Publicerat Februari 19, 20188 yr Författare Detta är en populär post. Härligt soliga och lagom kalla dagar nu
Publicerat Februari 19, 20188 yr 3 minutes ago Jämta sa: Härligt soliga och lagom kalla dagar nu Cool bild, I like!
Publicerat Februari 19, 20188 yr 1 hour ago Jämta sa: Härligt soliga och lagom kalla dagar nu Rikigt fint Jämta! Samma väder norr ut.
Publicerat Februari 20, 20188 yr 14 hours ago Björnstigen sa: Dags för en mer effektiv bössa inför årets fågeljakt? Och jag tänker Rekyl!
Publicerat Februari 21, 20188 yr Författare Nära nog -28 grader, så det blev gnistrande vackert utanför köksfönstret, när solen gick upp
Publicerat Februari 21, 20188 yr 27 minutes ago Jämta sa: Nära nog -28 grader, så det blev gnistrande vackert utanför köksfönstret, när solen gick upp Satan i gatan, då vill man inte gå ut och slå en båge direkt, lär frysa innan den träffar marken
Publicerat Februari 21, 20188 yr Författare Detta är en populär post. En liten skogstur blev det i februarikylan
Publicerat Februari 21, 20188 yr 1 hour ago Björnstigen sa: Satan i gatan, då vill man inte gå ut och slå en båge direkt, lär frysa innan den träffar marken Kom igen när det var -35-44 i en veckas tid ungefär -99. Då var det kallt!
Publicerat Februari 21, 20188 yr 1 minute ago Jämta sa: En liten skogstur blev det i februarikylan Fina foton i ett gnistrande väder Jämta!
Publicerat Februari 22, 20188 yr Författare Detta är en populär post. Knarrande kallt och gnistrande vackert väder idag
Publicerat Februari 22, 20188 yr Författare Detta är en populär post. Om än läget inte är helt idealt för min del, så kan man ju ändå inte påstå att jag bor "fult"
Publicerat Februari 22, 20188 yr 7 hours ago Jämta sa: Om än läget inte är helt idealt för min del, så kan man ju ändå inte påstå att jag bor "fult" Kan bara hålla med.
Publicerat Februari 22, 20188 yr Vi fick också se solen idag, men lyckades inte fånga ljuset som jag ville.. Dessutom var jag på fel plats... Hade inte möjlighet att få det perfekt - inte ens bra.. Men försökte iaf..
Publicerat Februari 23, 20188 yr 7 hours ago shamani sa: Vi fick också se solen idag, men lyckades inte fånga ljuset som jag ville.. Dessutom var jag på fel plats... Hade inte möjlighet att få det perfekt - inte ens bra.. Men försökte iaf.. Du har lite snö på höglandet också! Nice! Stod du stilla med bilen el. bröt du mot lagen?
Publicerat Februari 23, 20188 yr Nej det kan man inte klaga på! Jag bor i en liten satans lägenhet med ETT fönster, det vetter mot ICA's lastkaj på Kocksgatan (ungefär lika mysig som namnet antyder). Dessutom är gatan inte ens 2 bilar bred + trotoarer så vi får aldrig ens rent solljus in, endast om det speglas mot någon grannes fönster på huset mitt emot.
Publicerat Februari 23, 20188 yr 7 hours ago lsjonsson sa: Du har lite snö på höglandet också! Nice! Stod du stilla med bilen el. bröt du mot lagen? Jag ställde mig på en parkeringsficka och gick ur bilen.
Publicerat Februari 23, 20188 yr 38 minutes ago Björnstigen sa: Nej det kan man inte klaga på! Jag bor i en liten satans lägenhet med ETT fönster, det vetter mot ICA's lastkaj på Kocksgatan (ungefär lika mysig som namnet antyder). Dessutom är gatan inte ens 2 bilar bred + trotoarer så vi får aldrig ens rent solljus in, endast om det speglas mot någon grannes fönster på huset mitt emot. Du har inte funderat på att flytta? Min stora, ljusa och fräscha tvåa är till salu.
Publicerat Februari 23, 20188 yr 31 minutes ago shamani sa: Fönster och balkong åt söder så massa sol! Haha, jo jag har faktiskt funderat på att flytta men det har inte frugan ... Dessutom så lär det bli knepigt för mig att behålla jobbet då våra chefer på det här stället tycker att bakåtsträvande är bra så vi tillåts inte att jobba på distans utom nån gång ibland om vi måste. Man kan säga att de går mot strömmen, på ett dåligt sätt. Å sen vete fan om jag har lust att sätta mig i en lägenhet igen, flyttar jag nära naturen så lär det bli till hus, i annat fall byter jag nog bara min hyresrätt inom tull till annan inom tull och hoppas på att den nya har bättre utsikt än den jag har och kanske ett till rum
Publicerat Februari 23, 20188 yr 1 hour ago shamani sa: Jag ställde mig på en parkeringsficka och gick ur bilen. Förståndigt av dig kvinna!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.