Publicerat Januari 4, 20188 yr På 12/29/2017 at 22:22 kkjon sa: Och vad är detta då?? Ser ut som iskristaller av ngt slag
Publicerat Januari 4, 20188 yr 8 minutes ago Christian N sa: @tecno det är en njursten, eller hur? /C Ser alldeles för slätt ut för en njursten, de har massa vassa kristaller som spretar ut och gör ont.
Publicerat Januari 4, 20188 yr Visst är det njursten, denna har jävlats i ett par månader suttit fast ½vägs och påmint mig om 'jag finns' i stort sett dagligen med endera hugg eller en jävla molande smärta. Men den släppte taget och fick se dagsljus.
Publicerat Januari 4, 20188 yr 3 hours ago tecno sa: Visst är det njursten, denna har jävlats i ett par månader suttit fast ½vägs och påmint mig om 'jag finns' i stort sett dagligen med endera hugg eller en jävla molande smärta. Men den släppte taget och fick se dagsljus. Det var en slät silkeslen rackare, min som jag jag pissa ut var lite vassare... Även de som de opererade ut var likanande denna!
Publicerat Januari 4, 20188 yr Jo visst har jag pinkat ut taggiga jävlar av typen StarWars skepp men denna var lite annorlunda helt klart. Oavsett = inget kul alls om man säger så.
Publicerat Januari 4, 20188 yr 1 hour ago tecno sa: Jo visst har jag pinkat ut taggiga jävlar av typen StarWars skepp men denna var lite annorlunda helt klart. Oavsett = inget kul alls om man säger så. Nej, vet vad du menar. Sprängt en gång, sen ca 3-4 år senare så pissa jag ut den ovan. Men de fick även gå in med titthål och plocka ut 3 st på runt 15mm, men den 4 kunde de inte komma åt med verktyget. Så den fick med sprängas, det man pissar ut sen är som tagg tråd, massa små rakbladsvassa saker som ska ut.
Publicerat Januari 4, 20188 yr Sprängt två gånger men inga operationer ännu.... peppar peppar ta i trä
Publicerat Januari 4, 20188 yr Huva, pojkar, jag är tacksam att sluppit njursten! Pinkar rakblad gör jag när jag får urinvägsinfektion...
Publicerat Januari 8, 20188 yr 4 hours ago Bubs sa: Kvällens solnedgång över Sundsvall. Fint foto med fina färger!
Publicerat Januari 9, 20188 yr På 2018-01-08 at 15:23 Bubs sa: Kvällens solnedgång över Sundsvall. Superfin! Finns inte många saker så är så svåra att motstå som att ta bilder på solnedgångar och soluppgångar...
Publicerat Januari 10, 20188 yr 5 hours ago otterdalen sa: Två bilder, två dygn emellan, 100 mil i bil... Skåne-Jämtland?
Publicerat Januari 12, 20188 yr 2 hours ago otterdalen sa: Japp! Tvä olika län med olika förutsättningar.
Publicerat Januari 12, 20188 yr Satt och tittade igenom lite bilder och hittade denna... Minns inte om jag har lagt upp den innan...
Publicerat Februari 18, 20188 yr 2 hours ago lsjonsson sa: Läget efter våran gata! Tycker det saknas lite snö...
Publicerat Februari 18, 20188 yr 42 minutes ago shamani sa: Tycker det saknas lite snö... Ja, typ 1/2 m minst!