Publicerat Juni 14, 200817 yr Är detta en bra båge?? Och priset? http://www.blocket.se/vi/16778083.htm?ca=11_s
Publicerat Juni 14, 200817 yr Är detta en bra båge??Och priset? http://www.blocket.se/vi/16778083.htm?ca=11_s Hoyt är bra bågar, inget snack där, vad jag vet är detta en äldre modell dock är jag frågande ang Styrkor 30-80 Lbs, jo det stämmer nog för serien av XT2000 bågar, men inte for EN båge, vanligtvis ligger dragvikt på hoyt bågar i inkrement om 10 pund dvs 60-70 , 50-60 osv jag skulle nog kolla vad denna båge har (jag kan ha fel här så någon kan alltid rätta mig) Med tanke på åldern, och inga direkta tillbehör tycker jag att priset känns något högt, kolla detta med Anders Gejer på Scandinavian bowhunting kanske ? för några tusen lappar till får du en oanvänd båge utan eventuella gammla problem,, hur e sträng o kablar på denna.. vad sitter det för pilhylla o sikte på den med mera 25-31 i draglängd ? vet du vilken draglängd du har ? många frågor man ska fråga innan man köper en båge på annons...
Publicerat Juni 14, 200817 yr Är detta en bra båge??Och priset? http://www.blocket.se/vi/16778083.htm?ca=11_s Har en nyare Fullt utrustad Hoyt tillsalu om du e intresserad. 6500 pix
Publicerat Juni 14, 200817 yr Jag vet inte ännu hur intresserad jag är. Håller på och kollar runt på båge. Men vet inte mycket om det.
Publicerat Juni 14, 200817 yr Hej hej igen! Kände att jag måste uppdatera mitt båg innehav. Jag har sålt Min Pearson Stealth och skjuter idag med en Bear Truth2 ställd på 70 pound. En 30 grams pil flyger med 267 fps och träffar jäkligt bra! Skjuter Trophyridge crush 300 kolfiberpilar. Apropå MSN. Ni som vill kan adda mig på joukosaarela@hotmail.com
Publicerat Juni 15, 200817 yr Författare Jag vet inte ännu hur intresserad jag är.Håller på och kollar runt på båge. Men vet inte mycket om det. gör så att du tar de lite lungt med inköp av båge!.. så ser till att komma upp hit under sommaren.. så kan jag fixa till lite olika bågmodeller som du kan få testa!.. allt så väntar du tills vi ska ha bågjakts träffen igen i september.... ang hoyt:en du sett på blocket så tycker jag priset är alldeles för högt!... (sorry till den som satt ut annonsen).. gå in på http://www.scandinavianbowhunting.com/ å jämnför priserna så ser du att den är det samma pris på som en ny!... sedan är de som Roger skriver!.. Hoyt gör inga dåliga bågar så den behöver du inte tänka på!.. Mvh Mamre!..
Publicerat Juni 15, 200817 yr gör så att du tar de lite lungt med inköp av båge!.. så ser till att komma upp hit under sommaren.. så kan jag fixa till lite olika bågmodeller som du kan få testa!.. allt så väntar du tills vi ska ha bågjakts träffen igen i september....ang hoyt:en du sett på blocket så tycker jag priset är alldeles för högt!... (sorry till den som satt ut annonsen).. gå in på http://www.scandinavianbowhunting.com/ å jämnför priserna så ser du att den är det samma pris på som en ny!... sedan är de som Roger skriver!.. Hoyt gör inga dåliga bågar så den behöver du inte tänka på!.. Mvh Mamre!.. Tackar för det! Jag kommer nog gärna upp i höst. Då har vi haft barn i några månader och säkert boat in oss lite. Tack för det!
