Publicerat September 18, 20169 yr Detta är en populär post. En gång i tiden fotograferade jag ganska mycket och ofta, har tappat bort mig lite där, behöver nya upplevelser och hoppas jakten ska ge mig ny inspiration.
Publicerat September 18, 20169 yr Detta är en populär post. Idag matade vi hjortarna i ett hjorthägn i närheten
Publicerat September 18, 20169 yr Detta är en populär post. Verkar va ett ollonår. Åtminstone lokalt i min trädgård. Blev även en bild på stigen upp bakom huset.
Publicerat September 18, 20169 yr Av kvantiteten rönnbär att dömma så kommer det att bli en snörik el. var det en kall vinter i år.
Publicerat September 18, 20169 yr Just now simonarvestrand sa: spännande. har nästan inga rönnbär i år Ja, vi får se var det slutar.
Publicerat September 18, 20169 yr 3 minutes ago simonarvestrand sa: blir det mycket slask då kanske Fast vinterunderlag, riktig vinterväg o sådär -10 gillar jag. Nej för bövelen! Ingen slask!
Publicerat September 18, 20169 yr -5 ! även bra för foto men optimal för utförsåkning och kläderna klarar det bra
Publicerat September 19, 20169 yr Detta är en populär post. Här kommer lite bilder från sommaren, hästarna fick dras med en ganska efterhängsen dovhjort under några veckor. Han låg tillochmed utslagen på sidan och sov bland hästarna. Dock försvann han efter vi flyttade hästarna till nästa hage. Hjorten döptes till Bambo efter denna incidenten, Bambi men modig som Rambo. Och så en bild på hunden när hon sysslar med det hon trivs bäst med på sommaren, tittar på fiskar!!
Publicerat September 22, 20169 yr 13 hours ago JOBEno1 sa: hahaha ja modig är det minst sagt!!! Ja, minst sagt med tanke på att hästen är en vallack!! Shettisen försökte han också med, men inga bra bilder på det. 7 hours ago lsjonsson sa: Nice! Snygga foton! Tackar tackar!
Publicerat September 26, 20169 yr Har ni instagram och gillar att följa diverse jakt/naturkonton? Kolla in mitt och min farbrors konto, Threegenerationshunting! Här kommer massor med bilder(och även lite filmklipp) om vår jakt/fotograferande i halland. Hoppas att ni ska uppskatta våra upplevelser, skit jakt på er! https://www.instagram.com/threegenerationshunting/
Publicerat September 29, 20169 yr Detta är en populär post. Gillar att ha pissnödiga hundar. Man får se vackra saker då.
Publicerat September 29, 20169 yr Tog Svarthunden och smög mig på betande älgar. Ko med dubbelkalv plus pinntjur. Tyvärr kom det två älgar till och då stack de första iväg... hunden skötte sig dock som hon skulle och var tyst hela tiden då hon används som ledhund på älg. Spårade ekipaget som försvann in i skogen. Ingen av älgarna visste om vår närvaro som synes Frugan som fotat oss. Tror det är bästa bilden på mig, kanske beror på att man slipper se min nuna
Publicerat September 30, 20169 yr Detta är en populär post. 1 hour ago lsjonsson sa: Ibland kommer man dom nära när dom är upptagna av annat. Nu förstår jag varför du surfar när du skall jaga älg.
Publicerat September 30, 20169 yr 2 hours ago lsjonsson sa: Ibland kommer man dom nära när dom är upptagna av annat. Jo visst är det så. En klar fördel att det är flera älgar när man ska smyga sig på dem också. Men visst har det hänt att man gått på idisslande älg som legat i skogen ibland också. Rätt läckert när man har en vilande älg som ligger inom hagelhåll och de inte vet om ens närvaro. Sen att få det att stämma under jakt är en annan sak. Fällt första älgen för svarthunden i början på älgjakten som jag skrivit om i dagboken. Tror det är det mest spännande jag varit med om i jaktskogen.
Publicerat September 30, 20169 yr 2 hours ago faxe sa: Nu förstår jag varför du surfar när du skall jaga älg. Bra! Äntligen fattar du något! En kompis har alltid med sig en bok som han sitter o läser i i brist på annat. Ibland får han älgarna inpå sig o då smäller det.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.