Publicerat April 5, 201610 yr Detta är en populär post. Högg lite ved och möttes av denna synen... Nu har man kanske snuskiga fantasi än andra men nog är den lite ekivok iallafall
Publicerat April 5, 201610 yr Högg lite ved och möttes av denna synen... Nu har man kanske snuskiga fantasi än andra men nog är den lite ekivok iallafall Haha! Har du visat den för frugan???
Publicerat April 5, 201610 yr Haha! Har du visat den för frugan??? Självklart, fick mest den där vanliga "vad du är barnslig" blicken [emoji74]
Publicerat April 5, 201610 yr Självklart, fick mest den där vanliga "vad du är barnslig" blicken [emoji74] Det brukar bli någon kommentar åt det hållet när man kommer med något snuskigt.
Publicerat April 6, 201610 yr Detta är en populär post. Tog en 10,4kgs häromdagen, men den blev det inte några jättebra bilder på, så jag bjuder på två 6-7+are. mvh
Publicerat April 6, 201610 yr Högg lite ved och möttes av denna synen... Nu har man kanske snuskiga fantasi än andra men nog är den lite ekivok iallafall Naturen är allt fantastisk.
Publicerat April 6, 201610 yr Fler bilder på pållehästen /J Ja, men du, vad fina! En liten fotomodell minsann.
Publicerat April 6, 201610 yr Ja, men du, vad fina! En liten fotomodell minsann. Ja visst verkar hon gullig, men man vill inte gå nära vill jag lova..
Publicerat April 6, 201610 yr Detta är en populär post. En skön bild från lagårn Träffområdet markerat från start! Och ytterligare en bild på dom där hjortakräken
Publicerat April 7, 201610 yr Vilka sköna foton på lammen! Speciellt det som ligger ovanpå tackan. Skaplig flock med dov o dom var väl inte de enda som fanns på träda.
Publicerat April 7, 201610 yr En skön bild från lagårn 20160405_101243.jpg Träffområdet markerat från start! 20160404_101613.jpg Och ytterligare en bild på dom där hjortakräken 20160401_120228.jpg Smart liten rackare, där! Varför ligga i sticksig halm när man kan ligga på mjuk ull?
Publicerat April 8, 201610 yr Fler bilder på pållehästen /J Dessa goa mular. Tänk och ha en kudde i samma material. Man hade vägrat kliva ur sängen.
Publicerat April 8, 201610 yr Dessa goa mular. Tänk och ha en kudde i samma material. Man hade vägrat kliva ur sängen. Hade tyckt det var lite makabert ja..
Publicerat April 8, 201610 yr Hade tyckt det var lite makabert ja.. Om det är i EXAKT samma material, då blir det definitivt makabert . Men ett surrogatmaterial, det hade varit grejer det.Finns inge mysigare än en hästmule.
Publicerat April 8, 201610 yr Om det är i EXAKT samma material, då blir det definitivt makabert . Men ett surrogatmaterial, det hade varit grejer det.Finns inge mysigare än en hästmule. Där kan jag hålla med!!
Publicerat April 9, 201610 yr Från köksfönstret. Fasantupp med två hönorDu verkar ha bra med fältfågel, dig skulle man vilka åka till och jaga! Skicka några till mellersta ön.
Publicerat April 9, 201610 yr Du verkar ha bra med fältfågel, dig skulle man vilka åka till och jaga! Skicka några till mellersta ön. det är mellersta ön, dalhem. Du får komma hit å kika. Viltvård då får man fasaner (bilden gör sig bättre i mobilen märkte jag nu..)
Publicerat April 9, 201610 yr det är mellersta ön, dalhem. Du får komma hit å kika. Viltvård då får man fasaner (bilden gör sig bättre i mobilen märkte jag nu..) Fan det är bara ett stenkast bort ju ser fasan lite då och då på markerna men inga mängder.. Morfar satte ut nån sort som var lite mörkare, finns fortfarande kvar några av samma sort 30 år senare! Skulle vara kul att komma och kolla
Publicerat April 12, 201610 yr Hittade typ världens minsta bil på gatan utanför idag. Förstår inte hur någon längre än 1,40 kommer i den. /J