Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Vacker sommarbild!

 

Så fina får rosorna aldrig bli där det finns dovisar. Kom till torpet i helgen och kunde se att nån hjort hade länsat rosen på blommor och knoppar.

Publicerat

WP_20160712_08_08_25_Pro.jpg

Blåbärsrekat o det ser riktigt bra ut.:wub:

Till helgen blir det blåbärsplockning så att dom får lite mer saft o sötma.:thumbsup:

Publicerat

WP_20160712_11_40_17_Pro.jpg

WP_20160712_11_40_24_Pro.jpg

WP_20160712_11_49_00_Pro.jpg

Plockat kantareller. Idag vågade jag inte lämna dom kvar längre efter stigen.:thumbsup::wub:

Publicerat

Isjonnson Du kan maila gps koordinaterna på svampstället till mig. Jag lovar att aldrig säga var det är... :D:D

Publicerat

Ja visst kan jag göra det men räkna med att dom fela på några mil i så fall.:P

Publicerat

Ingen kanonbild, men den visar vilken vacker kväll det blev efter en hel dags regnade...

 

20160715_213810.jpg

Publicerat

Hittade lite gamla bilder. Denna är från en tidig morgon. Tror det är luciamorgon 2005. Grebbestad.

Decembermorgon i Grebbestad.JPG

Publicerat

Fina foton Shamani!:)

Publicerat

Känner du dig handikappad numera???;):P Inte illa att du kan agera som pressfotograf iaf.:D Fina foton D.:thumbsup::)

Publicerat
1 hour ago otterdalen sa:

Eftersom jag är gipsad på kastarmen så fick jag agera fotograf när polarna drog fisk... 

Något fiskesugen nu...

IMG_20160716_111135.jpg

IMG_20160716_110917.jpg

Nog sugen så går det med vänstern också. Har ramlat och slagit armbågen som fan så jag har ingen styrka i handen men det gick att drilla ändå.

Publicerat

Hittar inget enkelt sätt att installera fjärrstyrning till kameran på läsplattan som kör någon linuxversion. Någon här som kan tipsa?

Publicerat
5 hours ago otterdalen sa:

Eftersom jag är gipsad på kastarmen så fick jag agera fotograf när polarna drog fisk... 

Något fiskesugen nu...

IMG_20160716_111135.jpg

IMG_20160716_110917.jpg

Fina bilder! Otrolig kropp din kompis har! Min kropp skulle aldrig någonsin få till en sån ställning på en sån plats i dylik situation utan att det gick åt helvete... :laugh:  Imponerande! :thumbsup:

Publicerat
1 hour ago shamani sa:

Fina bilder! Otrolig kropp din kompis har! Min kropp skulle aldrig någonsin få till en sån ställning på en sån plats i dylik situation utan att det gick åt helvete... :laugh:  Imponerande! :thumbsup:

Jag är också imponerad på hans kropp. Ja,hela han om en ska vara ärlig. Fiskar han? :P:D 

Det får bli en kalldusch!;) 

Publicerat
13 hours ago Herbert sa:

DSC_0805-01.jpeg

DSC_0793-01.jpeg

Y

Av någon märklig ( :rolleyes: ) anledning så dök en liten slinga av en gammal slagdänga upp i hu'vet... 

"Kors va det vimmlar av segel ida! E det kappsegling? Nej, det är lörda! " :biggrin:

Publicerat

Fina bilder, Galne! :)

Publicerat

Campingen ligger rätt vackert där på kanten av sjön:)

Om du svänger av på avtagsvägen innan utkiken (Hellekis säteri, trädgårdscafé) och följer den så åker du förbi där jag bor. Kör du rätt kommer du ut på "stora" vägen till Lidköping och Källby vid Blomberg igen. Hör av dig så släpper jag hammaren direkt. Har ju semester säger dom. 

Publicerat

Dax för avkoppling framför solnedgången efter en dag på Skara Sommarland. 

image.jpeg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.