Publicerat Januari 28, 201610 yr ImageUploadedByTapatalk1454005378.342017.jpg Tog detta fotot en kväll från bilen, det är faktiskt i Småland ImageUploadedByTapatalk1454005402.846341.jpg Måste vara minst ett par dagar sen. Nästan all snö är ju borta nu... Vackert! Provat att beskära bort bilen ur bilden?
Publicerat Januari 28, 201610 yr ImageUploadedByTapatalk1454005378.342017.jpg Tog detta fotot en kväll från bilen, det är faktiskt i Småland ImageUploadedByTapatalk1454005402.846341.jpg Varifrån på ett ungefär? En kall morgon på sjön. En tur efter tjäder och orre Skickat från min D6503 via Tapatalk Fina foton med kanonväder!
Publicerat Januari 28, 201610 yr Varifrån på ett ungefär? Fina foton med kanonväder! heart.png Västra småland precis vid gränsen till västergötland
Publicerat Februari 13, 201610 yr Detta är en populär post. Kom lite snö idag och det är bleket på havet
Publicerat Februari 13, 201610 yr Kom lite snö idag och det är bleket på havet Du vet ju vad du ska göra så att du inte behöver sitta hemma o kasta bort tid på mello ikväll.
Publicerat Februari 17, 201610 yr Tacksamt ljus för fotografering igår. Skickat från min D6603 via Tapatalk
Publicerat Februari 17, 201610 yr Kom lite snö idag och det är bleket på havet Det där är överdrivet vackert....
Publicerat Februari 23, 201610 yr Fint foto med otroligt fina färger. Skulle nog plats här utan vidare. http://www.svt.se/vader/tittarbilder
Publicerat Februari 23, 201610 yr Fint foto med otroligt fina färger.[emoji106][emoji2]Skulle nog plats här utan vidare.[emoji106]http://www.svt.se/vader/tittarbilder [emoji106] Tackar Hehe kan ju se om man får tid att kika på det sen då
Publicerat Februari 23, 201610 yr Postar några bilder från när vi (götaland) hade någolunda kallt... [emoji6]
Publicerat Februari 23, 201610 yr Tackar Hehe kan ju se om man får tid att kika på det sen då Ja, det får du göra! Det brukar komma med en del otroligt fina foton i tv:en när man har sett på programmet.
Publicerat Februari 23, 201610 yr Postar några bilder från när vi (götaland) hade någolunda kallt... [emoji6] Du har också fina vinterfoton Nissesbror.
Publicerat Februari 23, 201610 yr Du har också fina vinterfoton Nissesbror. Tackar, jag tycker att jag lyckades träffa det kalla blåa ljuset som är där i januari.
Publicerat Februari 23, 201610 yr Tackar, jag tycker att jag lyckades träffa det kalla blåa ljuset som är där i januari. Ja, jag tycker att det ser väldigt bra ut. Jag har väl inget lika fint foto men såhär ser det ut hos mig idag efter ca 4 dagars snöande till o från. Ca 50 cm orörd snö. Det har blåst också så den ligger lite ojämnt snön.
Publicerat Februari 23, 201610 yr Ja, jag tycker att det ser väldigt bra ut.[emoji2] Jag har väl inget lika fint foto men såhär ser det ut hos mig idag efter ca 4 dagars snöande till o från. Ca 50 cm orörd snö. Det har blåst också så den ligger lite ojämnt snön. WP_20160223_12_29_22_Pro.jpg Måste ju vara en massa snö som ligger för jag kan inte se din jaktkoja där!
Publicerat Februari 23, 201610 yr Måste ju vara en massa snö som ligger för jag kan inte se din jaktkoja där! Haha! Ja, det är typ 3 m snö så den syns inte. Nej, den står på ett annat ställe men jag har koll på den.
Publicerat Februari 23, 201610 yr Måste ju vara en massa snö som ligger för jag kan inte se din jaktkoja där! ...men här är den däremot. På en ödetomt jämte grannes tomt.
Publicerat Februari 24, 201610 yr Detta är en populär post. Underbart väder idag, -7 och på fjordarna låg ett lågt tak med dimma!
Publicerat Februari 24, 201610 yr Säger som innan... onödigt vackert! Ja Bästkusten är fotovänlig för en amatör som mig
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.