Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Snygga foton Magnus!:)

Publicerat

Av kvantiteten rönnbär att dömma så kommer det att bli en snörik el. var det en kall vinter i år.:thumbsup::D

WP_20160918_18_29_04_Pro.jpg

Publicerat

spännande. har nästan inga rönnbär i år

Publicerat
Just now simonarvestrand sa:

spännande. har nästan inga rönnbär i år

Ja, vi får se var det slutar.:thumbsup:

Publicerat

blir det mycket slask då kanske :D

Publicerat
3 minutes ago simonarvestrand sa:

blir det mycket slask då kanske :D

Fast vinterunderlag, riktig vinterväg o sådär -10 gillar jag.:thumbsup:

Nej för bövelen! Ingen slask!:(

Publicerat

-5 ! även bra för foto :) men optimal för utförsåkning och kläderna klarar det bra

Publicerat
  • Författare

Lite tidigare ikväll

160918-kvaumlller_zpsl3iedg7w.jpg

Publicerat
14 hours ago lsjonsson sa:

Snygga foton Magnus!:)

Tack, tack!

Publicerat

hahaha ja modig är det minst sagt!!!

 

Publicerat

Nice!:D Snygga foton!:thumbsup:

Publicerat
13 hours ago JOBEno1 sa:

hahaha ja modig är det minst sagt!!!

 

Ja, minst sagt med tanke på att hästen är en vallack!! :D Shettisen försökte han också med, men inga bra bilder på det. 

7 hours ago lsjonsson sa:

Nice!:D Snygga foton!:thumbsup:

Tackar tackar! :) 

Publicerat

Väntar och väntar...

 

DSC_3381.JPG

Publicerat

Har ni instagram och gillar att följa diverse jakt/naturkonton? Kolla in mitt och min farbrors konto, Threegenerationshunting! Här kommer massor med bilder(och även lite filmklipp) om vår jakt/fotograferande i halland. Hoppas att ni ska uppskatta våra upplevelser, skit jakt på er!

Screenshot.jpg

 

https://www.instagram.com/threegenerationshunting/

Publicerat

Tog Svarthunden och smög mig på betande älgar. Ko med dubbelkalv plus pinntjur. Tyvärr kom det två älgar till och då stack de första iväg... hunden skötte sig dock som hon skulle och var tyst hela tiden då hon används som ledhund på älg. Spårade ekipaget som försvann in i skogen. Ingen av älgarna visste om vår närvaro som synes

Frugan som fotat oss. Tror det är bästa bilden på mig, kanske beror på att man slipper se min nuna :D

IMG_1934.JPG

IMG_1935.JPG

IMG_1936.JPG

IMG_1938.JPG

Publicerat

Ibland kommer man dom nära när dom är upptagna av annat.:)

Publicerat
2 hours ago lsjonsson sa:

Ibland kommer man dom nära när dom är upptagna av annat.:)

Jo visst är det så. En klar fördel att det är flera älgar när man ska smyga sig på dem också. Men visst har det hänt att man gått på idisslande älg som legat i skogen ibland också. Rätt läckert när man har en vilande älg som ligger inom hagelhåll och de inte vet om ens närvaro. Sen att få det att stämma under jakt är en annan sak. Fällt första älgen för svarthunden i början på älgjakten som jag skrivit om i dagboken. Tror det är det mest spännande jag varit med om i jaktskogen. :wub:

Publicerat
2 hours ago faxe sa:

Nu förstår jag varför du surfar när du skall jaga älg:thumbsup:.

Bra!:thumbsup: Äntligen fattar du något!:lol: En kompis har alltid med sig en bok som han sitter o läser i i brist på annat. Ibland får han älgarna inpå sig o då smäller det.:)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.