Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat
1 hour ago lsjonsson sa:

Jag vet i fan vad som hände här för jag klickade bara 1 gång på att skicka svar. Ändå förlorade jag ca 2200 inlägg i samband med uppdateringen.

Du har kommit över det om hundra år, jag lovar. ;)

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat
5 minutes ago shamani sa:

Du har kommit över det om hundra år, jag lovar. ;)

:thumbsup:

Publicerat

Tog ett par bilder igår när jag var ute och rände... Hade svårt att välja så det blev tre... 

 

20160611_182942.jpg

20160611_182928.jpg

20160611_182842.jpg

Publicerat

Alla 3 snygga!:thumbsup:

Publicerat

Tack! :)

Publicerat
  • Författare

Och dagens soluppgång

160616-soluppgaringng_zpsr7kubl5w.jpg

Publicerat

Snygga foton!:)

Publicerat

Satt och tittade på tv och såg att luften ute var rosa.. så och himmelen. Tog bilnycklarna och drog till en badplats i närheten för att ta ett par bilder... För att få rätt färgåtergivning med mobilen fick jag zooma en del därav den dåliga kvaliteten...

 

20160617_221842.jpg

Publicerat

Ett riktigt fint foto med många färger!:wub:

Publicerat

Tack! :)

Publicerat

Ett litet midsommarregn kom förbi här nyss o gav oss en dubbel regnbåge. Den t. v. är rätt svag men den andra syns bättre.

WP_20160624_21_42_07_Pro.jpg

Publicerat

Gott!:wub: Dom norrbottniska är godare p g a dom får mer sötma genom ljuset dygnet runt.:thumbsup:

Publicerat
2 hours ago lsjonsson sa:

Gott!:wub: Dom norrbottniska är godare p g a dom får mer sötma genom ljuset dygnet runt.:thumbsup:

Har aldrig blivit så besviken som när jag handlade färska jordgubbar då jag jobbade på järnvägen söderut. Hade köpt grädde socker och jordgubbar. Tänkte vara sådär extremt onyttig och vräka i mig tills jag inte orkade mer. DE jävlarna var ju sura som omogna lingon. Vilket bakslag och vilken besvikelse.

Publicerat

Visst är det så Nils! Det går inte att jämföra sötman från norrbottniska gubbar med sörländska. Sura så in i norden.

Publicerat

De jag köpte i Växjö i torsdags var i alla fall söta och goda... :)

Publicerat
4 hours ago shamani sa:

De jag köpte i Växjö i torsdags var i alla fall söta och goda... :)

Tror dig när jag smakat och låtit dig jämföra, ;)

Publicerat

Tänkte fota lite orkideer igen men det blåste så förbannat till fjälls så det gick inte.

Publicerat
1 hour ago Nils l sa:

Tror dig när jag smakat och låtit dig jämföra, ;)

+1:D

Publicerat
16 hours ago Nils l sa:

Tror dig när jag smakat och låtit dig jämföra, ;)

Det hade du gärna fått. Dock finns ett par hinder - de är slut och nu efter tre dygn så hade de knappast varit angenäma på något vis. ;)

Publicerat
13 minutes ago kkjon sa:

Låt dom leva i sin tro där uppe. Dom måste ju intala sig att det är fördelaktigt att bo kvar där.

Våra jordgubbar är sura som fan, ungefär som att äta citron faktiskt. Tvingar i mig en eller två skålar varje dag.

Duger åt en dräng. 

Publicerat
6 minutes ago strävhår sa:

Duger åt en dräng. 

Jooo det får la gå, fast det drar bra i munnen med dom där sura bären. Tur att det finns andra saker här som väger upp livet.

Och snart måste man börja äta beska bigarråer med, hualigen det är tufft här på knölen.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.