Publicerat Augusti 24, 201510 yr Snacka om att ta en slogan lite för bokstavligt :-) ImageUploadedByTapatalk1440444964.220276.jpg Vissa tar ALLT bokstavligt...
Publicerat Augusti 30, 201510 yr Jag passar på att fixa med bilen dom stunder jag inte jobbar. nu har kofångaren fram fått lite färg, ska montera det vänstra "hörnet" på den som lossnade vid träkontakt förra vintern. Mer som återstår är att hänga dit vinschen och extraljusen. Bakre kofångare behöver nytillverkas då det bara var rost kvar. lite underredsmassa i hjulhusen och under bilen ska på med innan jag kan säga att den är klar (och kanske får se en besiktningshall)
Publicerat Augusti 30, 201510 yr Jag passar på att fixa med bilen dom stunder jag inte jobbar. nu har kofångaren fram fått lite färg, ska montera det vänstra "hörnet" på den som lossnade vid träkontakt förra vintern. Mer som återstår är att hänga dit vinschen och extraljusen. Bakre kofångare behöver nytillverkas då det bara var rost kvar. lite underredsmassa i hjulhusen och under bilen ska på med innan jag kan säga att den är klar (och kanske får se en besiktningshall) Du måste lägga före- och efterbilder brevid varandra när du är klar!
Publicerat Augusti 31, 201510 yr Detta är en populär post. Nog längtar man till jaktårets kommande jakter [emoji4]
Publicerat Augusti 31, 201510 yr Nog längtar man till jaktårets kommande jakter [emoji4] Fina bilder! Ni flår inte djur på samma sätt som på andra ställen, ser jag... Är metoden effektiv?
Publicerat September 1, 201510 yr Haha, har hittat en ny metod som jag tycker är mycket effektiv [emoji16]
Publicerat September 1, 201510 yr Detta är en populär post. Du måste lägga före- och efterbilder brevid varandra när du är klar! blir klar??? med ett sånt här gammalt lik blir man aldrig klar. Men här är några före och efterbilder. Och det som ser lite solkigt ut på sista bilden är rostskyddskladd som läckt ut från dörrarna. borttvättat nu.
Publicerat September 1, 201510 yr Jag tycker det är otroligt att det gick att få den som ny. Såg inte ut som en bil innan du började utan ett vrak redo för pressen... Well done!
Publicerat September 2, 201510 yr Jag tycker det är otroligt att det gick att få den som ny. Såg inte ut som en bil innan du började utan ett vrak redo för pressen... Well done! tackar får se hur många år jag kan skjuta upp pressbesöket.
Publicerat September 2, 201510 yr tackar får se hur många år jag kan skjuta upp pressbesöket. Hehe. Ja, en bil är ju mer än bara plåten runt allt...
Publicerat September 2, 201510 yr Fin hund, har alltid praktiserat samma metod med mina taxar Tack! 50%tax 25%drever och 25%jack russel. 2 år och ca 10-15 rådjur skjutna. Drevtiderna har dock blivit allt för korta på slutet, jobbar nästan som en stöthund så hoppas på längre drev iår!
Publicerat September 3, 201510 yr Detta är en populär post. Så här kan man ju också ligga. Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat September 3, 201510 yr Framtidens jägare har precis hittat sitt livs första älgspår på egen hand! Nöjd fader... [emoji2]
Publicerat September 3, 201510 yr Kan nån förklara för mig varför bilderna vänder sig lite som de vill när jag lägger upp dem?
Publicerat September 3, 201510 yr Tack! 50%tax 25%drever och 25%jack russel. 2 år och ca 10-15 rådjur skjutna. Drevtiderna har dock blivit allt för korta på slutet, jobbar nästan som en stöthund så hoppas på längre drev iår! Bättre med för korta drevtider än lååånga, men jag förstår dig. En timme är perfekt, men det är ju en smaksak också. :-)
Publicerat September 3, 201510 yr Kan nån förklara för mig varför bilderna vänder sig lite som de vill när jag lägger upp dem? Gissar att bilden är tagen med mobil? Prova att ta bilden i landskapsläge (liggande). Det löste problemet för mig.
Publicerat September 3, 201510 yr Gissar att bilden är tagen med mobil? Prova att ta bilden i landskapsläge (liggande). Det löste problemet för mig. Lade upp en liggande häromveckan, då blev det upp och ner... Märkligt eftersom det funkar på andra forum mm.
Publicerat September 3, 201510 yr Sprang på en sådan häringa gynnare i häcken idag... [emoji54] Telefon fotat... Skickat från min iPhone med Tapatalk Fint foto! Det är en larv från en Ligustersvärmare, våran största nattfjäril som kan ha en vingbredd på 12.5cm. Har både hittat såna larver och även en vuxen fjäril när jag var yngre så jag kände igen den
Publicerat September 3, 201510 yr Jo jag har googlat den... [emoji4] Jag misstänkte att det var en sådan men, har dock inte sett en i fjärilstadiet... [emoji22] Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat September 3, 201510 yr Lade upp en liggande häromveckan, då blev det upp och ner... Märkligt eftersom det funkar på andra forum mm. Är du vänsterhänt? Tänkte om du kanske lägger mobilen åt andra hållet och mobilen uppfattar det som upp och ner...? Bara en tanke...
Publicerat September 3, 201510 yr Är du vänsterhänt? Tänkte om du kanske lägger mobilen åt andra hållet och mobilen uppfattar det som upp och ner...? Bara en tanke...Faktiskt![emoji2] Men har en Sony med avtryckare på sidan och den ska vara uppåt enligt Sony så där gör jag faktiskt rätt ändå..