Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Varifrån på ett ungefär?

Fina foton med kanonväder!

attachicon.gifheart.png

Västra småland precis vid gränsen till västergötland

Publicerat

Västra småland precis vid gränsen till västergötland

Ok! :thumbsup:

Publicerat

post-144-0-99867600-1454320838_thumb.jpg

post-144-0-93181600-1454320841_thumb.jpg

 

-14,2 o strålande sol! :cool:

  • 2 weeks later...
Publicerat

Kom lite snö idag och det är bleket på havet :)

 

Du vet ju vad du ska göra så att du inte behöver sitta hemma o kasta bort tid på mello ikväll. :thumbsup:  :yes:

Publicerat

Tacksamt ljus för fotografering igår.

post-304-14556945516861_thumb.jpg

Skickat från min D6603 via Tapatalk

Publicerat

Kom lite snö idag och det är bleket på havet :)a10d9fa27926f4605f7a2887536b038f.jpg

Det där är överdrivet vackert.... ;)

Publicerat

Dimma och solen på väg ned i afton..

 

post-6360-0-76074400-1455900667_thumb.jp

Publicerat

Fint foto med otroligt fina färger. :thumbsup:  :smile:

Skulle nog plats här utan vidare. :thumbsup:

http://www.svt.se/vader/tittarbilder

:thumbsup:  :smile:

Publicerat

Fint foto med otroligt fina färger.[emoji106][emoji2]Skulle nog plats här utan vidare.[emoji106]http://www.svt.se/vader/tittarbilder

[emoji106] :smile:

Tackar :) Hehe kan ju se om man får tid att kika på det sen då :)
Publicerat

Postar några bilder från när vi (götaland) hade någolunda kallt... [emoji6]

ec83b1e19fdcd974586f00e8e24e2842.jpg

2b9bbda57296e9c3139e6ac124f91fea.jpg

Publicerat

Tackar :) Hehe kan ju se om man får tid att kika på det sen då :)

 

Ja, det får du göra! Det brukar komma med en del otroligt fina foton i tv:en när man har sett på programmet. :thumbsup:

Publicerat

Postar några bilder från när vi (götaland) hade någolunda kallt... [emoji6]

 

 

Du har också fina vinterfoton Nissesbror. :smile:

Publicerat

Du har också fina vinterfoton Nissesbror. :smile:

Tackar, jag tycker att jag lyckades träffa det kalla blåa ljuset som är där i januari.
Publicerat

Tackar, jag tycker att jag lyckades träffa det kalla blåa ljuset som är där i januari.

 

Ja, jag tycker att det ser väldigt bra ut. :smile:

 

Jag har väl inget lika fint foto men såhär ser det ut hos mig idag efter ca 4 dagars snöande till o från. Ca 50 cm orörd snö.

Det har blåst också så den ligger lite ojämnt snön.

post-144-0-85784900-1456232246_thumb.jpg

:smile:

Publicerat

Ja, jag tycker att det ser väldigt bra ut.[emoji2]

Jag har väl inget lika fint foto men såhär ser det ut hos mig idag efter ca 4 dagars snöande till o från. Ca 50 cm orörd snö.

Det har blåst också så den ligger lite ojämnt snön.

attachicon.gifWP_20160223_12_29_22_Pro.jpg

:smile:

Måste ju vara en massa snö som ligger för jag kan inte se din jaktkoja där! :wink:
Publicerat

Måste ju vara en massa snö som ligger för jag kan inte se din jaktkoja där! :wink:

 

Haha! Ja, det är typ 3 m snö så den syns inte. :wink:  :tongue:

Nej, den står på ett annat ställe men jag har koll på den. :biggrin:

Publicerat

Måste ju vara en massa snö som ligger för jag kan inte se din jaktkoja där! :wink:

...men här är den däremot. På en ödetomt jämte grannes tomt. :thumbsup:  :tongue:

post-144-0-50690700-1456244625_thumb.jpg

Publicerat

Härliga foton men kör inte vilse i dimman. :thumbsup:  :yes:

Publicerat

Kylig men vindstilla morgon. 3ac52d9c1611d12e84cd133523540c4b.jpg

Säger som innan... onödigt vackert! :wub:

Publicerat

Säger som innan... onödigt vackert! :wub:

Ja Bästkusten är fotovänlig för en amatör som mig :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.