Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat
1 hour ago Jämta sa:

Solen kikade fram en liten, liten stund och ptja.. Helt fult bor jag ju inte numera ändå ;)

Ylva Bomans foto.

Inomhusfotad vy från ena köksfönstret  ^_^

Det är ju en ok utsikt från köksfönstret.:)

Publicerat
9 minutes ago lsjonsson sa:

Det är ju en ok utsikt från köksfönstret.:)

Utsikt från köksfönstret häromkvällen! :)
(Tyvärr lite dålig bildkvalitet med mobilen)

cCNJWYQz9LzZL-SthS2_l6qhf4v8X5JT2XZVB6pj2eWCZ7BEgGjsCXNMiEYyQMBEA70bkOaSo51soPT-owoCy3QInczDGkEL67mF6JVihBW-wt9Xu1V3pm38eqbEPQTyTxl6YHvqaYU9Op0eLDLu8lbK5rev-Ru1KMvN-FJ27rl4Wx2Jn82vHk68zle6LXUI7C0ZnqaOQNnlejZ-7i4w9JxRndL-ukUjGniQ2AmKmHX9vOHqjSINBoG1se2Pe-LdaK0iSHhqyp0SWRTl9HpwrfMx2eOLJLF-ITXXlHJEyy-zo6cKwWFStoa0myIy0pEj4s60SPSCyfAGx3e4FILGuKAhm-f8K8v_6KysTE--9ScGLK6Ns6tUEQLCSWXWo7cYEzSoe8UJUgavo5PFwdVi5Owqvic-caAGoAIH7ZWzrDI-5t0PRnQEKKBg385tyPorudJByJuTp72sjeUh_rTDkVnOKSCX2bkCmfBT9v7uDCaiahsNhWKbyeDDM1fT9li18jxUybEo1iNXvHppuO7p4a5fK13KC1rwMC963rZN3TzoSjxzwHm8Dy598VfPm93643vkFfEFf80nMqy0_uqayNaJip0N9aV07rg=w643-h857-no

Publicerat
4 minutes ago redtop sa:

Utsikt från köksfönstret häromkvällen! :)
(Tyvärr lite dålig bildkvalitet med mobilen)

cCNJWYQz9LzZL-SthS2_l6qhf4v8X5JT2XZVB6pj2eWCZ7BEgGjsCXNMiEYyQMBEA70bkOaSo51soPT-owoCy3QInczDGkEL67mF6JVihBW-wt9Xu1V3pm38eqbEPQTyTxl6YHvqaYU9Op0eLDLu8lbK5rev-Ru1KMvN-FJ27rl4Wx2Jn82vHk68zle6LXUI7C0ZnqaOQNnlejZ-7i4w9JxRndL-ukUjGniQ2AmKmHX9vOHqjSINBoG1se2Pe-LdaK0iSHhqyp0SWRTl9HpwrfMx2eOLJLF-ITXXlHJEyy-zo6cKwWFStoa0myIy0pEj4s60SPSCyfAGx3e4FILGuKAhm-f8K8v_6KysTE--9ScGLK6Ns6tUEQLCSWXWo7cYEzSoe8UJUgavo5PFwdVi5Owqvic-caAGoAIH7ZWzrDI-5t0PRnQEKKBg385tyPorudJByJuTp72sjeUh_rTDkVnOKSCX2bkCmfBT9v7uDCaiahsNhWKbyeDDM1fT9li18jxUybEo1iNXvHppuO7p4a5fK13KC1rwMC963rZN3TzoSjxzwHm8Dy598VfPm93643vkFfEFf80nMqy0_uqayNaJip0N9aV07rg=w643-h857-no

Fint med spegelbilden i vattnet. Visst är det så?:)

Publicerat
Just now lsjonsson sa:

Fint med spegelbilden i vattnet. Visst är det så?:)

Javisst är det så! :-)

 

Publicerat
8 hours ago Jämta sa:

Solen kikade fram en liten, liten stund och ptja.. Helt fult bor jag ju inte numera ändå ;)

Ylva Bomans foto.

Inomhusfotad vy från ena köksfönstret  ^_^

Inte ett dugg avis... host host.. 

Publicerat
7 hours ago redtop sa:

Javisst är det så! :-)

Jag har ju sett rätt många månspeglar när jag har varit ute o fiskat gös o kräftor på sena kvällar o nätter.:)

Publicerat
10 hours ago Jämta sa:

Solen kikade fram en liten, liten stund och ptja.. Helt fult bor jag ju inte numera ändå ;)

Ylva Bomans foto.

