Publicerat Maj 28, 201610 yr Kul att se dina fina fototalanger igen, Jämta! Läge för en ny tävling, kanske? Länge sen sist...
Publicerat Maj 29, 201610 yr Detta är en populär post. Nobsen tycker sjöfåglarna är sjusärdeles intressanta på semester i norra Roslagen...kanske är det sjöorrar
Publicerat Maj 29, 201610 yr Detta är en populär post. Dödlig (men liten) jägare 'på pass' på min gård i Härjedalen
Publicerat Maj 29, 201610 yr Fina bilder, Dr Krall! Speciellt när man kan komma så nära med så fin skärpa som på den sista bilden...
Publicerat Maj 29, 201610 yr Detta är en populär post. Lite foton från idag. Häggen blommar för fullt o så övriga buskar utom syrenerna. Fin årstid nu när allt blommar o grönskar i en rasande fart.
Publicerat Maj 29, 201610 yr Detta är en populär post. Bild från idag. Har ett tiotal rådjur som har vår gård som hemområde...inte speciellt skygga. Späda gröngräset på täkterna är eftertraktat så här efter nålsögat vintern. Är nog dags för geten att killa snart tänker jag...ser diger ut om buken
Publicerat Maj 29, 201610 yr Detta är en populär post. Slutet på augusti (i fjol)...bästa tiden på året...när man får släppa trädskällarn
Publicerat Maj 30, 201610 yr Fina foton! Kul att lite vilt att vila ögonen på under icke jakttid också. Svågern har rådjur som kommer ner på hans gård också o då speciellt getter som har el. ska föda o sedan går dom där nere o stannar där tills kidden har vuxit till sig o inte bli något lätt byte för mickel. Jag skrev om det för x år sedan en get som hade tvillingar o gick o vistades nedanför landsvägen bra länge o hade fött väldigt tidigt. I slutet på april el. just i början på maj. Ska se om jag hittar tråden. Nu har jag hittat den.
Publicerat Juni 8, 201610 yr Vinterdäck på. Snö i Norrbottens inland o upp efter Tornedalen. Tydligen finns det mer foton på FB för er som har konto där kan ju logga in på Radio Norrbottens hemsida o kika. https://www.facebook.com/p4norrbotten/photos_stream?tab=photos
Publicerat Juni 9, 201610 yr 6 hours ago shamani sa: Oj, vad avis man blir! Inte... Jag tror att du är lite avis på oss längst inne ändå.
Publicerat Juni 9, 201610 yr 17 hours ago lsjonsson sa: Vinterdäck på. Snö i Norrbottens inland o upp efter Tornedalen. Tydligen finns det mer foton på FB för er som har konto där kan ju logga in på Radio Norrbottens hemsida o kika. https://www.facebook.com/p4norrbotten/photos_stream?tab=photos Och så frågar en del sig varför man inte vill flytta norr ut.
Publicerat Juni 9, 201610 yr Just now faxe sa: Och så frågar en del sig varför man inte vill flytta norr ut. Vill du ha spårsnö gubbe så är det bara att du drar dig norr ut.
Publicerat Juni 9, 201610 yr 2 minutes ago lsjonsson sa: Vill du ha spårsnö gubbe så är det bara att du drar dig norr ut. Den nöjer jag mig med på vintern.
Publicerat Juni 9, 201610 yr 3 minutes ago faxe sa: Den nöjer jag mig med på vintern. Ja, det kan jag tro.
Publicerat Juni 9, 201610 yr 6 hours ago lsjonsson sa: o snöblandat regn. Nu förstår jag varför du har så många inlägg du lägger dom dubbelt egentligen har du bara 73967,5 st
Publicerat Juni 9, 201610 yr 1 hour ago Takko sa: Nu förstår jag varför du har så många inlägg du lägger dom dubbelt egentligen har du bara 73967,5 st Jag vet i fan vad som hände här för jag klickade bara 1 gång på att skicka svar. Ändå förlorade jag ca 2200 inlägg i samband med uppdateringen.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.