Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat
På 10/29/2017 at 16:38 PAS sa:

Mycket fin bild.

Ehh? Om det är din fågelkniv undrar jag hur din älgkniv ser ut? /P

Den du!

Skämt å sido. Fick precis hem denna finfina Bark River Vidarr som jag bara var tvungen att testa. Den kvalar lätt in som en av de trevligaste knivar jag hanterat och då har jag väldigt systematskt provat mig igenom en bit över 100 knivar i jaktliga sammanhang.  

Publicerat
1 hour ago Älgflugornas Herre sa:

Den du!

Skämt å sido. Fick precis hem denna finfina Bark River Vidarr som jag bara var tvungen att testa. Den kvalar lätt in som en av de trevligaste knivar jag hanterat och då har jag väldigt systematskt provat mig igenom en bit över 100 knivar i jaktliga sammanhang.  

Ahhh!

Du leder mig ner i 'knivträsket'. Fast det låter antagligen bättre med upplyft till en högre nivå. Var tvungen å läsa på lite om denna "forrest warrior" å det finns stor, mycket stor viljahafaktor. /P

Publicerat

Snygga alster PAS!:thumbsup:

Publicerat
På 2017-11-05 at 16:23 Älgflugornas Herre sa:

Var i Bohusläns skärgård i helgen.

fyr.JPG.2f0406be2e7dc289cb522a4600d37d77.JPGskutor.JPG.5182d4c6137d60c5c1e5e9f251054042.JPGsol.thumb.JPG.60901e422646942727df0ed3bb7d45b1.JPGmink.thumb.JPG.be92299defe9385069430e7748e7e606.JPGmink2.thumb.JPG.8d10d10e3c4435cf325672466c7ea75d.JPGgrimbart1.JPG.e6fe34e94e4141aecae43509aadaf651.JPGgrimbart3.thumb.JPG.694bf0c32b1924942753cf5273493960.JPG

Jäklar vilka fina bilder! Särskilt nr 2 och 3. :thumbsup:

  • 2 weeks later...
Publicerat

WP_20171114_14_15_54_Pro_LI.thumb.jpg.0c809ffc6c080d8743f45bc6fe816332.jpg

Domherre som ville vara med på bild.:thumbsup: 

WP_20171115_12_57_45_Pro_LI.thumb.jpg.237054a0dbe42823a70d86e49c0a0843.jpg

Lunchpromenad vid 13-tiden efter Kalix golfbana. Solen ligger en bit över trädtopparna o minimalt med snö. Ca -11 vid tillfället.:)

Publicerat

Ca 1 dm nysnö under sen natt o fm. o mer kommer det.

WP_20171117_10_42_46_Pro_LI-Jonssons.thumb.jpg.c31a3b48b6d88d12dd42fc1473aa5eff.jpg

 

Vitt o fint!

3.png

Publicerat
1 hour ago Älgflugornas Herre sa:

Lite skogsbilder och ett rådjur (gammal tandlös get med diarré)

skog1.JPG.3fc16a5a8ecde92a32e323d614cb9e71.JPGskog2.JPG.761b99008f87794a587ab223930c5dae.JPGskog3.thumb.JPG.900be64c01fd8379f3632512a832b638.JPG5a10953f9efea_rdjur1.JPG.a72c18ffa79531bb6b7ed711dcbd6c64.JPG

Riktigt fina bilder! :)

Publicerat

Även döden är sagolikt vacker. Som alltid levererar du bilder direkt från verkligheten-De bästa bilderna. Tack!

Publicerat
På 11/18/2017 at 22:35 Lecha sa:

Även döden är sagolikt vacker. Som alltid levererar du bilder direkt från verkligheten-De bästa bilderna. Tack!

Tack. Försöker så gott jag kan och blir emellanåt nöjd. Men oftast så plockar jag ut max 1 av 100 bilder för offentligheten..... Resten stuvas undan på en extern hårddisk.

