Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Riktigt fina, Jämta! 

Publicerat
  • Författare

Tack :)

Publicerat
17 hours ago Björnstigen sa:

Jag hade läge på att ta många bra bilder idag men ville inte släppa bössan med risk för att missa ngt bra läge, dock så blev det denna från jaktstugan efter avklarat dagsverke.

Image may contain: table and indoor

Där skulle man vilja äta en stor tallrik med risgrynsgröt med något gott rökt kött till och dricka lite punch.. 

:wub:

Publicerat
19 hours ago Björnstigen sa:

Jag hade läge på att ta många bra bilder idag men ville inte släppa bössan med risk för att missa ngt bra läge, dock så blev det denna från jaktstugan efter avklarat dagsverke.

Image may contain: table and indoor

Hamnade visst lite fel. Skulle visst till nästa.

Publicerat
2 hours ago shamani sa:

Där skulle man vilja äta en stor tallrik med risgrynsgröt med något gott rökt kött till och dricka lite punch.. 

:wub:

Det var väl så dom åt förr med en stor skål mitt på bordet o alla hade var sin sked o åt samtidigt.:P

Publicerat
2 hours ago shamani sa:

Där skulle man vilja äta en stor tallrik med risgrynsgröt med något gott rökt kött till och dricka lite punch.. 

:wub:

Hehe, eller bara hänga över en öl efter gott dagsverke, nu blev det väl ganska mediokert dagsverke då endast en kråka föll på 3.5h men vi hade en fantastisk dag trots det.

Publicerat
48 minutes ago Björnstigen sa:

Hehe, eller bara hänga över en öl efter gott dagsverke, nu blev det väl ganska mediokert dagsverke då endast en kråka föll på 3.5h men vi hade en fantastisk dag trots det.

Det hade funkat alldeles utmärkt! Och lite torkat kött till ölen med ett glatt gäng kompisar... :wub:

Publicerat
På 2/22/2009 at 14:14 lsjonsson sa:

Fler :lol:

post-144-1235308384_thumb.jpg

post-144-1235308425_thumb.jpg

post-144-1235308451_thumb.jpg

vackra bilder, vilken kamera använder du?

Publicerat
1 hour ago Ilumyolu sa:

vackra bilder, vilken kamera använder du?

Tack!<_< Jag minns inte men jag tror det var föregångaren till Nokia X6. Den har jag inte kvar längre.

Publicerat
3 hours ago Jämta sa:

Några från idag ^_^

Ylva Bomans foto.

Ylva Bomans foto.

Ylva Bomans foto.

 

Fler fina bilder... :wub:

Publicerat
  • Författare

Solen försökte visa sig i morse

Ylva Bomans foto.

Publicerat
6 hours ago Jämta sa:

Solen försökte visa sig i morse

Ylva Bomans foto.

Snyggt Jämta!:) I Kalix har solen visat sig hela dagen från det att den steg upp kl. 06,25.

https://www.yr.no/sted/Sverige/Norrbotten/Grytnäs/

 

Publicerat
På 2018-02-20 at 08:17 Björnstigen sa:

Dags för en mer effektiv bössa inför årets fågeljakt?
 

image.png.c1b1047c25de0e2e5a37f0d147812690.png

Dålig kindkontakt där... för båda två...

Publicerat
3 hours ago Dahla sa:

Dålig kindkontakt där... för båda två...

Om första reaktion var rekyl... :lol:

Publicerat
8 minutes ago 4570 sa:

Våren kommer nog i år också, men verkar inte inte ha spec bråttom,.. 

Nej, våpren har verkligen inte brottom i år. -23 idag på morgonen o -11,6 nu i skrivande stund med ca 140 cm snö i orörd terräng.

Publicerat

-13 på morningen , här på kusten av Tröndelag, men känns kallare.- Kalix har betydligt torrare luft.- Har faktisk bott i Kalix, visserligen bare ett år (på skola). - Jag var där o lärde meg kylteknik faktisk.:D

Det var i et annat årtusende.:)

Publicerat
28 minutes ago 4570 sa:

-13 på morningen , här på kusten av Tröndelag, men känns kallare.- Kalix har betydligt torrare luft.- Har faktisk bott i Kalix, visserligen bare ett år (på skola). - Jag var där o lärde meg kylteknik faktisk.:D

Det var i et annat årtusende.:)

Ja visst har vi det! Isen i Bottenviken, Bottenhavet o långt ner igenom ligger.:thumbsup:

Publicerat
5 hours ago 4570 sa:

Våren kommer nog i år också, men verkar inte inte ha spec bråttom,.. 

_20180117_165336.JPG

_20180117_165220.JPG

Fina bilder! :wub:

Publicerat
18 hours ago 4570 sa:

-13 på morningen , här på kusten av Tröndelag, men känns kallare.- Kalix har betydligt torrare luft.- Har faktisk bott i Kalix, visserligen bare ett år (på skola). - Jag var där o lärde meg kylteknik faktisk.:D

Det var i et annat årtusende.:)

https://www.aftonbladet.se/vader/article12107024.ab

Don't tro the hype.

Publicerat
36 minutes ago 4570 sa:

Vetenskap, sanning idag kan gott vara lögn lögn i morgon.- Sånn är det bara... :blink:

Sen är väl inte Aftonbladet känna för sin extrema sanningshalt utan mer för sin sensationsjournalistik! Så sanning eller myt? Ja aftonbladet får inte mig att ändra tro!:ph34r:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.