Publicerat Juni 19, 200817 yr Jag har många bågar, alla är hemmabyggen, de flesta långbågar eller flatbågar, sk selfbows. Jagade på NZ med en 58# Flatbåge i Osage Orange (Valde ett fukttåligt träslag efetsrom jag inte ville tappa kräm i bågen) Min trotjänare är annars en långbåge i idegran på 51#
Publicerat Juli 10, 200817 yr ...ähummm...köpt en till båge i dag.... En Darton Magnum Extrem 40-50#, med ett Sightmaster-sikte, APA Twister pilhylla och Carbon Impact 4 stabbe. Ska bli spännande att prova när den kommer hem!
Publicerat Juli 10, 200817 yr Författare ...ähummm...köpt en till båge i dag.... En Darton Magnum Extrem 40-50#, med ett Sightmaster-sikte, APA Twister pilhylla och Carbon Impact 4 stabbe. Ska bli spännande att prova när den kommer hem! då får man gratta till en ny "leksak" igen då!... håller du på att samla på bågar eller??? Mvh...
Publicerat Juli 10, 200817 yr då får man gratta till en ny "leksak" igen då!... håller du på att samla på bågar eller??? Mvh... Mest grejor och så vidare....du vet....
Publicerat Juli 11, 200817 yr Mest grejor och så vidare....du vet.... Är mest rädd för att vår käre vän kråkis har blivit en sk, bow buyer junkie! De e en farlig sjukdom det. Finns bara 2 sätt att bota den, antingen så får man börja med chack eller knyppling. Sorry kråkis!
Publicerat Juli 11, 200817 yr Är mest rädd för att vår käre vän kråkis har blivit en sk, bow buyer junkie! De e en farlig sjukdom det. Finns bara 2 sätt att bota den, antingen så får man börja med chack eller knyppling. Sorry kråkis! Jäklar...är det så illa? Visste att jag skulle trassla till det! Förra gången det hände var det bygelrepetrar... Måste nog köpa en till båge, bara för att kolla om det verkligen är så, att jag är en sån!
Publicerat Juli 11, 200817 yr ev, så kommer det en Renegade sx5:a 50-60 lbs ner dimpande så småning om mvh, samme
Publicerat Juli 11, 200817 yr ev, så kommer det en Renegade sx5:a 50-60 lbs ner dimpande så småning om mvh, samme Fan va kul Samme, hoppas själv på att det ska komma en Hoyt ned dimpandes här så småningom
Publicerat Juli 11, 200817 yr ev, så kommer det en Renegade sx5:a 50-60 lbs ner dimpande så småning om mvh, samme Hoppas verkligen att det kommer att bli bra Samme.
Publicerat Juli 11, 200817 yr ev, så kommer det en Renegade sx5:a 50-60 lbs ner dimpande så småning om mvh, samme Visst var det så att du skulle ha den i rosa-metallic tävlingsfärg, och små ulliga tygkaniner som strängdämpare va?
Publicerat Juli 11, 200817 yr haahahhaaaaa fy satan va kul jag såg framför mig! o så skahan ha playboyöron på sig o tangas när han skjuter!
Publicerat Juli 11, 200817 yr Visst var det så att du skulle ha den i rosa-metallic tävlingsfärg, och små ulliga tygkaniner som strängdämpare va? *ASG*
Publicerat Juli 11, 200817 yr haahahhaaaaa fy satan va kul jag såg framför mig! o så skahan ha playboyöron på sig o tangas när han skjuter! Med en liten kanintofs där bak...
Publicerat Juli 12, 200817 yr Författare Visst var det så att du skulle ha den i rosa-metallic tävlingsfärg, och små ulliga tygkaniner som strängdämpare va? B) ...
Publicerat Juli 12, 200817 yr Författare ev, så kommer det en Renegade sx5:a 50-60 lbs ner dimpande så småning om mvh, samme kul för dej samme!.. tror du kommer bli nöjd!.. övertygad om att den passar dej!....
Publicerat Juli 16, 200817 yr naturlir vis blir det så men då ska kanin öronen vara i camo, men rosa kan vara bra att ha när kråkan är i skogen samtidigt, för han är ju så skjut kåt så det flyger nog pilar åt alla håll samme