Publicerat November 27, 20205 yr 31 minutes ago, Mulle mek said: Ytterligare en ledtråd. Italien, koktid ca 3 timmar 20201127_163502.mp4 10.07 MB · 0 downloads Italiensk mustig köttgryta
Publicerat November 27, 20205 yr 34 minutes ago tecno sa: Italiensk mustig köttgryta Nopp, går inte in under köttgryta?
Publicerat November 27, 20205 yr 3 hours ago Mulle mek sa: Ska göra lite storkok. Dom flesta ingredienserna syns på bilden. Köttet är Högrev. Kan någon gissa vad jag skall laga. Svaret på frågan är Bolognese serverad med färsk pasta och rikligt med lagrad Parmesan ost, till det ett glas rött eller två? plus en liten vitkålssallad för att döva samvetet.
Publicerat November 28, 20205 yr På 2020-11-18 at 18:13 tecno sa: Kvällens 'höjdare' En välbalanserad diet... är en hamburgare i vardera hand...
Publicerat November 28, 20205 yr På 2020-11-18 at 18:13 tecno sa: Kvällens 'höjdare' En välbalanserad diet... är en hamburgare i vardera hand...
Publicerat December 2, 20205 yr Rimmad älgtunga, testade med endel nitrit salt och blev stor skillnad på färgen. Igår var det köttfärslimpa med tärnade rödbetor i.
Publicerat December 4, 20205 yr 1 hour ago hs_merkel sa: Vegetariskt Why??? Tänk på djuren i afrika...
Publicerat December 4, 20205 yr 2 hours ago hs_merkel sa: Vegetariskt! Men gott! Tycker det ser ut som en bit Lax, men kan ha fel, det är kanske lax substitut?
Publicerat December 4, 20205 yr 19 minutes ago Mulle mek sa: Tycker det ser ut som en bit Lax, men kan ha fel, det är kanske lax substitut? Exakt fisk är vegetarisk! Samma som oxfilé blir om man gör den welldone!
Publicerat December 4, 20205 yr 8 minutes ago hs_merkel sa: Exakt fisk är vegetarisk! Samma som oxfilé blir om man gör den welldone! Fan då är jag vegetarisk ett par gånger i veckan?
Publicerat December 4, 20205 yr 2 minutes ago Mulle mek sa: Fan då är jag vegetarisk ett par gånger i veckan? De är inne nu!?
Publicerat December 5, 20205 yr 2 hours ago tecno sa: Dagens Quiz, vad kan det bli av detta måntro? Mormors hoxta
Publicerat December 5, 20205 yr 34 minutes ago tecno sa: Ser ut som leverkaka alternativt hemmagjord ugnsbakad leverpastej på ytan på det nedersta fotot, men om det är det är ju en annan femma.
Publicerat December 5, 20205 yr 1 minute ago, lsjonsson said: Ser ut som leverkaka på ytan, men om det är det är ju en annan femma. Kärt barn har många namn, Finsk Leverlåda med russin.
Publicerat December 5, 20205 yr Just now tecno sa: Kärt barn har många namn, Finsk Leverlåda med russin. Då var det nästan rätt och jag var inne på rätt bana.
Publicerat December 5, 20205 yr 16 minutes ago tecno sa: Gott! Själv har jag o frun haft älgköttgryta, ris, div grönsaker o mjölk.