Publicerat Oktober 4, 201411 yr Det börjar likna rovfiske det där.Jonsson ska nog vara försiktig med att visa pekpinnen när han stoltserar på bilder med stora klubbade gösar...Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Oktober 4, 201411 yr Jonsson ska nog vara försiktig med att visa pekpinnen när han stoltserar på bilder med stora klubbade gösar... Sent from my iPhone using Tapatalk Haha! Jag har inget att dölja! Allt är ärligt fångat på regelrätta sportfiskemässiga metoder.
Publicerat Oktober 4, 201411 yr Och våra humrar med blod, svett och ibland tårar... Skickat från min HTC One via Tapatalk
Publicerat Oktober 4, 201411 yr Svårt med ironi i text, inte bli bittra på jonsson nu Det finns väl en o en annan i detta land som är lite sotis på mina framgångar under slutet på -70-talet o hela 80-talet fram till -89 när jag drog norr ut.
Publicerat Oktober 7, 201411 yr Detta är en populär post. Det går bra nu! Två rejäla, en på 0.9 och en på 0.8 kg. Plus en rejäl rammhona som säkert vägde närmare 0.8 med men som givetvis fick bada igen. 7 totalt nu, helt ok för att vara inomskärs! Skickat från min HTC One via Tapatalk
Publicerat Oktober 11, 201411 yr Detta är en populär post. Tog upp tinorna idag och det var två fina i en tina Nu väntar vi lite på att de skall lugna ned sig lite och sen sätter vi nog ett par utomskärs så att vi kan få ett par krabbor med.
Publicerat Oktober 12, 201411 yr Blir det lördagsmys med frugan/sambon nu o en flaska vitt vin? Hade man haft en fru/sambo hade det inte vart omöjligt, mycket kan hända innan nyår då det är dags att plocka fram dem
Publicerat Oktober 12, 201411 yr Hade man haft en fru/sambo hade det inte vart omöjligt, mycket kan hända innan nyår då det är dags att plocka fram dem Aha, du är en ungkarl som lever ditt eget liv. Bjud hem någon brud då, för svårare än så är det inte.
Publicerat Oktober 12, 201411 yr Aha, du är en ungkarl som lever ditt eget liv. Bjud hem någon brud då, för svårare än så är det inte. Jag är ju bara barnet, jag är ju inte redo att binda mig än Inte så lätt att hitta en brud som gillar jakt och inte är vegan här
Publicerat Oktober 12, 201411 yr Jag är ju bara barnet, jag är ju inte redo att binda mig än Inte så lätt att hitta en brud som gillar jakt och inte är vegan här Haha, nu vet jag hur gammal du är. Såg det i profilen nyss. Du är ju i dina bästa år så det är bara att åka ut o ragga alt så flyttar du till en annan landsände med inte så många veganbrudar.
Publicerat Oktober 12, 201411 yr Haha, nu vet jag hur gammal du är. Såg det i profilen nyss. Du är ju i dina bästa år så det är bara att åka ut o ragga alt så flyttar du till en annan landsände med inte så många veganbrudar. Haha! Det räcker ju att du tittar på mitt användarnamn och räknar tills idag för att veta hur gammal jag är Får väl göra det och samtidigt förlänga vakjakten på räv
Publicerat Oktober 17, 201411 yr En på strax över 8 cm fick komma med hem till kastrullen igår, så nu är det 8 totalt. På söndag åker dom upp för i år. Skickat från min HTC One via Tapatalk
Publicerat December 6, 201411 yr Detta är en populär post. Då var anglingspremiären av klarade för den här säsongen! Det blev 26 gäddor så det nappa på bra!
Publicerat December 6, 201411 yr Härligt Bamse! Ett bra fiskarfänge mao! Ja det var bra fiske jonsson!
Publicerat December 6, 201411 yr Ja det var bra fiske jonsson! Det är kul när det smäller till höger o vänster ut i ett el. nästan iaf.
Publicerat December 6, 201411 yr Vad gör du/ni av alla gäddorna som dras upp? Mård/minkfälla eller gäddhamburgare. Det sistnämnda smakar riktigt gott i alla fall.
Publicerat December 6, 201411 yr Vad är det där vita för något? Jag tror att jag sett det hemma men det var så länge sen att jag har svårt att komma ihåg hur det såg ut!
Publicerat December 6, 201411 yr Då var anglingspremiären av klarade för den här säsongen! Det blev 26 gäddor så det nappa på bra!Roligt att nån har bra fiske Här blev det knappt till oljan
Publicerat December 7, 201411 yr Då var anglingspremiären av klarade för den här säsongen! Det blev 26 gäddor så det nappa på bra!Som det ser ut även tur med vädret, härligt fiskafänge!