Publicerat April 3, 201511 yr Sitter med telefonen och är usel på den,, Bilder fixar jag inte härifrån är jag rädd :$ Ok! Då får man väl vänta tills du är framför datorn då.
Publicerat April 4, 201511 yr Dagens första landad:-) Ingen stor men den högg bra och visade att den fanns där med ett vak innan..
Publicerat April 4, 201511 yr Detta är en populär post. Fick en liten huggbonanza i en grund vik. 2 landade 2 tappade, inget stort nog. Trevligt i solen är det :-)
Publicerat April 4, 201511 yr DSC_0030.JPG Jag gör ett försök med bild :-) Grattis! Klarade du det själv el. fick du hjälp???
Publicerat April 4, 201511 yr Lite rastlös är man så ännu en tur innan påskmiddagen hann jag. Andra öringen på 43cm idag :-S trevligt fiske har dagen /helgen bjudit på.
Publicerat April 4, 201511 yr Öh..du får vara rädd om fisken som du återsätter tjörnbon..fukta handen innan du tar i fisken och undvik att lägga den på land..en blöt håv är bättre.. fisk har en tendens att få svampinfektioner om slemskiktet skadas..mvh
Publicerat April 4, 201511 yr Pimplat med barnen idag.. vet inte varför siffrorna blev 22-0 till barnen...
Publicerat April 4, 201511 yr Öh..du får vara rädd om fisken som du återsätter tjörnbon..fukta handen innan du tar i fisken och undvik att lägga den på land..en blöt håv är bättre.. fisk har en tendens att få svampinfektioner om slemskiktet skadas..mvh Jodå men jag låter den vara på blöt tång istället för att kladda för mycket på den istället. Känns naturligare.
Publicerat April 6, 201511 yr Forumets oslagbara Aspkung He he Tack Stefan det är väll bara jag som fiskar ASP Mvh.
Publicerat April 6, 201511 yr He he Tack Stefan det är väll bara jag som fiskar ASP Mvh. Varsågod! Det tror jag också!
Publicerat April 10, 201511 yr Nu är han på hugget Aspkungen! Japp nu börjar dom och komma igång Mvh.
Publicerat April 10, 201511 yr Författare Börjar suga i fisketarmen nu.Har en knä op framför mig sen får man ju se när jag kan börja flugfiska igen.
Publicerat April 10, 201511 yr Japp nu börjar dom och komma igång Mvh. Ja, jag har sett det Aspkungen!
Publicerat April 13, 201511 yr Stefan, såg tidigare i tråden att du fiskat mycket gös, metat eller trollat?
Publicerat April 13, 201511 yr Stefan, såg tidigare i tråden att du fiskat mycket gös, metat eller trollat? Bägge delarna men metet gav mig den största. Även gjort videofilm om göstrolling på 80-talets början. Filmen handlade om olika sorters trolling o olika arter.