Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat
3 minutes ago Jämta sa:

Härligt soliga och lagom kalla dagar nu :yes:

Ylva Bomans foto.

Cool bild, I like!

Publicerat
1 hour ago Jämta sa:

Härligt soliga och lagom kalla dagar nu :yes:

Rikigt fint Jämta! Samma väder norr ut.:thumbsup:

Publicerat

Dags för en mer effektiv bössa inför årets fågeljakt?
 

image.png.c1b1047c25de0e2e5a37f0d147812690.png

Publicerat
14 hours ago Björnstigen sa:

Dags för en mer effektiv bössa inför årets fågeljakt?
 

image.png.c1b1047c25de0e2e5a37f0d147812690.png

Och jag tänker Rekyl! :lol:

Publicerat

Stad i ljus... Och snö.. 

 

IMG_20180220_203015.jpg

Publicerat

Screenshot_20180220-233105.jpg

Publicerat
  • Författare

Nära nog -28 grader, så det blev gnistrande vackert utanför köksfönstret, när solen gick upp ^_^

Ylva Bomans foto.

Publicerat
27 minutes ago Jämta sa:

Nära nog -28 grader, så det blev gnistrande vackert utanför köksfönstret, när solen gick upp ^_^

Ylva Bomans foto.

Satan i gatan, då vill man inte gå ut och slå en båge direkt, lär frysa innan den träffar marken :D 

Publicerat
1 hour ago Björnstigen sa:

Satan i gatan, då vill man inte gå ut och slå en båge direkt, lär frysa innan den träffar marken :D 

Kom igen när det var -35-44 i en veckas tid ungefär -99.:P Då var det kallt!:thumbsup:

Publicerat
1 minute ago Jämta sa:

En liten skogstur blev det i februarikylan ^_^

Ylva Bomans foto.

Ylva Bomans foto.

Ylva Bomans foto.

Ylva Bomans foto.

Ylva Bomans foto.

Ylva Bomans foto.

Fina foton i ett gnistrande väder Jämta!:)

Publicerat

Nice!:)

Publicerat

Fin utsikt åt alla vädersträcken!:wub:

Publicerat
7 hours ago Jämta sa:

Om än läget inte är helt idealt för min del, så kan man ju ändå inte påstå att jag bor "fult" ;)

Ylva Bomans foto.

Ylva Bomans foto.

Ylva Bomans foto.

Ylva Bomans foto.

28166487_2105781252772663_9147452963096629069_n.jpg?oh=49c5eba54384579dbff4e6158eb59bc1&oe=5B0064EC

Kan bara hålla med. :)

Publicerat

Vi fick också se solen idag, men lyckades inte fånga ljuset som jag ville.. Dessutom var jag på fel plats... Hade inte möjlighet att få det perfekt - inte ens bra.. 

Men försökte iaf.. 

 

IMG_20180222_152310_01.jpg

Publicerat
7 hours ago shamani sa:

Vi fick också se solen idag, men lyckades inte fånga ljuset som jag ville.. Dessutom var jag på fel plats... Hade inte möjlighet att få det perfekt - inte ens bra.. 

Men försökte iaf.. 

 

IMG_20180222_152310_01.jpg

Du har lite snö på höglandet också!:thumbsup: Nice!:)

Stod du stilla med bilen el. bröt du mot lagen?;):P

Publicerat

Nej det kan man inte klaga på!
Jag bor i en liten satans lägenhet med ETT fönster, det vetter mot ICA's lastkaj på Kocksgatan (ungefär lika mysig som namnet antyder).
Dessutom är gatan inte ens 2 bilar bred + trotoarer så vi får aldrig ens rent solljus in, endast om det speglas mot någon grannes fönster på huset mitt emot.

 

Publicerat
7 hours ago lsjonsson sa:

Du har lite snö på höglandet också!:thumbsup: Nice!:)

Stod du stilla med bilen el. bröt du mot lagen?;):P

Jag ställde mig på en parkeringsficka och gick ur bilen. :)

Publicerat
38 minutes ago Björnstigen sa:

Nej det kan man inte klaga på!
Jag bor i en liten satans lägenhet med ETT fönster, det vetter mot ICA's lastkaj på Kocksgatan (ungefär lika mysig som namnet antyder).
Dessutom är gatan inte ens 2 bilar bred + trotoarer så vi får aldrig ens rent solljus in, endast om det speglas mot någon grannes fönster på huset mitt emot.

 

Du har inte funderat på att flytta? Min stora, ljusa och fräscha tvåa är till salu. :)

Publicerat

Fönster och balkong åt söder så massa sol! :thumbsup:

Publicerat
31 minutes ago shamani sa:

Fönster och balkong åt söder så massa sol! :thumbsup:

Haha, jo jag har faktiskt funderat på att flytta men det har inte frugan ...
Dessutom så lär det bli knepigt för mig att behålla jobbet då våra chefer på det här stället tycker att bakåtsträvande är bra så vi tillåts inte att jobba på distans utom nån gång ibland om vi måste.

Man kan säga att de går mot strömmen, på ett dåligt sätt.

Å sen vete fan om jag har lust att sätta mig i en lägenhet igen, flyttar jag nära naturen så lär det bli till hus, i annat fall byter jag nog bara min hyresrätt inom tull till annan inom tull och hoppas på att den nya har bättre utsikt än den jag har och kanske ett till rum :P 

Publicerat
1 hour ago shamani sa:

Jag ställde mig på en parkeringsficka och gick ur bilen. :)

Förståndigt av dig kvinna!:D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.