Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

attachicon.gif20160410_061454.jpg

Kråkjakt i gryningen.

S

Vackert!

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Vädret när jag hämtade morgontidningen. :thumbsup:

attachicon.gifWP_20160412_04_14_02_Pro.jpg

Det blir en fin dag idag. :cool:

:) Det finns hopp även hos dig. ;)

Publicerat

Hittade typ världens minsta bil på gatan utanför idag. Förstår inte hur någon längre än 1,40 kommer i den.2ebfef68e197c59fd9fc28fe6a4d5cc2.jpg

/J

Vilja, våld och vaselin?? :rolleyes:

Publicerat

Hittade typ världens minsta bil på gatan utanför idag. Förstår inte hur någon längre än 1,40 kommer i den.

2ebfef68e197c59fd9fc28fe6a4d5cc2.jpg

/J

Den lille "valpen" är inte särskilt lik sin mamma. Måste brås på pappan.  :biggrin:  :biggrin:

Publicerat

Den lille "valpen" är inte särskilt lik sin mamma. Måste brås på pappan. :biggrin::biggrin:

Det blev uppenbarligen en dvärg så pappan måste vara lika konstig han..

Publicerat

:wub:  :wub:  :wub:

Publicerat

Fint när det är bleket här, hade man inte jobbat så skulle flugspöet kommit fram

 

Skön bild  det kliar i spöhanden tur att det är där det kliar :biggrin:

 

Leif

Publicerat

dd5ab2dff6a27d4e01b023708f14377a.jpg

Tre napplamm.

Trevligt för barnen.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Åh, vad gott! Ehhhhh, jag menar söta! Också... ;):)

Publicerat

0aa89d93c99f1bbbc699379e9bbc2d84.jpg

Fint när det är bleket här, hade man inte jobbat så skulle flugspöet kommit fram :)

Ah, mindfulness. :wub:  

Publicerat

0aa89d93c99f1bbbc699379e9bbc2d84.jpg

Fint när det är bleket här, hade man inte jobbat så skulle flugspöet kommit fram :)

Ser ut som en plats där man inte vill bada... ser svinkallt ut! Men vackert. :)

Publicerat

Ser ut som en plats där man inte vill bada... ser svinkallt ut! Men vackert. :)

Ja nu vill man nog inte ta ett dopp där då det saknas 20 grader tills det är acceptabelt.. ;) Annars är det nog fint att bada men lite för strömt där men det är inte så konstigt då det heter Malö strömmar :)
Publicerat

Ja nu vill man nog inte ta ett dopp där då det saknas 20 grader tills det är acceptabelt.. ;) Annars är det nog fint att bada men lite för strömt där men det är inte så konstigt då det heter Malö strömmar :)

Flicka från Maalö ströööömar... :) Taube?

Publicerat

Bra bild på bävern!

Publicerat

Snyggt foto på bävern! :smile:

  • 2 weeks later...
Publicerat
post-9336-0-68284700-1461959650_thumb.jp
Publicerat

Hög som ett hus

Skickat från min ONE E1003 via Tapatalk

Publicerat

Hög som ett hus

Skickat från min ONE E1003 via Tapatalk

Jag hoppas, för din skull, att du menar Strävis bild...

  • 2 weeks later...
Publicerat

Här var det ingen värre aktivitet, så jag slänger in en bild från gårdagens fiske i finvädret.

 

20160506_150120000_iOS_zpsumg54cju.jpg

Publicerat

Ön är fin ibland

e28bebd674f54c013acace8dcde788a8.jpg

01e48557e354e99a605c18743355003f.jpg

fcb935d1c9f9473292101f7dadc14421.jpg

/J

Publicerat

Dubbelpost

Publicerat

Om det var det bästa av ön så vette fan, ser mest vatten och några stenbumlingar :biggrin:

Publicerat

Om det var det bästa av ön så vette fan, ser mest vatten och några stenbumlingar :biggrin:

Kolla igenom resten av tråden, gubbe. ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.