Publicerat

Lite väderbilder från det senaste dygnet.WP_20171124_04_14_06_Pro_LI.thumb.jpg.f50baf83aaf6fa672ad2f468f57e5101.jpg

Såhär såg det ut idag på morgonen när jag kikade ut. 30-40 sm snö över infarten o under carportstaket fram till farstubron. Att jag ställde bilen så långt ut berodde på att jag var tveklsam att bussen som frun skulle åka med till jobbet skulle komma i tid. Jag hade i princip bara bara plogkarmen att skotta bort så att jag komma ut. Gatan blev plogad sent igår kväll. Ingen buss kom så det blev att skjutsa frun.WP_20171124_06_41_53_Pro_LI.thumb.jpg.35a56f3df4d80a942919d9956459c016.jpg

På hemvägen fick jag traktorn framför mig o ni ska veta att dom flesta har jobbat i ett svep i princip från igår med snöröjning o höll på ännu på morgonen.

WP_20171124_09_14_37_Pro_LI.thumb.jpg.8560df66a0c5432b3a96d8f35f638490.jpg

Traktorn kom till mig också o rensade både infart o lite av tomten.

WP_20171124_17_27_22_Pro_LI.jpg.0655a489deae05113e1252523452fe27.jpg

Vid lunchtid o resten av em. har temp. legat på +3-4 grader o regn så nu är det isgata. Snabba växlingar i vädret.:(

 

Publicerat
6 minutes ago lsjonsson sa:

Lite väderbilder från det senaste dygnet.WP_20171124_04_14_06_Pro_LI.thumb.jpg.f50baf83aaf6fa672ad2f468f57e5101.jpg

Såhär såg det ut idag på morgonen när jag kikade ut. 30-40 sm snö över infarten o under carportstaket fram till farstubron. Att jag ställde bilen så långt ut berodde på att jag var tveklsam att bussen som frun skulle åka med till jobbet skulle komma i tid. Jag hade i princip bara bara plogkarmen att skotta bort så att jag komma ut. Gatan blev plogad sent igår kväll. Ingen buss kom så det blev att skjutsa frun.WP_20171124_06_41_53_Pro_LI.thumb.jpg.35a56f3df4d80a942919d9956459c016.jpg

På hemvägen fick jag traktorn framför mig o ni ska veta att dom flesta har jobbat i ett svep i princip från igår med snöröjning o höll på ännu på morgonen.

WP_20171124_09_14_37_Pro_LI.thumb.jpg.8560df66a0c5432b3a96d8f35f638490.jpg

Traktorn kom till mig också o rensade både infart o lite av tomten.

WP_20171124_17_27_22_Pro_LI.jpg.0655a489deae05113e1252523452fe27.jpg

Vid lunchtid o resten av em. har temp. legat på +3-4 grader o regn så nu är det isgata. Snabba växlingar i vädret.:(

 

Är det mina lgon det ör fel på eller har mycket mindre cm än vad vi andra har? Ser som max 10 cm snö... 

Publicerat
Just now shamani sa:

Är det mina lgon det ör fel på eller har mycket mindre cm än vad vi andra har? Ser som max 10 cm snö... 

Titta noga på det översta fotot för där är det betydligt mer än både 10, 20 o 30 cm på sina ställen o ibland var det drivor som var kompakt packade.:thumbsup:

Publicerat
Just now lsjonsson sa:

Titta noga på det översta fotot för där är det betydligt mer än både 10, 20 o 30 cm på sina ställen o ibland var det drivor som var kompakt packade.:thumbsup:

Är nog mina ögon... ;)

Publicerat
34 minutes ago shamani sa:

Är nog mina ögon... ;)

Ja, jag tror det också!

5.jpg.7475d18013ea2f5ac83d8e946163bc06.jpg

  • 3 weeks later...
Publicerat
4 hours ago Älgflugornas Herre sa:

ljus2.JPG

vatten2.JPG

Supernice! Riktigt fina! :wub:

Publicerat

I mitt vackra vita vinterland... 

 

received_158083268253548.jpeg

received_158083501586858.jpeg

Publicerat
2 hours ago shamani sa:

I mitt vackra vita vinterland... 

Snygga foton! Bor du ute i vattnet? Sitter o metar till från altan/balkongen!:)

Publicerat
15 minutes ago lsjonsson sa:

Snygga foton! Bor du ute i vattnet? Sitter o metar till från altan/balkongen!:)

Tack! Nädå, men man passerar en del fina ställen med ojämna mellanrum. ;)

 

Publicerat
28 minutes ago shamani sa:

Tack! Nädå, men man passerar en del fina ställen med ojämna mellanrum. ;)

Ok! Ja visst gör man det!:thumbsup:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.