Publicerat September 3, 201510 yr Faktiskt![emoji2] Men har en Sony med avtryckare på sidan och den ska vara uppåt enligt Sony så där gör jag faktiskt rätt ändå.. Ok... testat att köra upp och ner? Bara för att testa...?
Publicerat September 4, 201510 yr Ok... testat att köra upp och ner? Bara för att testa...?Funkar om jag lägger lägger in kortet från kameran, inte från bilagor...
Publicerat September 4, 201510 yr Detta är en populär post. Underbar morgon idag! Fin vy över Gullholmen
Publicerat September 4, 201510 yr Funkar om jag lägger lägger in kortet från kameran, inte från bilagor... Ok. Ska jag lägga in bilder från mobilen så måste jag använda datorn. Måste ändå ta bilden åt "rätt" håll. På plattan kan jag bara lägga in bilder som jag tar medan jag gör inlägget. Irriterande som f*n! På datorn behöver inte vända bilder tagna med riktig kamera, och att vända rätt på mobilbilder hjälper inte. De vänder sig ändå. Så är det för mig. Har Samsung (om det nu har någon betydelse) på både mobil och platta.
Publicerat September 4, 201510 yr Underbar morgon idag! Fin vy över Gullholmen Ah! Vackra västkusten!
Publicerat September 4, 201510 yr Testar en stående bild till. Vill få ordning på det här... Årets Skånebock på bilden förresten.
Publicerat September 4, 201510 yr Det funkade! Nu vet jag hur jag ska göra! Jippie! :-D Fint horn! Grattis! Helt enastående att du lyckades med bedriften.
Publicerat September 4, 201510 yr Fint horn! Grattis! [emoji2] Helt enastående att du lyckades med bedriften. [emoji3] Ja jag är alldeles stum av beundran själv...[emoji6]
Publicerat September 4, 201510 yr Ja jag är alldeles stum av beundran själv...[emoji6] Ja, jag förstår det! Ett tekniskt mirakel nästan.
Publicerat September 4, 201510 yr Ja, jag förstår det! [emoji106] [emoji3] Ett tekniskt mirakel nästan. Ska söka jobb som mjukvarutekniker nu... [emoji41]
Publicerat September 4, 201510 yr Ska söka jobb som mjukvarutekniker nu... [emoji41] Det kan passa dig nu.
Publicerat September 4, 201510 yr Det funkade! Nu vet jag hur jag ska göra! Jippie! :-D Hur löste du det? Kan vara kul att veta om man vill hjälpa andra.
Publicerat September 5, 201510 yr Hehe. Ja, en bil är ju mer än bara plåten runt allt... En mer standardbil hade nog varit död för länge sen, men efter top gear,s lilla test tror jag att jag får behålla bilen länge. OM jag nu kommer på nått annat sätt att döda en bil. när ni sett del 1 gå direkt till del 3.
Publicerat September 6, 201510 yr Detta är en populär post. Nu är det nära... Älgen är på plats, imorgon kör vi!
Publicerat September 6, 201510 yr Nu är det nära... Älgen är på plats, imorgon kör vi! Jo, han står nog kvar och väntar...
Publicerat September 6, 201510 yr Jo, han står nog kvar och väntar... [emoji23]Grejen är att jag ska inte ens dit imorgon... Tidigast fredag eftersom jag har bokat andra marker nu i början! Men han lär leva iaf...
Publicerat September 6, 201510 yr Han lär inte falla för dig iaf förrän dess... kanske för någon annan?
Publicerat September 7, 201510 yr Han lär inte falla för dig iaf förrän dess... kanske för någon annan? Enda laget inom rimligt håll som har nog med mark för att få skjuta vuxna är mitt...Därav min tro på hans hälsa första veckan...
Publicerat September 7, 201510 yr Enda laget inom rimligt håll som har nog med mark för att få skjuta vuxna är mitt... Därav min tro på hans hälsa första veckan... Då har en stor mark mao.