Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Såg några löst springande älgar mitt i stan i morse jag lyckades fånga på bild

25594073_10155430587477424_2584057726932

Publicerat
1 hour ago Björnstigen sa:

Såg några löst springande älgar mitt i stan i morse jag lyckades fånga på bild

25594073_10155430587477424_2584057726932

En ordentlig herrklubb ser det ut som!

Publicerat
Just now Galne sa:

En ordentlig herrklubb ser det ut som!

Ja verkligen, och bara ett stenkast från en riktig sådan där självaste knugen är medlem, nämligen Sällskapet.
Ingen trevlig plats har jag fått höra från säkra källor då en barnkamrat var restaurangchef där men slutade inom 6 månader pga mansgriseriet.

Publicerat
3 hours ago Björnstigen sa:

Såg några löst springande älgar mitt i stan i morse jag lyckades fånga på bild

Stiliga herrar!:)

Har dom undkommit sabotage om man ska jämföra med Gävlebocken som inte har gjort det varje år?

Publicerat
25 minutes ago Bubs sa:

Skaffade en ny mobil idag, en Samsung galaxy s7. Min katt fick agera modell för att jämföra mot mim gamla mobil. Bilderna är tagna med 3 sekunders mellanrum utan blixt och ingen redigering.received_1610643368994341.thumb.jpeg.6db5e61bde631c0a9b8c440a996f6f5c.jpeg

Den gamla mobilen.20170302_162408.thumb.jpg.256227b9154be29c04401d18bdf3139b.jpg

Den nya...

 

Satan vilken skillnad det blev, nu kanske jag också kan börja ta hyffsade bilder :D

/Willy 

Var den gamla en iPhone? ?

Publicerat
29 minutes ago shamani sa:

Var den gamla en iPhone? ?

Nope, en Samsung J3, en av deras budget modeller

/Willy 

Publicerat
1 hour ago Bubs sa:

Skaffade en ny mobil idag, en Samsung galaxy s7. Min katt fick agera modell för att jämföra mot mim gamla mobil. Bilderna är tagna med 3 sekunders mellanrum utan blixt och ingen redigering.

Den gamla mobilen.

Den nya...

Satan vilken skillnad det blev, nu kanske jag också kan börja ta hyffsade bilder :D

/Willy 

Ops! Det var en viss skillnad! Snyggt jobbat Bubs!:)

Publicerat

Snyggt ändå! Det syns att det är tidigt på hösten med tanke på hur rödbrun kalven är.:)

Publicerat
På 12/22/2017 at 17:15 lsjonsson sa:

Stiliga herrar!:)

Har dom undkommit sabotage om man ska jämföra med Gävlebocken som inte har gjort det varje år?

Nu har jag varit ledig några dagar men det skulle jag tro.
Finns ingen tradition i Stockholm om att bränna upp annat än bilar i förorterna :)

Har även ett gäng hjortar på Sergels torg men har inte orkat ta mig dit för att fota, för mycket stök med ombyggnationer, trafik och folk.

Publicerat
16 minutes ago Björnstigen sa:

Nu har jag varit ledig några dagar men det skulle jag tro.
Finns ingen tradition i Stockholm om att bränna upp annat än bilar i förorterna :)

Har även ett gäng hjortar på Sergels torg men har inte orkat ta mig dit för att fota, för mycket stök med ombyggnationer, trafik och folk.

Ok!

Det är ju bra att dom kan ge fasiken i något iaf ligisterna.

Se där ja!:)

Publicerat
5 hours ago Björnstigen sa:

Snygg flock!

Ja visst är det det.

 I det här tillståndet skulle även jag kunna acceptera dom men inte i levande tillstånd mer än i en djurpark.:thumbsup:

Publicerat

Och vad är detta då??

20171229_144839.jpg

Publicerat
1 hour ago kkjon sa:

Och vad är detta då??

20171229_144839.jpg

En nattbild på nån buske? 

Publicerat

Screenshot_20171229-002201_01_01.jpg

Publicerat
7 hours ago shamani sa:

Screenshot_20171229-002201_01_01.jpg

Vinterlandskap! Snyggt!:)

Publicerat
9 hours ago shamani sa:

En nattbild på nån buske? 

Nix

Närbild med blixt på??

Publicerat

Vad är då detta?

 

DSC_1590.jpg

Publicerat

Jag vet....

Och du har inte vaskat guld.....

Publicerat

Jag är ovetande! 

 

Men här är lösningen på min fråga. "Saltkristaller" i sandspridaren.

20171229_144914.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.