Publicerat Maj 16, 200916 yr Det är bara att åka till Rejmyre o skjuta imorgon, stigen är lätt!!! Jag provsköt idag med ett bra resultat (för o vara jag...) Jag sitter på harbanan...
Publicerat Maj 16, 200916 yr Författare Det är bara att åka till Rejmyre o skjuta imorgon, stigen är lätt!!! Jag provsköt idag med ett bra resultat (för o vara jag...) Jag sitter på harbanan... Lätt......................vilken jävla press du sätter!!!!!!
Publicerat Maj 17, 200916 yr Hjortkvarn: 145. Fett minuspoäng till arrangörerna för sista stationen... ca 3 minuter per skytt!!! Det är fan illa Stora lappar och lite luriga mål, tjädern på stn 2 var grym Rejmyre: 144. Rolig stig som vanligt, bra flyt på stigen. Sen att jag skjuter som en kratta är ju en annan sak.
Publicerat Maj 17, 200916 yr Författare Rejmyre-149..........tappade 4 hagel på räven på andra stn,och 7 på sista minken,sista stn..........b***e Hjortkvarn-155, tappade 3 på stn 2, hare med stor lapp, 1 på stn 6, 1 på stn 7.............blev 4 i öppen, kompisen Johan spöa mig med 1!!! jävla hagel. Vi hade DM i JRF, Johan vann, jag således 2:a, skitkul!!! Synd om Görgen i Hortkvarn...............
Publicerat Maj 19, 200916 yr Författare På torsdag ses vi väl i Åsbro???? Ligger söder om Hallsberg,Närke om nån undrar.
Publicerat Maj 19, 200916 yr Bara för att ge er andra lite att snacka om ska jag komma med en bekännelse. På Torsdag ska jag skjuta min första jaktstig, har aldrig skjutit detta förr Varför Vet faktiskt inte , har helt enkelt inte blitt av, men nu så ska det ske. Vad jag fattat hittills så ska man ratta i trångt så in i hl-vete och skjuta bra så funkar det eller har jag fel. /Lasse
Publicerat Maj 19, 200916 yr Författare Bara för att ge er andra lite att snacka om ska jag komma med en bekännelse.På Torsdag ska jag skjuta min första jaktstig, har aldrig skjutit detta förr Varför Vet faktiskt inte , har helt enkelt inte blitt av, men nu så ska det ske. Vad jag fattat hittills så ska man ratta i trångt så in i hl-vete och skjuta bra så funkar det eller har jag fel. /Lasse Nja.........brukar kunna räcka med 3/4 på dom flest målen,det gäller att hitta en choke/borning som skjuter jämt. Men visst finns det några mål på varje stig som kanske behöver trängre. Var ska du skjuta??
Publicerat Maj 20, 200916 yr Åsbro imorn? Fan kanske skulle singla in vid lunch... ska till Lindesberg på eftermiddagen så det är ju nästan på vägen dit
Publicerat Maj 20, 200916 yr Åsbro imorn? Fan kanske skulle singla in vid lunch... ska till Lindesberg på eftermiddagen så det är ju nästan på vägen dit Ja, åk o skjut, vi ska dit. Jag funderar på om man kan kombinera det med shopping i örebro Ska nog lägga fram det förslaget...
Publicerat Maj 20, 200916 yr Ja det är säkert skitpoppis... Ska jag dit så lär jag vara där strax före ett.
Publicerat Maj 20, 200916 yr Nja.........brukar kunna räcka med 3/4 på dom flest målen,det gäller att hitta en choke/borning som skjuter jämt. Men visst finns det några mål på varje stig som kanske behöver trängre.Var ska du skjuta?? I Järnforsen, småland. Ok 3/4 it is.. /Lasse
Publicerat Maj 20, 200916 yr Författare Ja, åk o skjut, vi ska dit. Jag funderar på om man kan kombinera det med shopping i örebro Ska nog lägga fram det förslaget... Jag kan vara barnvakt till gubben..............lämna av honom i Åsbro så kan vi roa oss med duv-smul...........
Publicerat Maj 20, 200916 yr Jag kan vara barnvakt till gubben..............lämna av honom i Åsbro så kan vi roa oss med duv-smul........... Man tackar...
Publicerat Maj 20, 200916 yr Blir ingen jaktstig för mig i morgon hade glömt att vi skulle certifiera skogsbruket då, skit med. /Lasse
Publicerat Maj 20, 200916 yr Satans!!! Är hur sugen som helst på att få panga lite idag. Men det finns ju ingen stig inom rimligt avstånd den här gången heller. AAAAHHHH....!!! Och ingen bana verkar ha öppet för lite lerduveskytte heller. Vad är det som är så viktigt med den här helgdagen... VA? //Surfitzot
Publicerat Maj 21, 200916 yr Författare Hårdskjutet i Åsbro idag...........endast en på 160. Landade på 150 vilket jag är rätt nöjd med, tappade 4 på första stn, 1 på stn 6 och 5 på gungjäveln (stn7), fast jag vet hur man ska skjuta den!! Stora lappar till på köpet...........Räckte till en 10:e plats till slut, fick en vattenslang, kanon!! skulle åkå och köpa en ny!!
Publicerat Maj 21, 200916 yr Hårdskjutet i Åsbro idag...........endast en på 160. Landade på 150 vilket jag är rätt nöjd med, tappade 4 på första stn, 1 på stn 6 och 5 på gungjäveln (stn7), fast jag vet hur man ska skjuta den!! Stora lappar till på köpet...........Räckte till en 10:e plats till slut, fick en vattenslang, kanon!! skulle åkå och köpa en ny!! Verkar tätare med jaktstigar neråt, eller är det jag som är snål och lat, har dessutom lyckats missa de jaktstigar som fanns i närheten, nu väntar jag nästan på kuljaktstigarna
Publicerat Maj 21, 200916 yr Författare Verkar tätare med jaktstigar neråt, eller är det jag som är snål och lat, har dessutom lyckats missa de jaktstigar som fanns i närheten, nu väntar jag nästan på kuljaktstigarna Snål å lat!!! Närå........vi har tur här i Mälardalen, Sörmland/Östergötland är det ju ganska gott om stigar. Lördag 30/5 är det stig i Vikbolandet, vet inte hur långt du har dit?? Sön 31/5 är det i Gimo,Uppland.
Publicerat Maj 23, 200916 yr Författare Grav abstinens...............ingen jaktstig i helgen............jävla skit,,,,,
Publicerat Maj 24, 200916 yr Grav abstinens...............ingen jaktstig i helgen............jävla skit,,,,, Redan hemma? var det dålig stämmning på festen? .. man kan ju göra som jag..vapenvård på våra urikor plus att jag modifierade min med ny lättare kopp i rekylfjädern:)
Publicerat Maj 24, 200916 yr Författare Redan hemma? var det dålig stämmning på festen? .. man kan ju göra som jag..vapenvård på våra urikor plus att jag modifierade min med ny lättare kopp i rekylfjädern:) Hehe.........var en lugn grill kväll...........hade börjat nyktra till tydligen när jag skrev.........hade ju stavat rätt........
Publicerat Maj 27, 200916 yr Författare Äntligen helg snart!!! Efter en HEL!!! helg utan jaktstigar kör vi på igen! Lördag: Vikbolandet, utanför Norrköping. Söndag: Tällekullen, söder om Ödeshög.