Publicerat Mars 13, 201214 yr Nu kan jag också börja skriva i den här tråden då jag lämnade in min första licensansökan idag Grattis o välkommen in i gänget!
Publicerat Mars 13, 201214 yr För mej tog det 15 dagar. Bra då finns det hopp....2-3 veckor var min gissning nu. Var ett tag sedan jag sökte licens nu!
Publicerat Mars 13, 201214 yr Nu kan jag också börja skriva i den här tråden då jag lämnade in min första licensansökan idag vad blev det för nått då
Publicerat Mars 13, 201214 yr Ja, det också! Vad blev det för något! Pappas gamla HVA 8x57 från 40-talet. Hoppas att den fungerar fortfarande
Publicerat Mars 13, 201214 yr Pappas gamla HVA 8x57 från 40-talet. Hoppas att den fungerar fortfarande den kommer nog överleva dej med så länge det finns ammo och att du vårdar den
Publicerat Mars 13, 201214 yr Pappas gamla HVA 8x57 från 40-talet. Hoppas att den fungerar fortfarande Kul! Sköt den väl bara! Vapenvård varje gång du har varit ute.
Publicerat Mars 13, 201214 yr Varje gång hon varit ute? Det är för sällan.... Jag kör vapenvård som fredagsmys hahaha. De andra plockar fram chips och godis, jag langar fram bössan på bordet och fixar en stund
Publicerat Mars 14, 201214 yr Varje gång hon varit ute? Det är för sällan.... Jag kör vapenvård som fredagsmys hahaha. De andra plockar fram chips och godis, jag langar fram bössan på bordet och fixar en stund Jaja, det går bra det också!
Publicerat Mars 14, 201214 yr Jag misstänker att jag måste börja med vapenvård innan jag provskjuter för bössan har inte använts på hela min livstid och vem vet när den rengjordes sist
Publicerat Mars 14, 201214 yr Jag misstänker att jag måste börja med vapenvård innan jag provskjuter för bössan har inte använts på hela min livstid och vem vet när den rengjordes sist Se där, då får du ju fredagsmys varje dag
Publicerat Mars 14, 201214 yr Se där, då får du ju fredagsmys varje dag Under en lång, lång, lång tid ja!
Publicerat Mars 14, 201214 yr Se där, då får du ju fredagsmys varje dag Under en lång, lång, lång tid ja! Fy f-n! Vapenvård är ju så tråååååkigt! Ta en titt på mina svärd så fattar ni vad jag menar
Publicerat Mars 14, 201214 yr äsch sätt dej framför teven med prylarna och pyssla på sen kan du lämna bort skiten när du tröttnar
Publicerat Mars 14, 201214 yr Fy f-n! Vapenvård är ju så tråååååkigt! Ta en titt på mina svärd så fattar ni vad jag menar :lol: Kan du slänga ut ett större foto på svärdet så får vi se om det är blankt el. rostigt???
Publicerat Mars 14, 201214 yr Någon Östgöte som har tidsrapporter? cirka en vecka har alla mina 3 licenser tagit..
Publicerat Mars 15, 201214 yr :lol: Kan du slänga ut ett större foto på svärdet så får vi se om det är blankt el. rostigt??? I'll see what I can do. Det är inte helt lätt att fotografera stålprylar så att bilden gör verkligheten rättvisa
Publicerat Mars 15, 201214 yr I'll see what I can do. Det är inte helt lätt att fotografera stålprylar så att bilden gör verkligheten rättvisa Thanks! Nej, det är det inte! Du får göra så gott du kan. Nu är nästa stora projekt på gång här uppe med ett nytt serverhallsbygge, men den här gången i Boden. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=98&artikel=5016866
Publicerat Mars 16, 201214 yr Bildbevis Rost på svärdet Rost på rapiren Ja, jag ser det! Synd på ett sådant fint svärd! Nu fordras det materialvård i massor. Mycket fredagsmys med svärdet. Nu är det bara att du börjar slipa bort rosten så att det blir så blankt så att du kan spegla dig i det.
Publicerat Mars 16, 201214 yr Nu är ni låååångt ifrån ämnet va?! Ja, det kanske spårade ur lite grand, men det gjorde det redan igår!