Publicerat Oktober 6, 20178 yr Författare Detta är en populär post. Solen kikade fram en liten, liten stund och ptja.. Helt fult bor jag ju inte numera ändå Inomhusfotad vy från ena köksfönstret
Publicerat Oktober 6, 20178 yr 1 hour ago Jämta sa: Solen kikade fram en liten, liten stund och ptja.. Helt fult bor jag ju inte numera ändå Inomhusfotad vy från ena köksfönstret Det är ju en ok utsikt från köksfönstret.
Publicerat Oktober 6, 20178 yr 9 minutes ago lsjonsson sa: Det är ju en ok utsikt från köksfönstret. Utsikt från köksfönstret häromkvällen! (Tyvärr lite dålig bildkvalitet med mobilen)
Publicerat Oktober 6, 20178 yr 4 minutes ago redtop sa: Utsikt från köksfönstret häromkvällen! (Tyvärr lite dålig bildkvalitet med mobilen) Fint med spegelbilden i vattnet. Visst är det så?
Publicerat Oktober 6, 20178 yr Just now lsjonsson sa: Fint med spegelbilden i vattnet. Visst är det så? Javisst är det så! :-)
Publicerat Oktober 6, 20178 yr 8 hours ago Jämta sa: Solen kikade fram en liten, liten stund och ptja.. Helt fult bor jag ju inte numera ändå Inomhusfotad vy från ena köksfönstret Inte ett dugg avis... host host..
Publicerat Oktober 6, 20178 yr 7 hours ago redtop sa: Javisst är det så! :-) Jag har ju sett rätt många månspeglar när jag har varit ute o fiskat gös o kräftor på sena kvällar o nätter.
Publicerat Oktober 6, 20178 yr 10 hours ago Jämta sa: Solen kikade fram en liten, liten stund och ptja.. Helt fult bor jag ju inte numera ändå Inomhusfotad vy från ena köksfönstret Den bilden hade blivit ett perfekt motiv på ett puzzel..
Publicerat Oktober 7, 20178 yr 5 hours ago 4570 sa: Kväll vid stranden i Augusti. Augustikvällar vid stranden kan vara riktigt fina.
Publicerat Oktober 7, 20178 yr 6 hours ago lsjonsson sa: Augustikvällar vid stranden kan vara riktigt fina. Förvisso Isjonsson .
Publicerat Oktober 14, 20178 yr Tog denna bilden på väg till jobbet idag. För den som undrar, så har jag gjort vissa (i mitt tycke) förbättringar i snapseed. Hösten är verkligen min årstid. Synd att lövfällningen är så kort.
Publicerat Oktober 14, 20178 yr 3 hours ago MrT. sa: Tog denna bilden på väg till jobbet idag. För den som undrar, så har jag gjort vissa (i mitt tycke) förbättringar i snapseed. Hösten är verkligen min årstid. Synd att lövfällningen är så kort. Man blir ju nyfiken på hur orginalet ser ut...
Publicerat Oktober 14, 20178 yr 44 minutes ago shamani sa: Man blir ju nyfiken på hur orginalet ser ut... Kommer här;
Publicerat Oktober 14, 20178 yr 1 hour ago shamani sa: Fin utan ändringar också. If u say so.... Så här såg det ut vintern -15, på nästan samma plats, -20 grader. Sällan det ser ut så är i Blöteborg, men när det gör det, är det väldigt vackert. Den andra bilden är tagen ungefär tvåhundra meter längre ner från den första.
Publicerat Oktober 15, 20178 yr 3 hours ago MrT. sa: If u say so.... Så här såg det ut vintern -15, på nästan samma plats, -20 grader. Sällan det ser ut så är i Blöteborg, men när det gör det, är det väldigt vackert. Den andra bilden är tagen ungefär tvåhundra meter längre ner från den första. Riktigt snygga vinterfoton!
Publicerat Oktober 15, 20178 yr 7 hours ago lsjonsson sa: Riktigt snygga vinterfoton! Tack för det Isjonsson. Som sagt, det är sällan det ser ut så här nere i Göteborg, men när det gör det, då får man passa på att njuta.
Publicerat Oktober 15, 20178 yr 17 minutes ago lasse_c sa: Pass-polaren förra helgen. Långt håll mycket zoom, lite suddig. Tyckte du fick det rätt klar ändå med tanke på både avstånd och zoom. Fin.
Publicerat Oktober 15, 20178 yr 9 hours ago MrT. sa: Tack för det Isjonsson. Som sagt, det är sällan det ser ut så här nere i Göteborg, men när det gör det, då får man passa på att njuta. Ja visst är det det! Det har aldrig sett ut så dom gånger jag har varit i Götet o hälsat på polaren medan jag bodde i Huskvarna. Ja visst måste man passa på att njuta av sådana vinterdagar.
Publicerat Oktober 15, 20178 yr 5 hours ago lasse_c sa: Pass-polaren förra helgen. Långt håll mycket zoom, lite suddig. Snyggt! Trevligt med lite sällskap på passet. Jag/vi brukar ha lavskrikor runt omkring oss på vissa pass.
Publicerat Oktober 15, 20178 yr 58 minutes ago lsjonsson sa: Ja visst är det det! Det har aldrig sett ut så dom gånger jag har varit i Götet o hälsat på polaren medan jag bodde i Huskvarna. Ja visst måste man passa på att njuta av sådana vinterdagar. Verkligen ! Det är inte ofta vi har en vinter som den -15. Vanligtvis är det gråmulet med regn., fy tusan....
Publicerat Oktober 16, 20178 yr 10 hours ago MrT. sa: Verkligen ! Det är inte ofta vi har en vinter som den -15. Vanligtvis är det gråmulet med regn., fy tusan.... Nej, det är det verkligen inte! Ja visst är det så. 10 hours ago MrT. sa:
Publicerat Oktober 16, 20178 yr Detta är en populär post. De senaste veckorna har jag experimenterat med att ställa om kameran till svartvitt. På 1990-talet slabbade jag rätt mycket med framkallning hemma så det är lite av ett nostalgiskt återseende....
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.