmiddagarna och just före solen går ner... Och ibland efter att det blivit mörkt.. Okej, tack!! Ska försöka igen ;D ;D
Publicerat Maj 2, 200719 yr Fortfarande problem med spelaren hemma., Men här på jobbet fungerar det ju men det är ingen vidare aktivitet vid hålet när jag jobbar!! :-
Publicerat Maj 4, 200719 yr Jag tänkte mig en helmontering sittande på en gren. Helmontering skulle vara RIKTIGT häftigt!!!
Publicerat Maj 10, 200719 yr Verkar som Impalorna har lite parningslekar för sig vid vårt kära vattenhål ;D
Publicerat Maj 12, 200719 yr Bra aktivitet runt vattenhålet med zebror och någon antilopart. Har även sett på isbjörnar idag.
Publicerat Maj 12, 200719 yr Bra aktivitet runt vattenhålet med zebror och någon antilopart. Har även sett på isbjörnar idag. Dom senaste dagarna har där varit fullt med Impalor varje gång jag tittat in på sidan
Publicerat Maj 12, 200719 yr Dom senaste dagarna har där varit fullt med Impalor varje gång jag tittat in på sidan Ja, det är vackert djur.
Publicerat Maj 13, 200719 yr Författare Hmmm.. nu är ju jag verkligen världsbäst på afrikanska djur, men jag tror att det är en impala som syns för tillfället iaf.. Hade varit sååå mkt roligare om man hade vetat vad alla djuren är förnåt istället för att sitta och gissa.. :D Haha, hoppas på att jag hittar nån kurs om afrikanska djur nån dag...
Publicerat Maj 13, 200719 yr Hmmm.. nu är ju jag verkligen världsbäst på afrikanska djur, men jag tror att det är en impala som syns för tillfället iaf.. Hade varit sååå mkt roligare om man hade vetat vad alla djuren är förnåt istället för att sitta och gissa.. :D Haha, hoppas på att jag hittar nån kurs om afrikanska djur nån dag... Ska se om jag hittar några bilder att lägga in
Publicerat Maj 13, 200719 yr Författare Ska se om jag hittar några bilder att lägga in Tack.. haha, jag känner igen typ giraff, elefant, flodhäst och gnu.. :D Sen kan man ju se att nåt är en apa, gris, snigel osv.. men vad det är för art vette sjutton..
Publicerat Maj 13, 200719 yr Tack.. haha, jag känner igen typ giraff, elefant, flodhäst och gnu.. :D Sen kan man ju se att nåt är en apa, gris, snigel osv.. men vad det är för art vette sjutton.. Inte Zebra, babian! ;D :-*
Publicerat Maj 13, 200719 yr Författare Inte Zebra, babian! ;D :-* Haha, zebran tror jag att jag klarar oxå!!! ;D ;D