Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

• Svar 3,4k
  • Visningar 453,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

• FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

-13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

• strävhår
    strävhår

Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Jag passar på att fixa med bilen dom stunder jag inte jobbar. nu har kofångaren fram fått lite färg, ska montera det vänstra "hörnet" på den som lossnade vid träkontakt förra vintern. Mer som återstår är att hänga dit vinschen och extraljusen. Bakre kofångare behöver nytillverkas då det bara var rost kvar. lite underredsmassa i hjulhusen och under bilen ska på med innan jag kan säga att den är klar (och kanske får se en besiktningshall)

post-10445-0-28737500-1440966270_thumb.j

post-10445-0-34506000-1440966290_thumb.j

post-10445-0-26208900-1440966307_thumb.j

post-10445-0-02659900-1440966324_thumb.j

Publicerat

Blir ju riktigt bra, fin skogsmulle för övrigt.

:-)

Publicerat

Jag passar på att fixa med bilen dom stunder jag inte jobbar. nu har kofångaren fram fått lite färg, ska montera det vänstra "hörnet" på den som lossnade vid träkontakt förra vintern. Mer som återstår är att hänga dit vinschen och extraljusen. Bakre kofångare behöver nytillverkas då det bara var rost kvar. lite underredsmassa i hjulhusen och under bilen ska på med innan jag kan säga att den är klar (och kanske får se en besiktningshall)

Du måste lägga före- och efterbilder brevid varandra när du är klar! :yes:

Publicerat

Nog längtar man till jaktårets kommande jakter 883d50a895716b55269efc3eea73004b.jpgb3e14ec6a961b897333895ac993dc449.jpg8d204e918b5e6028bac5baecf8c95752.jpg8f1e897679a4d972f6a337da18f799c6.jpg

[emoji4]

Fina bilder! Ni flår inte djur på samma sätt som på andra ställen, ser jag... Är metoden effektiv? ;)

Publicerat

ddf7ffc96c9b4c4a16532b5b2ac40f54.jpg

Haha, har hittat en ny metod som jag tycker är mycket effektiv [emoji16]

Publicerat

Fin hund, har alltid praktiserat samma metod med mina taxar :tongue:

Publicerat

Det är väl standardmetoden när man jagar med tax

post-10445-0-75837900-1441137948_thumb.j

post-10445-0-80572000-1441137963_thumb.j

Publicerat

Jag tycker det är otroligt att det gick att få den som ny. Såg inte ut som en bil innan du började utan ett vrak redo för pressen... :laugh: Well done! :thumbsup:

Publicerat

Jag tycker det är otroligt att det gick att få den som ny. Såg inte ut som en bil innan du började utan ett vrak redo för pressen... :laugh: Well done! :thumbsup:

tackar :smile:

får se hur många år jag kan skjuta upp pressbesöket.

Publicerat

tackar :smile:

får se hur många år jag kan skjuta upp pressbesöket.

Hehe. Ja, en bil är ju mer än bara plåten runt allt... ;)

Publicerat

Fin hund, har alltid praktiserat samma metod med mina taxar :tongue:

Tack!

50%tax 25%drever och 25%jack russel. 2 år och ca 10-15 rådjur skjutna. Drevtiderna har dock blivit allt för korta på slutet, jobbar nästan som en stöthund så hoppas på längre drev iår!

Publicerat

post-14418-14412808754514_thumb.jpg

Framtidens jägare har precis hittat sitt livs första älgspår på egen hand!

Nöjd fader... [emoji2]

Publicerat

Kan nån förklara för mig varför bilderna vänder sig lite som de vill när jag lägger upp dem?

Publicerat

Tack!

50%tax 25%drever och 25%jack russel. 2 år och ca 10-15 rådjur skjutna. Drevtiderna har dock blivit allt för korta på slutet, jobbar nästan som en stöthund så hoppas på längre drev iår!

Bättre med för korta drevtider än lååånga, men jag förstår dig. En timme är perfekt, men det är ju en smaksak också. :-)
Publicerat

3-5min är för lite för mig i varje fall. En timme är lagom! :)

Publicerat

Kan nån förklara för mig varför bilderna vänder sig lite som de vill när jag lägger upp dem?

Gissar att bilden är tagen med mobil? Prova att ta bilden i landskapsläge (liggande). Det löste problemet för mig. :)

Publicerat

Gissar att bilden är tagen med mobil? Prova att ta bilden i landskapsläge (liggande). Det löste problemet för mig. :)

Lade upp en liggande häromveckan, då blev det upp och ner...

Märkligt eftersom det funkar på andra forum mm.

Publicerat

Sprang på en sådan häringa gynnare i häcken idag... [emoji54]

d08d8a7e9905c3cd9e9ac0c0eeb2fda8.jpg

Telefon fotat...

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Fint foto! Det är en larv från en Ligustersvärmare, våran största nattfjäril som kan ha en vingbredd på 12.5cm. Har både hittat såna larver och även en vuxen fjäril när jag var yngre så jag kände igen den :)
Publicerat

Jo jag har googlat den... [emoji4]

Jag misstänkte att det var en sådan men, har dock inte sett en i fjärilstadiet... [emoji22]

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Publicerat

Lade upp en liggande häromveckan, då blev det upp och ner...

Märkligt eftersom det funkar på andra forum mm.

Är du vänsterhänt? Tänkte om du kanske lägger mobilen åt andra hållet och mobilen uppfattar det som upp och ner...? Bara en tanke...

Publicerat

Är du vänsterhänt? Tänkte om du kanske lägger mobilen åt andra hållet och mobilen uppfattar det som upp och ner...? Bara en tanke...

Faktiskt![emoji2]

Men har en Sony med avtryckare på sidan och den ska vara uppåt enligt Sony så där gör jag faktiskt rätt ändå..