Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaktstig

Featured Replies

Publicerat
Tack Bohman! Bra fråga det där med resultaten...........inget jag tänkt på.....i Norrköping var det väl 8 i öppna som sköt full iofs. Men du har säkert rätt. Se för fan till att skjuta in brakaren nu, vill inte höra några jävla ursäkter på söndag.......så du skyller på att du skjuter utan r-punkt......eller fuskar och skjuter med Bubbas bysse.........

Det finns alltid någonting att skylla på...lr hur Bohman

• Svar 545
  • Visningar 85,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
Det finns alltid någonting att skylla på...lr hur Bohman

ALLTID <_<

Publicerat
  • Författare

Sköt i Tranås och Trehörna idag. Tranås gick bra 158 på cup- varvet och 152 på insats varvet. 158 räckte till en 5:e plats i öppna tror jag, var inte på prisutdelningen.

Trehörna sämre 141, sköt bort mig direkt på 1:a station, var kanonsäker på attjag sköt fullt.........3!!!!!! Ridå.........

Kompisen blev 5:a på 151, ingen sköt fullt, 158 som bäst.

Fröken Fridell 3:a i dam klassen!!

Imorgon blir det Romfartuna , mellan Västerås och Sala.

Publicerat
  • Författare

Formsvacka!!!!! 140 i Romfartuna på en inte altför svår stig. Sköt fullt på 6 stationer i allafall.................

Nu måste man rycka upp sig till morgondagen...........

Publicerat
Formsvacka!!!!! 140 i Romfartuna på en inte altför svår stig. Sköt fullt på 6 stationer i allafall.................

Nu måste man rycka upp sig till morgondagen...........

Du är väl inte nervös nu va???

Publicerat
  • Författare
Du är väl inte nervös nu va???

Jjjjjjjaag..........nnnnnnnääääää.......................men kan ju tänka mig hur det kommer å låta imorgon om man får stryk av Bohman..............vill ju inte ta stryk av ett fruntimer igen!!

Publicerat

ska ev på fest ikväll med bortamatch som första prio så vi får se om ja hinner upp tills nio men ja ska försöka :lol:

Publicerat
  • Författare
ska ev på fest ikväll med bortamatch som första prio så vi får se om ja hinner upp tills nio men ja ska försöka <_<

Rätt prioriterat!!! Men vill ju inte vinna om inte du är med.............måste ju ha motstånd....

Publicerat
Rätt prioriterat!!! Men vill ju inte vinna om inte du är med.............måste ju ha motstånd....

du har många motståndare!!! har inte du formsvacka? har du med extra batteri till kikaren, choker till bössan olja skruvmejsel...???

Publicerat
  • Författare
du har många motståndare!!! har inte du formsvacka? har du med extra batteri till kikaren, choker till bössan olja skruvmejsel...???

Maskerar formen...............hehe, har ju ny rödpunkt nu..............med sprojjlans batteri!!! Här fegas inte, X-full i hela tiden!

Publicerat
  • Författare

Söndag blir det Finspång, Olstorp.

Nån mer????

Publicerat

Verkar vara ont om jaktstigar nu på söndag (10/5)som ligger någotsånär inom vettigt avstånd för att det ska vara helt självklart att jag åker solo och pangar.

Är det nån som är intresserad av att dela på soppapengen så står jag för bil och körning. Finns en stig som går av stapeln ett par mil nordväst om Sala (ca 15 mil enkel resa) och det känns lite saftigt för plånboken att ta 30 mil t o r så där rakt upp och ner.

PMa om intresse finnes.

Mvh. Fitzo

Publicerat

Jag ska nog skjuta i Finspång som det verkar.

Publicerat

Huga, det är ju ännu längre än till Sala.

Men om någon nappar på mitt samåkarförslag härovan kan man ju lika gärna åka till F-spång och ge dig en match :wub:

Ha de.

Fitzen

Publicerat

nån som ska till finspång imorgon och pröva lyckan?

Publicerat

Är det verkligen ingen från stockholmstrakten som har lust att göra en liten utflykt? :lol: Det är ju tokkul att skjuta jaktstig.

Kom igen nu såskoppar så åker vi till Sala eller Finspång! :D

Skicka PM så kommer vi överens om upphämtning och tider!

Mvh. Fitzo

Publicerat
  • Författare
nån som ska till finspång imorgon och pröva lyckan?

Behöver du fråga..............................????? <_<:lol:

Publicerat

Nå.

Eftersom jag inte tyckte mig ha råd med en resa till Salatrakten för plåtbingon där och ej heller till Finnspång blev det istället lerduvestigen i Nykvarn.

Fyyyyyyyyyyyyyy fasen vad det var svårt! Det blir ingen som helst redovisning av resultatet, det kan ni bara glömma :(

Inser att här blir det till att nöta både skeet och annat om man ska ha nåt på de här tillställningarna att göra. Ruggigt!

Hur gick det för er som sköt i Finnspång?

Mvh. Fitz

Publicerat
  • Författare

Sköt 151 i Finspång, såg inte till Bubba?????

Miss Beretta blev 2:a i damklassen,grattis!!! Görgen sköt bra åxå.

En kompis till mig blev 3:a i öppna på 157.

En bra stig!!

Publicerat
Sköt 151 i Finspång, såg inte till Bubba?????

Miss Beretta blev 2:a i damklassen,grattis!!! Görgen sköt bra åxå.

En kompis till mig blev 3:a i öppna på 157.

En bra stig!!

Snyggt! Stabilt skytte igen med andra ord. Grattis Miss Beretta!

Skulle inte Bohman skjuta i Finnspång också?

Saknade plåtbingon nåt enormt idag när jag gick andra varvet och sköt sämre än på det första :rolleyes:

En station var lite annorlunda minst sagt. Duvorna sköts brant, inte riktigt rakt ovanför skallen men nästan. Det regnande flis över skyttarna efter varje skott. Jag lyckades få en av mina egna duvorbitar i ryggen. En halv duva som singlade ner från 15-20 meter eller nåt. Blev skitförvånad.

Helt okej tidsfördriv men jag hade hellre skjutit en "normal" stig. Nästa helg är chokad redan (bla. av bockjakt på lördagen eller söndagen) så jag får se om det går nån vettig stig om 2 veckor.

Mvh. Fitzo

Publicerat

Tackar :)

Nästa helg hoppas jag att ni alla kommer till mig i Rejmyre o skjuter. Jag återfinns förmodligen på harbanan o räknar hagel :)

Publicerat

Jag skulle skjuta i Finspång men vårbockstrippen till MKJ drog ut på tiden så jag var hemma strax före fem i söndagsmorse... Inte riktigt så pigg på att åka och skjuta kan jag säga.

Men Rejmyre är inplanerad sen länge. Harbanan säger du... Fan värt 10 spänn och få helbom och dra en smäll i plåten bara :)

Publicerat
Men Rejmyre är inplanerad sen länge. Harbanan säger du... Fan värt 10 spänn och få helbom och dra en smäll i plåten bara :)

Hoppas att jag får sitta o skriva istället då, kommer aaaldrig att skriva mer än 2 hagel på dig, hihihi...

Publicerat
  • Författare

På söndag är det jaktstig i både Rejmyre och Hjortkvarn, kom och skjut för bövel

Publicerat
  • Författare

Bump........