Publicerat September 18, 201015 yr I'm game! Gytt! Du får vara pensel och jag skall sitta i baden-baden och anmärka.
Publicerat Oktober 29, 201015 yr Författare Glömde säga att licensen ligger på lådan och skickade med en ritning i form av papper åt dig.
Publicerat November 1, 201015 yr Va fan Robban? Du har köpt en svarv å ingen uppdatering Nja... Jo... Eh... Jag vet men fan så lite tid jag har fått där hemma. Jobbade dubbla skift idag för övrigt och skall snart natta mig så snart jag sänkt min pilsner. Det blir bilder bara jag får ork till det. Glömde säga att licensen ligger på lådan och skickade med en ritning i form av papper åt dig. Låter fint, skall smacka ihop en ansökan så snart jag kommit hem vilket torde bli i slutet på veckan.
Publicerat November 1, 201015 yr Författare Kan du ju ta med dig en alubit hem o smacka ihop en dämpare med nu när ritning finns
Publicerat November 1, 201015 yr Det blir bilder bara jag får ork till det. Du har ju fått bilder. Bara att trycka på några knappar nu vettu
Publicerat November 1, 201015 yr Författare Du har ju fått bilder. Bara att trycka på några knappar nu vettu Kan va tungt då man e bakis
Publicerat November 1, 201015 yr Du har ju fått bilder. Bara att trycka på några knappar nu vettu Ja vet!... Tack å bock för hjälpen hjärtat men fan va trött jag är när man kommer hem. Kan va tungt då man e bakis Bakis på två bärs? Nä det där få du stå för själv ditt gamle arsle!
Publicerat November 3, 201015 yr En bild till innan Robban ansluter från hotellet i Kalmar och avrättar er
Publicerat November 3, 201015 yr Helvete, det står ju en dvärgbandmask vid svarven! Mycket möjligt men den här "dvärgbandmasken" kunde ha vart din farsa... För jag har ....... din morsa.
Publicerat November 3, 201015 yr Skratta inte Mats!... Du är ju min raka motsats, kunde ju ha satt igen tingstadstunneln för faan.
Publicerat November 3, 201015 yr Mycket möjligt men den här "dvärgbandmasken" kunde ha vart din farsa... Det hade iofs varit en klargörande omständighet men Robban, du är ju jämnårig med Bohman, så jag satsar lite mer på den där filmen Tvins, med Arnold och Devito. Frågan är bara vem av er det är som blev över så att säga. Men utöver det, fin maskin. /CHristian
Publicerat November 3, 201015 yr Författare Skratta inte Mats!... Du är ju min raka motsats, kunde ju ha satt igen tingstadstunneln för faan. Vet du väl att man inte kan se ut som en metrev i den sport jag hållt på med Åsså e ja gulligt mullig, inget annat
Publicerat November 3, 201015 yr Svarven ser lite klen ut klar inte så mycket så alla borr över Ø5,1 går till Luleå. Lasse
Publicerat November 4, 201015 yr Författare Svarven ser lite klen ut klar inte så mycket så alla borr över Ø5,1 går till Luleå. Lasse Don efter person Lasse
Publicerat November 8, 201015 yr Tjo flax folket! Som ursäkt till at jag inte postat nått här förutom oförskämdheter så har jag "bara" mitt jobb att skylla på. Jag har avverkat 5 veckor på raken i princip nu senast inkluderat skiftbyte (natt/dag) dubbla skift etc. etc. och dessförinnan var det inte mycket bättre. MAO så har jag knappt haft tid att pussa hustrun. Företaget jag jobbar för har världens sämsta personalpolitik då dom kastar oss runt omkring utan att ens fråga om det är ok. Nu har jag (troligtvis) två veckors ledigt så förhoppningsvis skall jag få gjort nått vettigt här hemma. Svarven står i verkstan dock är det inte dags att starta upp den då jag skall göra lilla rummet klart först, smacka upp ett element och lägga lite golv. Sen blir det svarvens tur... Ren skall den bli, skall plocka isär en hel del för att få väck alla mässings spån som klär den nu, sen skall den få nytt fett och ny olja. Lådjigg skall tillverkas samt en spindel till genomförningen så att jag lätt kan indikera upp en pipa. Jag har aldrig kört en blomqvistare tidigare så det blir en del nytt att lära mig iom att det krävs en del extra meck för att ställa om för olika gängor. Det har blivit en del förfrågningar om diverse jobb som jag tyvärr har fått avböja. Eftersom jag fått på tok för lite tid till hemmet så har det helt enkelt gått mycket trögare med verkstan än vad jag tänkt från början men det är väl lika bra det för jag har fått en del nya idéer som gör läget mycket bättre för mig i framtiden. När jag kan bistå med hjälp får tiden helt enkelt avgöra och tills dess får jag skaffat mig lite blomqvist-vana då jag har två pipor (en kort 308:a pipa samt en 6mm XC) att passa in till min remington samt lite annat lull-lull på resten av hushållets bössor. Lite svarv-bilder: Om någon skulle råka ha stålhållare för vändskär liggandes, både utvändiga samt invändiga, så är jag alltid intresserad. Det är ju en ganska liten maskin så det behöver ju inte vara alltför stora pinaler. Mvh. Robban
Publicerat November 8, 201015 yr Om du kollar hos http://www.wiklundsverktyg.se/ och ringer den här säljaren: Morgan Rexmyr Mölndal 0708-41 41 70 morgan.rexmyr@wiklundsverktyg.se Så blir du väldigt trevligt bemött av en kunnig säljare som vet vad det rör sig om. Han plockar fram grejer som fungerar till ett vettigt pris- det är bättre än att köpa gammalt skit som man inte kan få skär till längre.
Publicerat November 9, 201015 yr Om du kollar hoshttp://www.wiklundsverktyg.se/ och ringer den här säljaren: Morgan Rexmyr Mölndal 0708-41 41 70 morgan.rexmyr@wiklundsverktyg.se Så blir du väldigt trevligt bemött av en kunnig säljare som vet vad det rör sig om. Han plockar fram grejer som fungerar till ett vettigt pris- det är bättre än att köpa gammalt skit som man inte kan få skär till längre. Tack å bock kompis! Du slapp undan billigt den här gången, hade det tagit längre tid att få nått vettigt ur dig så hade det blivit påhälsning med sumodräkt.
Publicerat November 9, 201015 yr Tack å bock kompis! Du slapp undan billigt den här gången, hade det tagit längre tid att få nått vettigt ur dig så hade det blivit påhälsning med sumodräkt. Usch fy satan för att se dig i höftbälte //
Publicerat November 9, 201015 yr Det var ju en liten söt grön maskin, nu får du se till att få fart på den också