Publicerat Januari 3, 20179 yr Muppforum!! blir något utrskumt citat som är skitsvårt att bli av med när man ska skriva.. Kortsittning i kräksnö = Ingen räv.
Publicerat Januari 4, 20179 yr Nu snöar det här också.. Sitter en stund ikväll och tar tillvara på den innan den smälter..
Publicerat Januari 4, 20179 yr 34 minutes ago Tjörnbon sa: Nu snöar det här också.. Sitter en stund ikväll och tar tillvara på den innan den smälter.. Lite egen kvalitetstid.
Publicerat Januari 4, 20179 yr 12 minutes ago lsjonsson sa: Lite egen kvalitetstid. Jodå och nu trillade en räv
Publicerat Januari 4, 20179 yr 28 minutes ago Tjörnbon sa: Jodå och nu trillade en räv Grattis Tjörnbon! Så fort det kommer lite snö så faller dom som käglor.
Publicerat Januari 4, 20179 yr Vafan! Grattis! Rävarna går jävlar inte på min trots snart 2 dygn med snö. Hoppas dom kommer inatt, ligger mycket gott där ute. Då blir det vaka imorgon isf!
Publicerat Januari 5, 20179 yr Detta är en populär post. Nu trillade nummer 13 för säsongen Där blev premiär på dubbel och dessutom tangerade jag och sedan gick förbi personbästa i antal
Publicerat Januari 5, 20179 yr Jag kommer att köra ett pass ikväll. I Fredags när jag var ut blåste det storm och på Söndagen blev det en kort sittning som inte resulterade i något, snöade då så sikten var inte bra. Ikväll är det revansch.
Publicerat Januari 5, 20179 yr 5 hours ago Tjörnbon sa: Nu trillade nummer 13 för säsongen Där blev premiär på dubbel och dessutom tangerade jag och sedan gick förbi personbästa i antal Härligt Tjörnbon! Grattis!
Publicerat Januari 5, 20179 yr 7 hours ago Tjörnbon sa: Nu trillade nummer 13 för säsongen Där blev premiär på dubbel och dessutom tangerade jag och sedan gick förbi personbästa i antal Trippelgrattis
Publicerat Januari 5, 20179 yr kan undra om jag inte ska köra en sittning på skogsåteln inatt! I morgon så är det kalas för lillherrn i huset så jag vet inte om jag får permis för det, men det ligger ju lite snö så jag kanske får öva lite på övertalningsförmågan Jag var ut en sväng dit med knattarna tidigare idag och såg att det var sållat med spår..
Publicerat Januari 5, 20179 yr -26 ute nu. Blir att klä sig utav helvete inför vaket. Den röde ska de.
Publicerat Januari 5, 20179 yr 15 minutes ago 6.5x55SM sa: -26 ute nu. Blir att klä sig utav helvete inför vaket. Den röde ska de. Friskt, skönt, myggfritt o lite snö. Du får väl göra en brasa i värsta fall.
Publicerat Januari 5, 20179 yr 1 hour ago 6.5x55SM sa: -26 ute nu. Blir att klä sig utav helvete inför vaket. Den röde ska de. Det låter lite bistert Här är det -12 grader och jag ska gå in i en vedeldad koja och sitta en stund Men före det så tänkte jag faktiskt försöka mig på en liten tur med lockpipan så lite kläder blir det nog att ta på sig ändå.. Får bara kolla hur läget ser ut med månljus först.
Publicerat Januari 5, 20179 yr Detta är en populär post. Tror minsann att jag bommade en räv precis Kan undra om det är samma räv som duckade min kula sist isåfall så är det rena Matrixräven
Publicerat Januari 6, 20179 yr Detta är en populär post. Såg två rävar ute på en åker mitt på dan igår. Åkte dit nu vid 10 tiden och tänkte locka, påväg dit ser jag att en räv redan är ute på åkern. Smyger ut till passet och då är räven borta, men jag hinner inte mer än sätta mig innan det kommer en emot mig på 150m. Men den satte full fart över åkern och försvann. Efter 10 sekunder kommer räv nr2 ut på andra sidan åkern men den hinner jag skjuta. Verkar som löpet är igång här, vad skulle annars två rävar göra mitt ute på en åker mitt på dan? Plus att den här luktade piss som f#n. Fast det är ju en månad för tidigt.. 150m, 222rem, 50gr v-max.
Publicerat Januari 6, 20179 yr Trevligt! Verkar som löpet är igång men håller med om att det känns tidigt.. Tiken jag fångade på julafton luktade genom fällan på 10m håll.. Med lite tur kan det bli mer än en räv ikväll...
Publicerat Januari 6, 20179 yr Detta är en populär post. 13 hours ago Tjörnbon sa: Tror minsann att jag bommade en räv precis Kan undra om det är samma räv som duckade min kula sist isåfall så är det rena Matrixräven Nä minsann det var ingen Matrixräv den drog som en avlöning i skottet men tydligen så tog kraften slut bara 20m inne bland träden. Skönt att få avslut på den episoden
Publicerat Januari 6, 20179 yr Grattis Tjörnbon! 29 minutes ago vildmark sa: Grattis.. verkar vara gott om räv på Tjörn.. Fiskarna göder dom med fiskrens, m. m.