Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Robbans smedjebygge

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Så bra blir bössor som byggs i norrland :)

Du får sätta fotboja på gumman och låta henne sy säckar 12 timmar om dagen, såg bra ut dom där.

• Svar 555
  • Visningar 76,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
Så bra blir bössor som byggs i norrland :lol:

Du får sätta fotboja på gumman och låta henne sy säckar 12 timmar om dagen, såg bra ut dom där.

Ja faan, bössjäveln skjuter som en gud minsann! B)

Hon har sytt en hel del hittils faktiskt och alla utom en är sålda, hon blev göra stolt å ja med... :)

F.Ö. så kan du väl ta och kolla bankkontot, blev smittad av norrlands-alzheimers så det tog en stund att få tummen ur. :)-_-

Publicerat
  • Författare
F.Ö. så kan du väl ta och kolla bankkontot, blev smittad av norrlands-alzheimers så det tog en stund att få tummen ur. :lol:^_^

Den e svår att bota när man fått den B) Hade du mitt kontonummer? Eller har jag fått ett återfall av alzheimers :)

Publicerat
Den e svår att bota när man fått den ^_^ Hade du mitt kontonummer? Eller har jag fått ett återfall av alzheimers :)

Ja tyvärr så har jag ditt konto... :lol:

Publicerat

Jag får ofta idéer och händer faktiskt att dem är riktigt bra ibland och nu fick jag en åt dig Robban :D

Verkar som du har en händig och driftig fruga så min ide´är att du köper en fin park med maskiner till henne och låter hon använda "smedjan" då kan du köra upp dina tummar på något ställe dem passar bra och bara se på iställe :rolleyes:

Kändes som det var dax att retas lite du har ju faktist tiggt om det om jag minns rätt B)

Publicerat
Hon har sytt en hel del hittils faktiskt och alla utom en är sålda.......

Innebär detta att det finns en till salu?

Publicerat
Jag får ofta idéer och händer faktiskt att dem är riktigt bra ibland och nu fick jag en åt dig Robban ;)

Verkar som du har en händig och driftig fruga så min ide´är att du köper en fin park med maskiner till henne och låter hon använda "smedjan" då kan du köra upp dina tummar på något ställe dem passar bra och bara se på iställe :lol:

Kändes som det var dax att retas lite du har ju faktist tiggt om det om jag minns rätt ;)

Ha ha ha! :lol: Den var jävligt rolig, helt klart! :D

Nog fan har jag tiggt om'ett.... -_-

Publicerat
Innebär detta att det finns en till salu?

Du har snart pm :lol:

Publicerat
Du har snart pm ;)

Tjena Robban!!

En sån där snygg baksäck vill jag också ha :D du kan väl fråga frugan din om hon vill sy en till mej med?

Mvh jocke

Publicerat
Tjena Robban!!

En sån där snygg baksäck vill jag också ha :D du kan väl fråga frugan din om hon vill sy en till mej med?

Mvh jocke

Du har snart pm. ;)

Publicerat
Du har snart pm. ;)

Pm besvarat :D

Mvh jocke

Publicerat

Hörrrrrrrrrö jag vill med ha PM

O du har mitt konto ;)

/Lasse

Publicerat
Hörrrrrrrrrö jag vill med ha PM

O du har mitt konto B)

/Lasse

HA ha ha, nu fattar jag nada! Skall jag pynta in på ditt konto? :D:lol:

Publicerat
HA ha ha, nu fattar jag nada! Skall jag pynta in på ditt konto? :DB)

Precis hur mycket du vill :lol:

/Lasse

Publicerat
  • Författare
då kan du köra upp dina tummar på något ställe dem passar bra

Ge han inga ideer nu :)

Publicerat
Ge han inga ideer nu :D

Försent!.. :D

Jag har inte bara tryckt upp tummarna i pastejköket, jag försåg dom även med starkt lim innan jag genomförde tummar mot rektum operationen. :D

Publicerat
  • Författare
Försent!.. :D

Jag har inte bara tryckt upp tummarna i pastejköket, jag försåg dom även med starkt lim innan jag genomförde tummar mot rektum operationen. :D

Då gör du det du gör bäst då :D

Publicerat

sitter här o gråter i skratt. dels för att jag är så jävla trött sen har ni så fint formulerad konversation om man säger så :ph34r:

men jag har fortfarande inte fått sätt några bilder på hur bygget ser ut i skrivande stund! ;)

mvh//Marcus som snart kommer upp för inspektion ;)

Publicerat
sitter här o gråter i skratt. dels för att jag är så jävla trött sen har ni så fint formulerad konversation om man säger så <_<

men jag har fortfarande inte fått sätt några bilder på hur bygget ser ut i skrivande stund! :ph34r:

mvh//Marcus som snart kommer upp för inspektion :P

Ja va fan, man e ju lat ibland.... :D

Publicerat

Robban,

Yngsta grabben sa att det kom en apport-dummy i brevlådan igår :ph34r:<_<

Ska kolla på baksäcken så fort jag kommer hem. Sedan blir det att sätta sig vid datorn och transferera lite pengar.

Publicerat
Robban,

Yngsta grabben sa att det kom en apport-dummy i brevlådan igår ;):lol:

Ska kolla på baksäcken så fort jag kommer hem. Sedan blir det att sätta sig vid datorn och transferera lite pengar.

Nämen va trevligt! :D

Ut å testa den först om du vill så den är fullt godkänd. ;)

Publicerat
Försent!.. B)

Vad var det för "skit" lim du applicerade på tummarna när du kan skriva här?

Den lilla stumpen där fram duger väl knappast att trycka ned tangenterna med B)

Nä nu ska jag hålla mig på mattan en stund och inte sabba mer i denna tråd :lol: (kanske) :rolleyes:

Publicerat
Vad var det för "skit" lim du applicerade på tummarna när du kan skriva här?

Den lilla stumpen där fram duger väl knappast att trycka ned tangenterna med ;)

Nä nu ska jag hålla mig på mattan en stund och inte sabba mer i denna tråd :huh: (kanske) :rolleyes:

*ASG* Jag kan se framför mig hur den taniga Hallänningen står med brallorna nere och tummarna där solen aldrig skiner o knapprar på tangentbordet med en spegel i taket för att se vad han skriver ;)B):lol:

/Lasse

• 2 weeks later...
Publicerat

Jädra fint bygge Robban!

Lite synd det där med takstolarna, du vet riktiga karlar snickrar ihop dem själva :)

Kul att vi sågs igår förresten!

Lycka till nu med VV160 och hoppas du hinner skicka över den där bilden på din specialare med friflyktsmätningen.

mvh,

N

Publicerat

Lars, Lasse!.... Ät skit båda två! :blink:

Niclas! Takstolarna byggde jag inte själv pga platsbrist plus att det är näst intill idioti att bygga dom då det kostade mig 12 papp att få hem dom. Räkna själv på K24 reglar så får du se. :lol:

Dito... Det var kul att träffas! :wub: