Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Den stora fisketråden

Featured Replies

Publicerat
48 minutes ago strävhår sa:

Alltså därför ?

Men vem kan säga nej till en ghurka ...

20190720_204518.jpg

• Svar 4,9k
  • Visningar 529,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Nu ska jag fan försöka lirka in bilder ifrån mobilen..  Gav mej iväg på gösfiske direkt efter en sväng med uven i morse.. hade 8 mörtar med mej varav två var vid liv.. tänkte att jag hinner lägga

• Sög till rejält i lilla jiggspöt idag, 1,3kg stannade vågen på. Skickas från min iPhone via Tapatalk

• otterdalen
    otterdalen

Idag snaskade en riktig insjökrokodil i sig min 4play från savagegear! en yster dans utspelade sig bredvid dansbanan i Oviken innan denna madam gick i håven! 116 cm och ryggbred.  hade min

Posted Images

Publicerat

ABUhobbytiny.jpg.adbbebcf176622b8b354554abebb6874.jpg

:)

Publicerat

Var ute igår på en god sjö. Tyvärr var det riktigt usselt, kompisen fick fyra mörtar och två abborrar. Jag fick en abborre, låt vara över kilot men det var riktigt dåligt fiske, som tur var fanns det kall julmust, folköl och varma mackor med korv så vi led inte så förfärligt.

Publicerat
1 hour ago Nils l sa:

Vi har desto bättre fiske. 114 abborrar på två man och ca 5 timmars effektivt fiske. 

IMG_20190727_015801_01.jpg

IMG_20190725_235433_01.jpg

Jösses!

Grattis. /P

Publicerat

Var ute i tasdags, då högg det bra men pga en lite långsam middag var vi lite sent ute. Tog bara fyra rökabbarra med hem övriga fick gå tillbaka. Torsdag i princip stendött, söndag på en annan sjö var ussel. Det är inte bara positivt när tempen stiger för högt.

Ny vecka, ska se om Vindelälven släpper ifrån sig några randiga av bättre sort någon av kvällarna.

Borde vifta med svältpiskan lite också, men tröskeln att komma igång är lite för hög.

Publicerat

Trösthandlade nytt jiggspö och ett spinnspö igår, tänkte testa dem idag.. men fucking jävla sjävklart.. nordlig vind, frisk dessutom.. sjön ligger i nord-sydlig riktning dvs avgjort stökigt.. fan vet men förmodligen lär man väl trotsa detta och ge sig ut i alla fall. Drifta är bara att glömma.. fan..

Publicerat
1 hour ago, Hipshot said:

Trösthandlade nytt jiggspö och ett spinnspö igår, tänkte testa dem idag.. men fucking jävla sjävklart.. nordlig vind, frisk dessutom.. sjön ligger i nord-sydlig riktning dvs avgjort stökigt.. fan vet men förmodligen lär man väl trotsa detta och ge sig ut i alla fall. Drifta är bara att glömma.. fan..

Bättre trösthandla än tröstäta ? skitfiske!

Publicerat
9 hours ago Hipshot sa:

En förlorad fiskedag kommer aldrig igen! eller En dålig fiskedag är alltid bättre än en bra arbetsdag! Ut och nöt...

Publicerat
På ‎2019‎-‎07‎-‎28 at 00:54 killer_mouse sa:

Far å son metade lite förut blev iaf ett par småborrar upp 

20190727_145158.jpg

Tänk att få ta ett sånt där kravallknott med sig. Han hade aldrig blivit sig lik efter det och hela natten hade gått till rensning. Men det leendet hade varit obetalbart

Publicerat
4 minutes ago Nils l sa:

En förlorad fiskedag kommer aldrig igen! eller En dålig fiskedag är alltid bättre än en bra arbetsdag! Ut och nöt...

Tog mitt förnuft till fånga och stannade hemma.. verkligen skitdåligt fiske i denna vind och alla intressanta ställen är hårt överblåsta.

Publicerat

Det ger vuxenpoäng men ingen fisk.:woot:

Publicerat
2 hours ago Nils l sa:

Tänk att få ta ett sånt där kravallknott med sig. Han hade aldrig blivit sig lik efter det och hela natten hade gått till rensning. Men det leendet hade varit obetalbart

Han hade nog garanterat velat vart med å rensat men hur bra och hur mycket av inälvorna som hade varit kletade på allting annat är ju en annan femma 

Publicerat
14 hours ago killer_mouse sa:

Han hade nog garanterat velat vart med å rensat men hur bra och hur mycket av inälvorna som hade varit kletade på allting annat är ju en annan femma 

Det är då man lämnar tillbaks dem åt mamma eller pappa.  

Publicerat

Hehehe det är då pappa kommer på att dom måste fort hem så en slipper städa upp efter knotten 

Publicerat

fiskat med farsan idag.. vi fick 50 mörtar var..

Publicerat

Fråga till expertisen?? VAd använder ni för betesboxar??? Jag köpte ngr plastboxar till väskan, får plats med fyra boxar i väskan, men låsen är förjävla värdelösa! Ligger de minsta fel när man ska stänga så sprätter det där jävla spännet iväg.. Annars är konceptet bra tycker jag med dessa boxar.. Jag köpte ngn budget från Huntyard innan det bytte namn.. Ngn som har koll på detta??

Btw.. grymt fiskesugen, kanonväder ute! Men idag är det  födelsedagskalas.. vart till att trösthandla ny spötopp och när man ändå vari igång så vart det lite annat plock.. börjar redan nu fundera på tafsmaterial till vinterns isfiske.. detta är sjukt :blink:

Publicerat

Jag kör "vanliga" lådor med integrerade låssnäppen funkar bra förutom hinken å festoollådan 

Ingick i fiskeväskan från *host host* lidl

Publicerat

Jag kör lite olika lådor men klart bäst kvalité och lås av dom jag har är Plano. Har några kinetic, som ser likadan ut som Savage gear och de är också bra. Flambeau är fina, medan sortimentslådor för verktyg duger fint till mina jerkbait och havsfiskeutr.  Man lär sig känna om det är bra plast efter att man haft nog många dåliga. Generellt är pris en indikator.

Publicerat

Kul grej.. beställde spöringar och lite annat krafs igår från olssons fiske på nätet. Orderbekräftelsen kom i mailen kl 13.05 och nu var jag precis och hämtade ut grejerna! Hatten av för snabb hantering!

Publicerat
36 minutes ago Hipshot sa:

Kul grej.. beställde spöringar och lite annat krafs igår från olssons fiske på nätet. Orderbekräftelsen kom i mailen kl 13.05 och nu var jag precis och hämtade ut grejerna! Hatten av för snabb hantering!

Olsson är jäkligt snabba ibland 

Publicerat

Vart ngr timmar på spegelblank sjö igår.. riktigt segt. Testade jigg, spinn och vertikal.. gädda på jigg annars ngr borrar och en liten gös på vertikal.

Publicerat
17 hours ago Hipshot sa:

Vart ngr timmar på spegelblank sjö igår.. riktigt segt. Testade jigg, spinn och vertikal.. gädda på jigg annars ngr borrar och en liten gös på vertikal.

Ibland kan det vara riktigt trögt fisket under rötmånaden.