Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat
5 hours ago Älgflugornas Herre sa:

De senaste veckorna har jag experimenterat med att ställa om kameran till svartvitt. På 1990-talet slabbade jag rätt mycket med framkallning hemma så det är lite av ett nostalgiskt återseende....

A1.jpg.8c7fcf034e142b3c5c452910c55bdce7.jpg

A2.thumb.jpg.c0ee9345631f9139a6530277b7ee0f0f.jpg

A3.jpg.7ad252ceff9b3b9250d08dd503db3802.jpg

a4.jpg.0b66e8fe173cea74d09d3355858f20fa.jpg

Riktigt fina bilder! :)

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat
5 hours ago Älgflugornas Herre sa:

De senaste veckorna har jag experimenterat med att ställa om kameran till svartvitt. På 1990-talet slabbade jag rätt mycket med framkallning hemma så det är lite av ett nostalgiskt återseende....

Riktigt fina foton!:thumbsup::smile:

Publicerat

Nr 2 är det "Trötter"?:P Fina foton!:)

Publicerat
7 hours ago lsjonsson sa:

Nr 2 är det "Trötter"?:P

Kanske,.. eller ser sig själv som den nya Pavarotti :D

Publicerat
På 2017-10-17 at 21:05 PAS sa:

Passade på när vädret inbjöd till en tur.

Vinner väl inga pris i någon kategori direkt, mer bara för att jag kan.

Tyvärr så förmedlas ej färgerna enligt upplevelse. Men en härlig tur blev det. /P

På mc.JPG

känner igen mätarna tror jag. Suzuki tidig åttitalare??

Publicerat
5 minutes ago kkjon sa:

känner igen mätarna tror jag. Suzuki tidig åttitalare??

Nja, nästan. Hon, för det är en hon, är en Honda Revere 650 från -90. Inte snabbast i världen kanske men i bra skick å är tillräcklig för mig att 'prutta' omkring på, tsv i alla fall. På den tiden varade nog produktionscyklerna aningen längre än i dag, så det är nog inte helt fel att anta att mätarklustret sett likadant ut i ett decenium. /P

Publicerat
2 hours ago shamani sa:

Det har varit en riktigt fin höstdag idag. Och tog mig tiden att ta ett par bilder. Detta är en av dom... 

Aha, så du har haft ett sådant fint höstväder! Snyggt är det iaf!:)

Publicerat
25 minutes ago lsjonsson sa:

Aha, så du har haft ett sådant fint höstväder! Snyggt är det iaf!:)

Tackar! Jo, det var fint. Synd att det inte var så fint medans det fanns mer löv på träden... 

Publicerat

Så här ska bilden egentligen vara... ;)

Jag la in den förra uppochner. B) Trodde ni skulle se det, faktisk.. :huh: 

IMG_20171019_114608_01.jpg

Publicerat
6 minutes ago shamani sa:

Så här ska bilden egentligen vara... ;)

Jag la in den förra uppochner. B) Trodde ni skulle se det, faktisk.. :huh: 

IMG_20171019_114608_01.jpg

Ja, lite komiskt för ja satt å vände på datorn å tänkte det kunde nog vara så. Släppte det, beundrade bilden å 'gick vidare'. /P

Publicerat
12 hours ago lsjonsson sa:

Ja, jag såg den. Tyckte den var kul. Och eftersom jag hade en fungerande bild till ändamålet så... Ja, varför inte? :lol:

Om man tittar på bilden så syns det rätt väl för det är sällan att vattnet är ljusare än himlen vid solsken... ;)

Publicerat
4 hours ago shamani sa:

Ja, jag såg den. Tyckte den var kul. Och eftersom jag hade en fungerande bild till ändamålet så... Ja, varför inte? :lol:

Om man tittar på bilden så syns det rätt väl för det är sällan att vattnet är ljusare än himlen vid solsken... ;)

Snyggt var det iaf!:):)

Publicerat
11 minutes ago lsjonsson sa:

Snyggt var det iaf!:):)

Tack! :)

Publicerat

Sidensvansarna flyger runt mellan Hägg o Rönnar o äter bär.

WP_20171025_09_49_33_Pro_LI.thumb.jpg.d0500a01ea49cb68f0147c6454af83c3.jpg

:)

Publicerat
4 hours ago Älgflugornas Herre sa:

En morkulla blev det härom dagen när jag var till skogs. Får nog göra en lite satsning på kullor i höst, det var ju rolig jakt.

morkulla.thumb.jpg.b6435ba0226f0c51629c73f438fb28d7.jpg

Mycket fin bild.

Ehh? Om det är din fågelkniv undrar jag hur din älgkniv ser ut? /P

Publicerat
30 minutes ago PAS sa:

Mycket en fin bild.

Ehh? Om det är din fågelkniv undrar jag hur din älgkniv ser ut? /P

Don efter person vet du väl???;):P

Publicerat
1 hour ago lsjonsson sa:

Don efter person vet du väl???;):P

IGEN!!!

Hur vet du DÄ???

(Skämt, skyller på Stefan å Christer lr nått.) /P

Publicerat
1 hour ago PAS sa:

IGEN!!!

Hur vet du DÄ???

(Skämt, skyller på Stefan å Christer lr nått.) /P

Det är något som jag lärde mig under mina 20 år på Husqvarna AB, Huskvarna.:whistling::lol: 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.