Publicerat Juli 11, 20169 yr Vacker sommarbild! Så fina får rosorna aldrig bli där det finns dovisar. Kom till torpet i helgen och kunde se att nån hjort hade länsat rosen på blommor och knoppar.
Publicerat Juli 12, 20169 yr Blåbärsrekat o det ser riktigt bra ut. Till helgen blir det blåbärsplockning så att dom får lite mer saft o sötma.
Publicerat Juli 12, 20169 yr Plockat kantareller. Idag vågade jag inte lämna dom kvar längre efter stigen.
Publicerat Juli 13, 20169 yr Isjonnson Du kan maila gps koordinaterna på svampstället till mig. Jag lovar att aldrig säga var det är...
Publicerat Juli 13, 20169 yr Ja visst kan jag göra det men räkna med att dom fela på några mil i så fall.
Publicerat Juli 16, 20169 yr Ingen kanonbild, men den visar vilken vacker kväll det blev efter en hel dags regnade...
Publicerat Juli 16, 20169 yr Hittade lite gamla bilder. Denna är från en tidig morgon. Tror det är luciamorgon 2005. Grebbestad.
Publicerat Juli 16, 20169 yr Detta är en populär post. Jag växte upp här. Bilden tog jag på trappan till det nya huset (det gamla brann). Har badat här, metat, jagat gäddor i vassen, åkt skrillor på vintern och även kört bil på isen... Saknar utsikten...
Publicerat Juli 17, 20169 yr Detta är en populär post. Eftersom jag är gipsad på kastarmen så fick jag agera fotograf när polarna drog fisk... Något fiskesugen nu...
Publicerat Juli 17, 20169 yr Känner du dig handikappad numera??? Inte illa att du kan agera som pressfotograf iaf. Fina foton D.
Publicerat Juli 17, 20169 yr 1 hour ago otterdalen sa: Eftersom jag är gipsad på kastarmen så fick jag agera fotograf när polarna drog fisk... Något fiskesugen nu... Nog sugen så går det med vänstern också. Har ramlat och slagit armbågen som fan så jag har ingen styrka i handen men det gick att drilla ändå.
Publicerat Juli 17, 20169 yr Hittar inget enkelt sätt att installera fjärrstyrning till kameran på läsplattan som kör någon linuxversion. Någon här som kan tipsa?
Publicerat Juli 17, 20169 yr 5 hours ago otterdalen sa: Eftersom jag är gipsad på kastarmen så fick jag agera fotograf när polarna drog fisk... Något fiskesugen nu... Fina bilder! Otrolig kropp din kompis har! Min kropp skulle aldrig någonsin få till en sån ställning på en sån plats i dylik situation utan att det gick åt helvete... Imponerande!
Publicerat Juli 17, 20169 yr 1 hour ago shamani sa: Fina bilder! Otrolig kropp din kompis har! Min kropp skulle aldrig någonsin få till en sån ställning på en sån plats i dylik situation utan att det gick åt helvete... Imponerande! Jag är också imponerad på hans kropp. Ja,hela han om en ska vara ärlig. Fiskar han? Det får bli en kalldusch!
Publicerat Juli 18, 20169 yr 13 hours ago Herbert sa: Y Av någon märklig ( ) anledning så dök en liten slinga av en gammal slagdänga upp i hu'vet... "Kors va det vimmlar av segel ida! E det kappsegling? Nej, det är lörda! "
Publicerat Juli 18, 20169 yr Campingen ligger rätt vackert där på kanten av sjön Om du svänger av på avtagsvägen innan utkiken (Hellekis säteri, trädgårdscafé) och följer den så åker du förbi där jag bor. Kör du rätt kommer du ut på "stora" vägen till Lidköping och Källby vid Blomberg igen. Hör av dig så släpper jag hammaren direkt. Har ju semester säger dom.
Publicerat Juli 18, 20169 yr Författare Detta är en populär post. Min trädgårdsräv är en simpel jordgubbstjuv upptäckte jag nyss
Publicerat Juli 19, 20169 yr Dax för avkoppling framför solnedgången efter en dag på Skara Sommarland.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.