Inomhusfotad vy från ena köksfönstret  ^_^

Den bilden hade blivit ett perfekt motiv på ett puzzel.. :)

Publicerat

Kväll vid stranden i Augusti.

IMG_20170808_231413_984.jpg

Publicerat
5 hours ago 4570 sa:

Kväll vid stranden i Augusti.

IMG_20170808_231413_984.jpg

Augustikvällar vid stranden kan vara riktigt fina.:thumbsup:

Publicerat
6 hours ago lsjonsson sa:

Augustikvällar vid stranden kan vara riktigt fina.:thumbsup:

Förvisso Isjonsson .

Publicerat

Tog denna bilden på väg till jobbet idag. För den som undrar, så har jag gjort vissa (i mitt tycke) förbättringar i snapseed. Hösten är verkligen min årstid.  Synd att lövfällningen är så kort.

20171014_160020-01.jpeg

Publicerat
3 hours ago MrT. sa:

Tog denna bilden på väg till jobbet idag. För den som undrar, så har jag gjort vissa (i mitt tycke) förbättringar i snapseed. Hösten är verkligen min årstid.  Synd att lövfällningen är så kort.

20171014_160020-01.jpeg

Man blir ju nyfiken på hur orginalet ser ut... ;)

Publicerat
44 minutes ago shamani sa:

Man blir ju nyfiken på hur orginalet ser ut... ;)

Kommer här;

 

20171014_160020.jpg

Publicerat
2 hours ago MrT. sa:

Kommer här;

 

20171014_160020.jpg

Fin utan ändringar också. :)

Publicerat
1 hour ago shamani sa:

Fin utan ändringar också. :)

If u say so...:yes:. Så här såg det ut vintern -15, på nästan samma plats, -20 grader. Sällan det ser ut så är i Blöteborg, men när det gör det, är det väldigt vackert. Den andra bilden är tagen ungefär tvåhundra meter längre ner från den första.

20160120_145537.jpg

20160120_150036.jpg

Publicerat
3 hours ago MrT. sa:

If u say so...:yes:. Så här såg det ut vintern -15, på nästan samma plats, -20 grader. Sällan det ser ut så är i Blöteborg, men när det gör det, är det väldigt vackert. Den andra bilden är tagen ungefär tvåhundra meter längre ner från den första.

Riktigt snygga vinterfoton!:)

Publicerat
7 hours ago lsjonsson sa:

Riktigt snygga vinterfoton!:)

Tack för det Isjonsson. Som sagt, det är sällan det ser ut så här nere i Göteborg, men när det gör det, då får man passa på att njuta. 

Publicerat

DSCN9727.thumb.JPG.bb7732889bd8b40016ab966d17bb23df.JPG

Pass-polaren förra helgen. Långt håll mycket zoom, lite suddig.

 

Publicerat
17 minutes ago lasse_c sa:

DSCN9727.thumb.JPG.bb7732889bd8b40016ab966d17bb23df.JPG

Pass-polaren förra helgen. Långt håll mycket zoom, lite suddig.

 

Tyckte du fick det rätt klar ändå med tanke på både avstånd och zoom. Fin. :)

Publicerat
9 hours ago MrT. sa:

Tack för det Isjonsson. Som sagt, det är sällan det ser ut så här nere i Göteborg, men när det gör det, då får man passa på att njuta. 

Ja visst är det det! Det har aldrig sett ut så dom gånger jag har varit i Götet o hälsat på polaren medan jag bodde i Huskvarna. Ja visst måste man passa på att njuta av sådana vinterdagar.:thumbsup:

Publicerat
5 hours ago lasse_c sa:

DSCN9727.thumb.JPG.bb7732889bd8b40016ab966d17bb23df.JPG

Pass-polaren förra helgen. Långt håll mycket zoom, lite suddig.

Snyggt! Trevligt med lite sällskap på passet. Jag/vi brukar ha lavskrikor runt omkring oss på vissa pass.:wub:

Publicerat
58 minutes ago lsjonsson sa:

Ja visst är det det! Det har aldrig sett ut så dom gånger jag har varit i Götet o hälsat på polaren medan jag bodde i Huskvarna. Ja visst måste man passa på att njuta av sådana vinterdagar.:thumbsup:

Verkligen ! Det är inte ofta vi har en vinter som den -15. Vanligtvis är det gråmulet med regn., fy tusan...:angry:.

Publicerat
10 hours ago MrT. sa:

Verkligen ! Det är inte ofta vi har en vinter som den -15. Vanligtvis är det gråmulet med regn., fy tusan...:angry:.

Nej, det är det verkligen inte! Ja visst är det så.:(

10 hours ago MrT. sa:

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.