Publicerat Maj 18, 201610 yr Tack! Var lite trixigt från plattan, men det gick! Frågan är om jag hade lyckats innan uppdateringen också om jag bara insett hur jag skulle ha gjort... Jaja, NU Vet jag iaf och det är det som är viktigast.
Publicerat Maj 18, 201610 yr Ingen aning vad vattnet heter. Det är en del vatten runt i kring på Höglandet. Den här pärlan såg jag på väg till Nässjö. Längs 40:an. Kom från Eksjöhållet. Det var jättefint där. Det var därför jag stannade.
Publicerat Maj 19, 201610 yr 6 hours ago shamani sa: Ingen aning vad vattnet heter. Det är en del vatten runt i kring på Höglandet. Den här pärlan såg jag på väg till Nässjö. Längs 40:an. Kom från Eksjöhållet. Det var jättefint där. Det var därför jag stannade. Ok! Ja, det finns många sjöar nere på o runt Höglandet! Höglandet är som Finland. De tusen sjöars land.
Publicerat Maj 19, 201610 yr Det är en del ställen man passerar ibland där man tänker" Oj! Jag måste ta några bilder där någon gång... Vanligtvis är man ju på väg någonstans och det är inte läge just då...
Publicerat Maj 19, 201610 yr 2 hours ago shamani sa: Det är en del ställen man passerar ibland där man tänker" Oj! Jag måste ta några bilder där någon gång... Vanligtvis är man ju på väg någonstans och det är inte läge just då... Visst är det så! I o f s så har jag fiskat runt i många sjöar på o runt Höglandet. Jag har bra minne i vissa saker men jag kände inte igen sjön. Jag bara undrade om du hade namnet på den.
Publicerat Maj 19, 201610 yr Jag kollade på en karta och det kan har varit Sjunnarydssjön..? Stämmer ganska bra enligt kartan iaf.
Publicerat Maj 19, 201610 yr 1 hour ago shamani sa: Jag kollade på en karta och det kan har varit Sjunnarydssjön..? Stämmer ganska bra enligt kartan iaf. Ok!
Publicerat Maj 19, 201610 yr 52 minutes ago shamani sa: Fiskat där? Jepp. Både fiskat o badat näck där med en brud från Nässjö som visste om någon dold badplats. -88 var det. Sommarnatt.
Publicerat Maj 19, 201610 yr 1 hour ago lsjonsson sa: Jepp. Både fiskat o badat näck där med en brud från Nässjö som visste om någon dold badplats. -88 var det. Sommarnatt. Det var den sommaren som det flöt upp döda fiskar efter du näckat där?
Publicerat Maj 20, 201610 yr 6 hours ago shamani sa: Det var den sommaren som det flöt upp döda fiskar efter du näckat där?
Publicerat Maj 23, 201610 yr På 2016-05-21 at 23:17 kkjon sa: Här blommar äppleträden för fullt nu. Otroligt fina färger när äppelträden är i full blom. Björkarna har fått musöron här nu o på häggen bladen fullt utslagna. Inget som blommar ännu i norr.
Publicerat Maj 23, 201610 yr 50 minutes ago Ivan sa: Tupp kom smygandes Riktigt fin o färggrann tupp.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.