Publicerat Februari 25, 20188 yr Detta är en populär post. Jag hade läge på att ta många bra bilder idag men ville inte släppa bössan med risk för att missa ngt bra läge, dock så blev det denna från jaktstugan efter avklarat dagsverke.
Publicerat Februari 26, 20188 yr 17 hours ago Björnstigen sa: Jag hade läge på att ta många bra bilder idag men ville inte släppa bössan med risk för att missa ngt bra läge, dock så blev det denna från jaktstugan efter avklarat dagsverke. Där skulle man vilja äta en stor tallrik med risgrynsgröt med något gott rökt kött till och dricka lite punch..
Publicerat Februari 26, 20188 yr 19 hours ago Björnstigen sa: Jag hade läge på att ta många bra bilder idag men ville inte släppa bössan med risk för att missa ngt bra läge, dock så blev det denna från jaktstugan efter avklarat dagsverke. Hamnade visst lite fel. Skulle visst till nästa.
Publicerat Februari 26, 20188 yr 2 hours ago shamani sa: Där skulle man vilja äta en stor tallrik med risgrynsgröt med något gott rökt kött till och dricka lite punch.. Det var väl så dom åt förr med en stor skål mitt på bordet o alla hade var sin sked o åt samtidigt.
Publicerat Februari 26, 20188 yr 2 hours ago shamani sa: Där skulle man vilja äta en stor tallrik med risgrynsgröt med något gott rökt kött till och dricka lite punch.. Hehe, eller bara hänga över en öl efter gott dagsverke, nu blev det väl ganska mediokert dagsverke då endast en kråka föll på 3.5h men vi hade en fantastisk dag trots det.
Publicerat Februari 26, 20188 yr 48 minutes ago Björnstigen sa: Hehe, eller bara hänga över en öl efter gott dagsverke, nu blev det väl ganska mediokert dagsverke då endast en kråka föll på 3.5h men vi hade en fantastisk dag trots det. Det hade funkat alldeles utmärkt! Och lite torkat kött till ölen med ett glatt gäng kompisar...
Publicerat Februari 28, 20188 yr På 2/22/2009 at 14:14 lsjonsson sa: Fler vackra bilder, vilken kamera använder du?
Publicerat Februari 28, 20188 yr 1 hour ago Ilumyolu sa: vackra bilder, vilken kamera använder du? Tack! Jag minns inte men jag tror det var föregångaren till Nokia X6. Den har jag inte kvar längre.
Publicerat Mars 5, 20188 yr 6 hours ago Jämta sa: Solen försökte visa sig i morse Snyggt Jämta! I Kalix har solen visat sig hela dagen från det att den steg upp kl. 06,25. https://www.yr.no/sted/Sverige/Norrbotten/Grytnäs/
Publicerat Mars 5, 20188 yr På 2018-02-20 at 08:17 Björnstigen sa: Dags för en mer effektiv bössa inför årets fågeljakt? Dålig kindkontakt där... för båda två...
Publicerat Mars 5, 20188 yr 3 hours ago Dahla sa: Dålig kindkontakt där... för båda två... Om första reaktion var rekyl...
Publicerat Mars 6, 20188 yr Detta är en populär post. Våren kommer nog i år också, men verkar inte inte ha spec bråttom,..
Publicerat Mars 6, 20188 yr 8 minutes ago 4570 sa: Våren kommer nog i år också, men verkar inte inte ha spec bråttom,.. Nej, våpren har verkligen inte brottom i år. -23 idag på morgonen o -11,6 nu i skrivande stund med ca 140 cm snö i orörd terräng.
Publicerat Mars 6, 20188 yr -13 på morningen , här på kusten av Tröndelag, men känns kallare.- Kalix har betydligt torrare luft.- Har faktisk bott i Kalix, visserligen bare ett år (på skola). - Jag var där o lärde meg kylteknik faktisk. Det var i et annat årtusende.
Publicerat Mars 6, 20188 yr 28 minutes ago 4570 sa: -13 på morningen , här på kusten av Tröndelag, men känns kallare.- Kalix har betydligt torrare luft.- Har faktisk bott i Kalix, visserligen bare ett år (på skola). - Jag var där o lärde meg kylteknik faktisk. Det var i et annat årtusende. Ja visst har vi det! Isen i Bottenviken, Bottenhavet o långt ner igenom ligger.
Publicerat Mars 6, 20188 yr 5 hours ago 4570 sa: Våren kommer nog i år också, men verkar inte inte ha spec bråttom,.. Fina bilder!
Publicerat Mars 7, 20188 yr 18 hours ago 4570 sa: -13 på morningen , här på kusten av Tröndelag, men känns kallare.- Kalix har betydligt torrare luft.- Har faktisk bott i Kalix, visserligen bare ett år (på skola). - Jag var där o lärde meg kylteknik faktisk. Det var i et annat årtusende. https://www.aftonbladet.se/vader/article12107024.ab Don't tro the hype.
Publicerat Mars 7, 20188 yr 4 hours ago strävhår sa: https://www.aftonbladet.se/vader/article12107024.ab Vetenskap, sanning idag kan gott vara lögn i morgon.- Sånn är det bara...
Publicerat Mars 7, 20188 yr 36 minutes ago 4570 sa: Vetenskap, sanning idag kan gott vara lögn lögn i morgon.- Sånn är det bara... Sen är väl inte Aftonbladet känna för sin extrema sanningshalt utan mer för sin sensationsjournalistik! Så sanning eller myt? Ja aftonbladet får inte mig att ändra tro!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.