Publicerat Juni 9, 201610 yr 1 hour ago lsjonsson sa: Jag vet i fan vad som hände här för jag klickade bara 1 gång på att skicka svar. Ändå förlorade jag ca 2200 inlägg i samband med uppdateringen. Du har kommit över det om hundra år, jag lovar.
Publicerat Juni 9, 201610 yr 5 minutes ago shamani sa: Du har kommit över det om hundra år, jag lovar.
Publicerat Juni 12, 201610 yr http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22984586.ab Bra tillväxt på älgstammen i Arjeplog.
Publicerat Juni 12, 201610 yr Tog ett par bilder igår när jag var ute och rände... Hade svårt att välja så det blev tre...
Publicerat Juni 15, 201610 yr Författare Detta är en populär post. För en stund sedan var utsikten från altanen denna med zoomobejektiv på kameran
Publicerat Juni 17, 201610 yr Satt och tittade på tv och såg att luften ute var rosa.. så och himmelen. Tog bilnycklarna och drog till en badplats i närheten för att ta ett par bilder... För att få rätt färgåtergivning med mobilen fick jag zooma en del därav den dåliga kvaliteten...
Publicerat Juni 24, 20169 yr Ett litet midsommarregn kom förbi här nyss o gav oss en dubbel regnbåge. Den t. v. är rätt svag men den andra syns bättre.
Publicerat Juni 25, 20169 yr Gott! Dom norrbottniska är godare p g a dom får mer sötma genom ljuset dygnet runt.
Publicerat Juni 25, 20169 yr 2 hours ago lsjonsson sa: Gott! Dom norrbottniska är godare p g a dom får mer sötma genom ljuset dygnet runt. Har aldrig blivit så besviken som när jag handlade färska jordgubbar då jag jobbade på järnvägen söderut. Hade köpt grädde socker och jordgubbar. Tänkte vara sådär extremt onyttig och vräka i mig tills jag inte orkade mer. DE jävlarna var ju sura som omogna lingon. Vilket bakslag och vilken besvikelse.
Publicerat Juni 25, 20169 yr Visst är det så Nils! Det går inte att jämföra sötman från norrbottniska gubbar med sörländska. Sura så in i norden.
Publicerat Juni 26, 20169 yr 4 hours ago shamani sa: De jag köpte i Växjö i torsdags var i alla fall söta och goda... Tror dig när jag smakat och låtit dig jämföra,
Publicerat Juni 26, 20169 yr Tänkte fota lite orkideer igen men det blåste så förbannat till fjälls så det gick inte.
Publicerat Juni 26, 20169 yr 16 hours ago Nils l sa: Tror dig när jag smakat och låtit dig jämföra, Det hade du gärna fått. Dock finns ett par hinder - de är slut och nu efter tre dygn så hade de knappast varit angenäma på något vis.
Publicerat Juni 26, 20169 yr Detta är en populär post. 22 hours ago shamani sa: De jag köpte i Växjö i torsdags var i alla fall söta och goda... Låt dom leva i sin tro där uppe. Dom måste ju intala sig att det är fördelaktigt att bo kvar där. Våra jordgubbar är sura som fan, ungefär som att äta citron faktiskt. Tvingar i mig en eller två skålar varje dag.
Publicerat Juni 26, 20169 yr 13 minutes ago kkjon sa: Låt dom leva i sin tro där uppe. Dom måste ju intala sig att det är fördelaktigt att bo kvar där. Våra jordgubbar är sura som fan, ungefär som att äta citron faktiskt. Tvingar i mig en eller två skålar varje dag. Duger åt en dräng.
Publicerat Juni 26, 20169 yr 6 minutes ago strävhår sa: Duger åt en dräng. Jooo det får la gå, fast det drar bra i munnen med dom där sura bären. Tur att det finns andra saker här som väger upp livet. Och snart måste man börja äta beska bigarråer med, hualigen det är tufft här på knölen.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.