Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat
På 2017-12-31 at 10:57 tecno sa:

Vad är då detta?

 

DSC_1590.jpg

Litet... 

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat
På 12/29/2017 at 22:22 kkjon sa:

Och vad är detta då??

20171229_144839.jpg

Ser ut som iskristaller av ngt slag

Publicerat

@tecno det är en njursten, eller hur? /C 

Publicerat
8 minutes ago Christian N sa:

@tecno det är en njursten, eller hur? /C 

Ser alldeles för slätt ut för en njursten, de har massa vassa kristaller som spretar ut och gör ont. :blink:

Publicerat

Visst är det njursten, denna har jävlats i ett par månader suttit fast ½vägs och påmint mig om 'jag finns' i stort sett dagligen med endera hugg eller en jävla molande smärta. Men den släppte taget och fick se dagsljus.

Publicerat
3 hours ago tecno sa:

Visst är det njursten, denna har jävlats i ett par månader suttit fast ½vägs och påmint mig om 'jag finns' i stort sett dagligen med endera hugg eller en jävla molande smärta. Men den släppte taget och fick se dagsljus.

Det var en slät silkeslen rackare, min som jag jag pissa ut var lite vassare... 

D94BD50A-C7B3-48C2-B123-2060F3DB6FE3.thumb.jpeg.918653bb76a6baf3887916d7058fd6ef.jpeg

Även de som de opererade ut var likanande denna!

Publicerat

Jo visst har jag pinkat ut taggiga jävlar av typen StarWars skepp men denna var lite annorlunda helt klart.

Oavsett = inget kul alls om man säger så.

Publicerat
1 hour ago tecno sa:

Jo visst har jag pinkat ut taggiga jävlar av typen StarWars skepp men denna var lite annorlunda helt klart.

Oavsett = inget kul alls om man säger så.

Nej, vet vad du menar. Sprängt en gång, sen ca 3-4 år senare så pissa jag ut den ovan. Men de fick även gå in med titthål och plocka ut 3 st på runt 15mm, men den 4 kunde de inte komma åt med verktyget. Så den fick med sprängas, det man pissar ut sen är som tagg tråd, massa små rakbladsvassa saker som ska ut.:ph34r:

Publicerat

Sprängt två gånger men inga operationer ännu.... peppar peppar ta i trä

Publicerat

Huva, pojkar, jag är tacksam att sluppit njursten!

Pinkar rakblad gör jag när jag får urinvägsinfektion... :pinch:

 

 

Publicerat
4 hours ago Bubs sa:

Kvällens solnedgång över Sundsvall. 

Fint foto med fina färger!:)

Publicerat
På 2018-01-08 at 15:23 Bubs sa:

Kvällens solnedgång över Sundsvall. 

20180108_151754.jpg

Superfin! Finns inte många saker så är så svåra att motstå som att ta bilder på solnedgångar och soluppgångar... :wub:

Publicerat

Två bilder, två dygn emellan, 100 mil i bil...;)

IMG_1593.JPG

IMG_1663.JPG

Publicerat
5 hours ago otterdalen sa:

Två bilder, två dygn emellan, 100 mil i bil...;)

Skåne-Jämtland?:thumbsup:

Publicerat

IMG_20180111_194600_01.jpg

Publicerat
På 2018-01-10 at 12:00 lsjonsson sa:

Skåne-Jämtland?:thumbsup:

Japp!

Publicerat
2 hours ago otterdalen sa:

Japp!

Tvä olika län med olika förutsättningar.:P

Publicerat

Satt och tittade igenom lite bilder och hittade denna... Minns inte om jag har lagt upp den innan... 

 

 

Screenshot_20180112-230732_01.jpg

Publicerat

Beskar den lite.... 

 

Screenshot_20180112-230732_02.jpg

  • 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Lite fotande blir det ju även vintertid..

Ylva Bomans foto.

Ylva Bomans foto.

Ylva Bomans foto.

Ylva Bomans foto.

Ylva Bomans foto.

Ylva Bomans foto.

 

Publicerat

Fina foton med fina färger Jämta!:)

  • 3 weeks later...
Publicerat

Läget efter våran gata!:D

WP_20180218_13_02_56_Pro.thumb.jpg.f0671ba0e63c7f99b2f683c13917e992.jpg

Publicerat
2 hours ago lsjonsson sa:

Läget efter våran gata!:D

WP_20180218_13_02_56_Pro.thumb.jpg.f0671ba0e63c7f99b2f683c13917e992.jpg

Tycker det saknas lite snö... :rolleyes:

:lol:

Publicerat
42 minutes ago shamani sa:

Tycker det saknas lite snö... :rolleyes::lol:

Ja, typ 1/2 m minst!:P

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.