Publicerat November 15, 20205 yr Dagens blev en 'gratäng' med potatismos + stekta falukorvsbitar + bea + gratängost. Vart bättre än jag trodde
Publicerat November 20, 20205 yr Detta är en populär post. Ölbräserade vildsvinskinder, chipotlehet ugnsrostad potatis, sriracha-sojamajjo och picklad rödlök.
Publicerat November 20, 20205 yr Fredags Tacco lr Hetare Gryta? = Hetare Fredags Tacco Gryta. Kanske synd å kryddabort på rådjur. Men va fasen, har ju skjutit själv å bestämmer därefter. /P
Publicerat November 24, 20205 yr 1 hour ago Galne sa: Fisk tacos.. ...och den är gjord på vilken fisk då? Sås?
Publicerat November 24, 20205 yr 30 minutes ago lsjonsson sa: ...och den är gjord på vilken fisk då? Sås? Idag blev det Alaska Pollock från frysen, fisken tillagades enligt detta recept och den vita såsen är Leilas Yoghurtaioli. Sen en sallad under och lite Hot Tex Mex Salsa från Texas Longhorn.
Publicerat November 25, 20205 yr 7 hours ago Galne sa: Idag blev det Alaska Pollock från frysen, fisken tillagades enligt detta recept och den vita såsen är Leilas Yoghurtaioli. Sen en sallad under och lite Hot Tex Mex Salsa från Texas Longhorn. Ok! Tack för tipset! Nu ksa vi se om jag får det förankrat hos frun att prova något nytt. MBL-förhandling.
Publicerat November 27, 20205 yr Ska göra lite storkok. Dom flesta ingredienserna syns på bilden. Köttet är Högrev. Kan någon gissa vad jag skall laga.
Publicerat November 27, 20205 yr 1 minute ago calle sa: Bouf Bourgogne .. vet i fan hur det stavas Nej, men en bra gissning?
Publicerat November 27, 20205 yr Ytterligare en ledtråd. Italien, koktid ca 3 timmar 20201127_163502.mp4
Publicerat November 27, 20205 yr Detta fixade jag nyss till i min Airfryer = smaskigt men fan så varmt (därav detta inlägg) Pottis gratäng 2 skivor kassler med ananas och en klick Bea.