Publicerat Oktober 16, 20178 yr 5 hours ago Älgflugornas Herre sa: De senaste veckorna har jag experimenterat med att ställa om kameran till svartvitt. På 1990-talet slabbade jag rätt mycket med framkallning hemma så det är lite av ett nostalgiskt återseende.... Riktigt fina bilder!
Publicerat Oktober 16, 20178 yr 5 hours ago Älgflugornas Herre sa: De senaste veckorna har jag experimenterat med att ställa om kameran till svartvitt. På 1990-talet slabbade jag rätt mycket med framkallning hemma så det är lite av ett nostalgiskt återseende.... Riktigt fina foton!
Publicerat Oktober 17, 20178 yr Detta är en populär post. Passade på när vädret inbjöd till en tur. Vinner väl inga pris i någon kategori direkt, mer bara för att jag kan. Tyvärr så förmedlas ej färgerna enligt upplevelse. Men en härlig tur blev det. /P
Publicerat Oktober 18, 20178 yr 7 hours ago lsjonsson sa: Nr 2 är det "Trötter"? Kanske,.. eller ser sig själv som den nya Pavarotti
Publicerat Oktober 18, 20178 yr På 2017-10-17 at 21:05 PAS sa: Passade på när vädret inbjöd till en tur. Vinner väl inga pris i någon kategori direkt, mer bara för att jag kan. Tyvärr så förmedlas ej färgerna enligt upplevelse. Men en härlig tur blev det. /P känner igen mätarna tror jag. Suzuki tidig åttitalare??
Publicerat Oktober 18, 20178 yr 5 minutes ago kkjon sa: känner igen mätarna tror jag. Suzuki tidig åttitalare?? Nja, nästan. Hon, för det är en hon, är en Honda Revere 650 från -90. Inte snabbast i världen kanske men i bra skick å är tillräcklig för mig att 'prutta' omkring på, tsv i alla fall. På den tiden varade nog produktionscyklerna aningen längre än i dag, så det är nog inte helt fel att anta att mätarklustret sett likadant ut i ett decenium. /P
Publicerat Oktober 19, 20178 yr Detta är en populär post. Det har varit en riktigt fin höstdag idag. Och tog mig tiden att ta ett par bilder. Detta är en av dom...
Publicerat Oktober 19, 20178 yr 2 hours ago shamani sa: Det har varit en riktigt fin höstdag idag. Och tog mig tiden att ta ett par bilder. Detta är en av dom... Aha, så du har haft ett sådant fint höstväder! Snyggt är det iaf!
Publicerat Oktober 19, 20178 yr 25 minutes ago lsjonsson sa: Aha, så du har haft ett sådant fint höstväder! Snyggt är det iaf! Tackar! Jo, det var fint. Synd att det inte var så fint medans det fanns mer löv på träden...
Publicerat Oktober 19, 20178 yr Så här ska bilden egentligen vara... Jag la in den förra uppochner. Trodde ni skulle se det, faktisk..
Publicerat Oktober 19, 20178 yr 6 minutes ago shamani sa: Så här ska bilden egentligen vara... Jag la in den förra uppochner. Trodde ni skulle se det, faktisk.. Ja, lite komiskt för ja satt å vände på datorn å tänkte det kunde nog vara så. Släppte det, beundrade bilden å 'gick vidare'. /P
Publicerat Oktober 19, 20178 yr 1 hour ago shamani sa: Så här ska bilden egentligen vara... Jag la in den förra uppochner. Trodde ni skulle se det, faktisk.. Du har läst aftonbladet idag! https://www.aftonbladet.se/nyheter/godanyheter/a/Lypn9/magiska-upptackten--har-ligger-sjon-helt-blank
Publicerat Oktober 20, 20178 yr 12 hours ago lsjonsson sa: Du har läst aftonbladet idag! https://www.aftonbladet.se/nyheter/godanyheter/a/Lypn9/magiska-upptackten--har-ligger-sjon-helt-blank Ja, jag såg den. Tyckte den var kul. Och eftersom jag hade en fungerande bild till ändamålet så... Ja, varför inte? Om man tittar på bilden så syns det rätt väl för det är sällan att vattnet är ljusare än himlen vid solsken...
Publicerat Oktober 20, 20178 yr 4 hours ago shamani sa: Ja, jag såg den. Tyckte den var kul. Och eftersom jag hade en fungerande bild till ändamålet så... Ja, varför inte? Om man tittar på bilden så syns det rätt väl för det är sällan att vattnet är ljusare än himlen vid solsken... Snyggt var det iaf!
Publicerat Oktober 26, 20178 yr Detta är en populär post. Foto från radio Norrbotten! Lavskrikorna är för roliga. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=98&artikel=6807887
Publicerat Oktober 29, 20178 yr Detta är en populär post. En morkulla blev det härom dagen när jag var till skogs. Får nog göra en lite satsning på kullor i höst, det var ju rolig jakt.
Publicerat Oktober 29, 20178 yr 4 hours ago Älgflugornas Herre sa: En morkulla blev det härom dagen när jag var till skogs. Får nog göra en lite satsning på kullor i höst, det var ju rolig jakt. Mycket fin bild. Ehh? Om det är din fågelkniv undrar jag hur din älgkniv ser ut? /P
Publicerat Oktober 29, 20178 yr 30 minutes ago PAS sa: Mycket en fin bild. Ehh? Om det är din fågelkniv undrar jag hur din älgkniv ser ut? /P Don efter person vet du väl???
Publicerat Oktober 29, 20178 yr 1 hour ago lsjonsson sa: Don efter person vet du väl??? IGEN!!! Hur vet du DÄ??? (Skämt, skyller på Stefan å Christer lr nått.) /P
Publicerat Oktober 29, 20178 yr 1 hour ago PAS sa: IGEN!!! Hur vet du DÄ??? (Skämt, skyller på Stefan å Christer lr nått.) /P Det är något som jag lärde mig under mina 20 år på Husqvarna AB, Huskvarna.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.