Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

hur går det med åtlarna?

Featured Replies

Publicerat

Biltema visar inte dåligt batteri men de räcker lääänge. Brukar byta någon gång ibland också. TEST och klippet i själva snurran brukar indikera om det är ok eller på väg att bli kasst.

iPad Tapatalk

• Svar 2,5k
  • Visningar 400k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• linus22magnum
    linus22magnum

satt med på ungdomslagets åtlar i fredags. vi satt ute på 2 st åtlar. på den åtlen jag och en annan satt på hade dem skjutit en 40 kg:s 1 vecka innan på, klockan 20:00 redan. perfekt att filma i så vi

• Jackpot i afton, väääldigt tidigt, typ 17.00 så såg jag nå't stoooort svart som var fram å kollade åteln, den smög iväg lika snabbt som den kommit. Har haft att göra med en del bamsingar och vet ju at

• Grattis pfrep! du vann 50 pix igår kväll, 22.15 för att vara exakt. satte mig i kojjan strax efter 20 och konstaterade att nån gris lär inte komma. Vinden låg på gränsen mot åteln och det var bröllops

Posted Images

Publicerat

Någon som använder den nya spridaren ifrån biltema med solpanel?

Publicerat

Hur ofta tjärar ni om träden om ni haft mkt gris som varit på dem??

Publicerat

Jag har stora problem med fåglar som äter mkt majs på åteln, duvor och kråkor ibland ca 20-30st samtidigt . man kommer ju aldrig helt ifrån detta men det är mkt värre nu än vad det har varit innan vad göra?? nåt tips?

Publicerat

Exakt som Strävhår säger. Antligen sprider du för tidigt eller för mycket.

S

Publicerat

Grattis grisskyttar. :smile:

Publicerat

Grattis alla skyttar :D Snart ska man väl själv ut och panga gris..dock så ger dem F*n i vallar/fält nu :D

Publicerat

Satte ut majsbomben och hällde mäsken på trädet. Men grisarna har varit och gnidit tjära men inte rört majset wtf.

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Publicerat

Ja gårdagens jakt har väl inget att göra med åtel. Men föryngringen på marken är säkrad .) 1sugga med 13st små+ 120kg galt synlig. Den senare valde att sticka innan pang uppstod pga vinden ;)

Publicerat

Testade på andra sidan jaktmarken att tjära en stubbe och lägga ut lite majs innan jag åkte och jobbade i 14 dagar. Den delen på jaktmarken som är rätt ojagad pga det inte funnits några vägar att köra på. Nu är det en helt ny väg där som gjordes i vintras och öppnar upp för mer jakt.

Gris var det där ;)

post-10839-0-19529600-1401986560_thumb.j

post-10839-0-27742600-1401986606_thumb.j

Något stort med!?

post-10839-0-57921900-1401986676_thumb.j

Publicerat

Grattis! En skaplig kille!

Publicerat

Grattis! :smile:

Publicerat

Grattis! Vestjakt.Den har du jobbat för.

S.

Publicerat

GRATTIS!

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Publicerat
  • Författare

Lite över ett år sedan som jag sköt första grisen på marken. Nu lite mer än ett år  senare fällde jag det andra. Mycket jobb med majs tjära kameror batterier etc och det är alltid lika kul att vara den som får valuta för allt slit. Sovit i 3 timmar och vart och lämnat grisen för hängning i kylrum. Nu blir det en sväng till Ullared game fair och se om man kan fynda något..

attachicon.gifIMG_0406.JPG

grattis ! :smile:  fin galt ! :thumbsup:

Publicerat

Lite över ett år sedan som jag sköt första grisen på marken. Nu lite mer än ett år  senare fällde jag det andra. Mycket jobb med majs tjära kameror batterier etc och det är alltid lika kul att vara den som får valuta för allt slit. Sovit i 3 timmar och vart och lämnat grisen för hängning i kylrum. Nu blir det en sväng till Ullared game fair och se om man kan fynda något..

attachicon.gifIMG_0406.JPG

Gratulerar till grisen! Ser att det sitter något framtill på kikarsiktet och blev nyfiken. Vad är det för någonting?

/M

Publicerat

Gratulerar till grisen! Ser att det sitter något framtill på kikarsiktet och blev nyfiken. Vad är det för någonting?

/M

Linsskyddet ?

post-10839-0-73602400-1402348126_thumb.j

Eller det svarta som sticker fram bakom är eftersökslampan.

Publicerat

Någon som vill hjälpa till med o säga vilket kön denne gris har? Han ska få gå o äta sig större i ca 2v till innan det är dags för sittning. Om det är en han vill säga.

post-3905-0-45952200-1402437695_thumb.jp

post-3905-0-83397500-1402437729_thumb.jp